Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 JAK DORADCY METODYCZNI JEZYKÓW OBCYCH WSPIERAJĄ NAUCZYCIELI W PRACY DYDAKTYCZNEJ? OPRACOWANIE: PIOTR SKUBIŃSKI JOANNA GALANT.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 JAK DORADCY METODYCZNI JEZYKÓW OBCYCH WSPIERAJĄ NAUCZYCIELI W PRACY DYDAKTYCZNEJ? OPRACOWANIE: PIOTR SKUBIŃSKI JOANNA GALANT."— Zapis prezentacji:

1

2 1 JAK DORADCY METODYCZNI JEZYKÓW OBCYCH WSPIERAJĄ NAUCZYCIELI W PRACY DYDAKTYCZNEJ? OPRACOWANIE: PIOTR SKUBIŃSKI JOANNA GALANT

3 2 Doradcy metodyczni języków obcych Miasta Lublin Ewa Cichorzewska Joanna Galant Piotr Skubiński Wiesława Wąsik

4 3 Doradcy metodyczni języka angielskiego Ewa Cichorzewska Prowadzi doradztwo dla nauczycieli szkół podstawowych Joanna Galant Prowadzi doradztwo dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych oraz szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w klasach dwujęzycznych z nauczaniem w języku angielskim Piotr Skubiński Prowadzi doradztwo dla nauczycieli gimnazjum

5 4 Doradca metodyczny języka niemieckiego Wiesława Wąsik Prowadzi doradztwo dla nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych

6 5 Obszary działania Projekty i przedsięwzięcia Projekty i przedsięwzięcia Spotkania, wykłady i zajęcia otwarte Spotkania, wykłady i zajęcia otwarte Współpraca z instytucjami Współpraca z instytucjami Publikacje Publikacje Konsultacje indywidualne Konsultacje indywidualne

7 6 Projekty i przedsięwzięcia Lubelski Przegląd Teatrzyków Szkolnych w Języku Angielskim

8 7 Projekty i przedsięwzięcia Festiwal Piosenki Europejskiej SP nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie r.

9 8 Projekty i przedsięwzięcia

10 9

11 10 Projekty i przedsięwzięcia

12 11 Projekty i przedsięwzięcia

13 12 Projekty i przedsięwzięcia

14 13 Projekty i przedsięwzięcia

15 14 Projekty i przedsięwzięcia

16 15 Projekty i przedsięwzięcia Festiwal Małe Formy Teatralne r.

17 16 Projekty i przedsięwzięcia Konkurs dla uczniów i nauczycieli języka niemieckiego szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadmimnazjalnych Miasta Lublin i województwa lubelskiego Deutsch ist In (2008) Konkurs dla uczniów i nauczycieli języka niemieckiego szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadmimnazjalnych Miasta Lublin i województwa lubelskiego Deutsch ist In (2008) Konkurs dla uczniów i nauczycieli języka niemieckiego szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadmimnazjalnych Miasta Lublin i województwa lubelskiego Piosenka na lekcjach języka niemieckiego (2007) Konkurs dla uczniów i nauczycieli języka niemieckiego szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadmimnazjalnych Miasta Lublin i województwa lubelskiego Piosenka na lekcjach języka niemieckiego (2007) Konkurs dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych Miasta Lublin Say NO to Addictions Konkurs dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych Miasta Lublin Say NO to Addictions ZS Nr 5 w im. Jana Pawła II w Lublinie (2008) ZS Nr 5 w im. Jana Pawła II w Lublinie (2008)

18 17 Projekty i przedsięwzięcia

19 18 Spotkania i wykłady 1. Budowanie systemu diagnozowania osiągnięć edukacyjnych uczniów (Małgorzata Lipska, CKE). 2.Tworzenie stron internetowych i wykorzystanie ich w praktyce dydaktycznej nauczycieli (mgr inż.. 3.Comenius – partnerskie projekty szkół (Edyta Sosnowska, trener Comeniusa na województwo lubelskie).

20 19 Spotkania i wykłady 4.Ewaluacja pracy wychowawczej nauczyciela języka angielskiego (dr Dariusz Wadowski, KUL). 5. Wykorzystanie TI przy tworzeniu materiałów dydaktycznych na zajęcia z języka angielskiego (dr Jarosław Krajka, UMCS). 6.What can a sighted teacher learn from a blind student? (prof. Bogusław Marek, KUL).

21 20 Spotkania i wykłady 7.From a word stimulus to a sound as a stimulus – computer assisted materials development (dr Jarosław Krajka, UMCS). 8.Planowanie działań dydaktycznych w kontekście egzaminu zewnętrznego (mgr Zofia Lisiecka, CKE).

22 21 Spotkania i wykłady 9. Wykorzystanie tablicy interaktywnej na lekcjach języków obcych. 10. Zastosowanie e-learningu w nauczaniu języka angielskiego. 11. Rozwijanie umiejętności uczenia się uczniów - psychologiczne uwarunkowania procesu uczenia się.

