Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda? Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda? Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu."— Zapis prezentacji:

1

2 ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda?

3 Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu brak świadomości, że McDonalds oferuje atrakcyjną pracę w młodym zespole 2. Niewiedza o j akości produktów przekonanie, że McDonalds jest niezdrowy postrzeganie McDonalda jako fastfoodu brak przeświadczenia, że wykorzystywane produkty są smaczne i świeże

4 Jakie proponujemy rozwiązanie? Wykorzystamy zasięg, narzędzia i potencjał reklamowy komunikatora GG!

5 Kim jesteśmy? Zasięg 6,1 mln realnych użytkowników w tym: 1,5 mln w wieku 16-22 Narzędzia aplikacja w komunikatorze Megapanel PBI/Gemius 11/2011; dane wewnętrzne GG Potencjał reklamowy komunikat startowy banner w oknie kontaktów banner w oknie rozmowy skórka w komunikatorze

6 CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Więcej: http://adhoc.gadu-gadu.pl/reklama/apps/garnierhttp://adhoc.gadu-gadu.pl/reklama/apps/garnier Mechanizm działania: użytkownicy GG tworzą i wysyłają kartki świąteczne Efekt: ponad 200 000 wysłanych kartek prawie 400 000 ludzi skorzystało z aplikacji Dlaczego aplikacja?

7 Propozycja aplikacji McDonalds Wariant 1. Gra Zostań managerem restauracji Użytkownik GG: chęć zabawy, potrzeba rywalizacji McDonalds: budowanie pozytywnych skojarzeń na temat pracy w restauracji Etap 1. Składanie kanapek (złóż jak najwięcej, jak najszybciej) Etap 2. Odbiór dostaw (ustaw jak najszybciej towar w magazynie) Etap 3. Zarządzanie grupą osób (przydzielaj zadania) Cena: 80 000 PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

8

9

10 Propozycja aplikacji McDonalds Wariant 2. Konkurs Stwórz własną kanapkę Mechanizm: Zadaniem użytkownika jest stworzenie własnej kanapki Podkreślamy, że produkty McDonalds są świeże i smaczne. Nagrody: Najciekawsza propozycja zostanie zrealizowana w jednej z restauracji McDonalds. Cena: 80 000 PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

11

12 Komunikat startowy rozmiar: 600x500 3.5 mln użytkowników dziennie 3,7 mln odsłon dziennie wiele możliwości kreacyjnych: spoty TV rich media Gry 1. Reklama w komunikatorze Cena: 90 850 PLN RC / dzień

13 Baner okno kontaktów rozmiar: 300x60 4,2 mln użytkowników dziennie 13 mln odsłon dziennie Reklama w komunikatorze Cena: 59 000 PLN RC / dzień

14 Baner okno rozmowy rozmiar: 500x100 2,5 mln użytkowników dziennie 65 mln odsłon dziennie targetowanie (wiek, płeć, miejscowość, godziny) Reklama w komunikatorze Cena: 120 000 PLN RC / dzień

15 Reklama w komunikatorze Skórka GG target: 16-22 zasięg: 1.5 mln użytkowników bardzo dobra widoczność klikalne elementy: - kierują na stronę aplikacji Cena: 60 000 PLN RC / tydzień

16 format reklamowy Forma emisji czas jednorazowo miejsce reklamy ZasięgOdsłony Cena RC (działanie jednorazowe) rabat Cena net net Aplikacja (3 dni promocji w pasku aplikacji, tydzień pozycjonowania w katalogu aplikacji) FF1 miesiąc Komunikator GG 200 000400 00080 000 63% 29 600 komunikat startowy XXLFF1 dzień Komunikator GG 3 500 0003 700 00090 85033 615 Banner 300x60FF1 dzień Komunikator GG 4 200 00013 000 00059 00021 830 Banner 500x100FF1 dzień Komunikator GG 2 500 00065 000 000120 00044 400 SkórkaFF1 tydzień Komunikator GG 1,5 mln (zasięg powiadomienia) 100 tys. (gwarant. liczba ustawień) 60 00022 200 CENA netto 151 645 rabat pakietowy 10% CENA pakietowa 136 480 zł Wycena

17 Podsumowanie Dzięki niestandardowym formom reklamowym na GG dotrzemy do użytkowników w wieku 16-22 z aplikacją dedykowaną McDonalds Gra w komunikatorze pozwoli wzmocnić wizerunek McDonalds jako przyjaznego pracodawcy Konkurs w komunikatorze pozwoli uświadomić młodych ludzi, że produkty wykorzystywane w McDonalds są smaczne i zdrowe.

18 Zapraszamy do współpracy! www.reklama.gadu-gadu.pl e-mail: reklama@gadu-gadu.pl tel. +48 22 42 77 977


Pobierz ppt "ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda? Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google