Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda? Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda? Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu."— Zapis prezentacji:

1

2 ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda?

3 Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu brak świadomości, że McDonalds oferuje atrakcyjną pracę w młodym zespole 2. Niewiedza o j akości produktów przekonanie, że McDonalds jest niezdrowy postrzeganie McDonalda jako fastfoodu brak przeświadczenia, że wykorzystywane produkty są smaczne i świeże

4 Jakie proponujemy rozwiązanie? Wykorzystamy zasięg, narzędzia i potencjał reklamowy komunikatora GG!

5 Kim jesteśmy? Zasięg 6,1 mln realnych użytkowników w tym: 1,5 mln w wieku Narzędzia aplikacja w komunikatorze Megapanel PBI/Gemius 11/2011; dane wewnętrzne GG Potencjał reklamowy komunikat startowy banner w oknie kontaktów banner w oknie rozmowy skórka w komunikatorze

6 CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Więcej: Mechanizm działania: użytkownicy GG tworzą i wysyłają kartki świąteczne Efekt: ponad wysłanych kartek prawie ludzi skorzystało z aplikacji Dlaczego aplikacja?

7 Propozycja aplikacji McDonalds Wariant 1. Gra Zostań managerem restauracji Użytkownik GG: chęć zabawy, potrzeba rywalizacji McDonalds: budowanie pozytywnych skojarzeń na temat pracy w restauracji Etap 1. Składanie kanapek (złóż jak najwięcej, jak najszybciej) Etap 2. Odbiór dostaw (ustaw jak najszybciej towar w magazynie) Etap 3. Zarządzanie grupą osób (przydzielaj zadania) Cena: PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

8

9

10 Propozycja aplikacji McDonalds Wariant 2. Konkurs Stwórz własną kanapkę Mechanizm: Zadaniem użytkownika jest stworzenie własnej kanapki Podkreślamy, że produkty McDonalds są świeże i smaczne. Nagrody: Najciekawsza propozycja zostanie zrealizowana w jednej z restauracji McDonalds. Cena: PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

11

12 Komunikat startowy rozmiar: 600x mln użytkowników dziennie 3,7 mln odsłon dziennie wiele możliwości kreacyjnych: spoty TV rich media Gry 1. Reklama w komunikatorze Cena: PLN RC / dzień

13 Baner okno kontaktów rozmiar: 300x60 4,2 mln użytkowników dziennie 13 mln odsłon dziennie Reklama w komunikatorze Cena: PLN RC / dzień

14 Baner okno rozmowy rozmiar: 500x100 2,5 mln użytkowników dziennie 65 mln odsłon dziennie targetowanie (wiek, płeć, miejscowość, godziny) Reklama w komunikatorze Cena: PLN RC / dzień

15 Reklama w komunikatorze Skórka GG target: zasięg: 1.5 mln użytkowników bardzo dobra widoczność klikalne elementy: - kierują na stronę aplikacji Cena: PLN RC / tydzień

16 format reklamowy Forma emisji czas jednorazowo miejsce reklamy ZasięgOdsłony Cena RC (działanie jednorazowe) rabat Cena net net Aplikacja (3 dni promocji w pasku aplikacji, tydzień pozycjonowania w katalogu aplikacji) FF1 miesiąc Komunikator GG % komunikat startowy XXLFF1 dzień Komunikator GG Banner 300x60FF1 dzień Komunikator GG Banner 500x100FF1 dzień Komunikator GG SkórkaFF1 tydzień Komunikator GG 1,5 mln (zasięg powiadomienia) 100 tys. (gwarant. liczba ustawień) CENA netto rabat pakietowy 10% CENA pakietowa zł Wycena

17 Podsumowanie Dzięki niestandardowym formom reklamowym na GG dotrzemy do użytkowników w wieku z aplikacją dedykowaną McDonalds Gra w komunikatorze pozwoli wzmocnić wizerunek McDonalds jako przyjaznego pracodawcy Konkurs w komunikatorze pozwoli uświadomić młodych ludzi, że produkty wykorzystywane w McDonalds są smaczne i zdrowe.

18 Zapraszamy do współpracy! tel


Pobierz ppt "ProblemRozwiązanie Jaka jest nasza metoda? Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonalds rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google