23 22 Seminaria, warsztaty, lekcje otwarte

24 23 Seminaria, warsztaty, lekcje otwarte

25 24 Współpraca z instytucjami British Council w Lublinie British Council w Lublinie Goethe Institut w Warszawie i Goethe Zentrum w Lublinie Goethe Institut w Warszawie i Goethe Zentrum w Lublinie Centralna Komisja Egzaminacyjna Centralna Komisja Egzaminacyjna Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

26 25 Współpraca z instytucjami Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Kuratorium Oświaty w Lublinie Kuratorium Oświaty w Lublinie Jednostki Samorządowe Jednostki Samorządowe Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

27 26 Współpraca z instytucjami Dom Kultury LSM Dom Kultury LSM Wydawnictwa Językowe Wydawnictwa Językowe Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej Polskie Towarzystwo Ewaluacyjne Polskie Towarzystwo Ewaluacyjne

28 27 Publikacje Wydanie trzech zeszytów Z językiem Goethego zawierających: Wydanie trzech zeszytów Z językiem Goethego zawierających: konspekty lekcji i prace uczniów wysłane na konkurs Małe formy teatralne (2006) konspekty lekcji i prace uczniów wysłane na konkurs Małe formy teatralne (2006) płyty CD, konspekty lekcji i prace uczniów wysłane na konkurs Piosenka na lekcjach języka niemieckiego, nagrania wykorzystanych piosenek (2007) płyty CD, konspekty lekcji i prace uczniów wysłane na konkurs Piosenka na lekcjach języka niemieckiego, nagrania wykorzystanych piosenek (2007) konspekty i filmy reklamowe w języku niemieckim nakręcone przez uczniów (2008). konspekty i filmy reklamowe w języku niemieckim nakręcone przez uczniów (2008).

29 28 Publikacje Publikacja artykułu w piśmie LSCDN AD REM II/2009 pt. Kompetencja lingwistyczna a ustny egzamin maturalny z języka angielskiego. Publikacja artykułu w piśmie LSCDN AD REM II/2009 pt. Kompetencja lingwistyczna a ustny egzamin maturalny z języka angielskiego. Publikacja referatu Ustny egzamin maturalny na poziomie dwujęzycznym – z doświadczeń egzaminatora, w: Uczenie się i egzamin w oczach nauczycieli, Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej, 2008r. oraz prezentacja ww. referatu na XIV Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej, września 2008r., Opole. Publikacja referatu Ustny egzamin maturalny na poziomie dwujęzycznym – z doświadczeń egzaminatora, w: Uczenie się i egzamin w oczach nauczycieli, Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej, 2008r. oraz prezentacja ww. referatu na XIV Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej, września 2008r., Opole.

30 29 Publikacje Przeprowadzenie warsztatów dla nauczycieli języka angielskiego w ramach międzynarodowej Konferencji IATEFL września 2004r. Radom oraz na konferencji INSETT Challenging Young Minds 26 – 28 marca 2004r. Puławy. Przeprowadzenie warsztatów dla nauczycieli języka angielskiego w ramach międzynarodowej Konferencji IATEFL września 2004r. Radom oraz na konferencji INSETT Challenging Young Minds 26 – 28 marca 2004r. Puławy. Publikacja wyników badań jakości szkół językowych NEWSWEEK POLSKA Nr 39/2003 z dnia 28 września 2003r. Publikacja wyników badań jakości szkół językowych NEWSWEEK POLSKA Nr 39/2003 z dnia 28 września 2003r.

31 30 Publikacje Opracowanie materiałów dydaktycznych do podręcznika Superworld 1, Superworld 2 i Superworld 3, Macmillan Polska, r. i Przewodnika metodycznego dla nauczycieli Format1, Format2 oraz Format3, r. Opracowanie materiałów dydaktycznych do podręcznika Superworld 1, Superworld 2 i Superworld 3, Macmillan Polska, r. i Przewodnika metodycznego dla nauczycieli Format1, Format2 oraz Format3, r. Opracowanie Programu nauczania języka angielskiego. Kurs dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. DKOS /02 oraz Programu nauczania języka angielskiego dla klas IV – VI szkoły podstawowej. Kurs podstawowy. DKOS – 5002 – 8/04. Opracowanie Programu nauczania języka angielskiego. Kurs dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. DKOS /02 oraz Programu nauczania języka angielskiego dla klas IV – VI szkoły podstawowej. Kurs podstawowy. DKOS – 5002 – 8/04.

32 31 Konsultacje indywidualne Opiniowanie programów autorskich Opiniowanie programów autorskich i modyfikacji i modyfikacji Awans zawodowy nauczycieli Awans zawodowy nauczycieli Obserwacja lekcji Obserwacja lekcji Przygotowanie materiałów dydaktycznych Przygotowanie materiałów dydaktycznych Informacje na temat metod i technik wspomagających proces nauczania-uczenia się Informacje na temat metod i technik wspomagających proces nauczania-uczenia się Wdrażanie Nowej Podstawy programowej Wdrażanie Nowej Podstawy programowej

33 32 Thank You! Dziękujemy za uwagę! Danke! Danke!


Pobierz ppt "1 JAK DORADCY METODYCZNI JEZYKÓW OBCYCH WSPIERAJĄ NAUCZYCIELI W PRACY DYDAKTYCZNEJ? OPRACOWANIE: PIOTR SKUBIŃSKI JOANNA GALANT."

Podobne prezentacje


Reklamy Google