Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Dotarcie do specyficznej grupy docelowej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Dotarcie do specyficznej grupy docelowej"— Zapis prezentacji:

1 Dotarcie do specyficznej grupy docelowej
Ben10 Maraton Dotarcie do specyficznej grupy docelowej

2 Zbliżała się ważna data dla wszystkich fanów Ben10:
1A Wyzwanie: przyciągnięcie widzów do maratonu z serialem Ben10 Obca Potęga Zbliżała się ważna data dla wszystkich fanów Ben10: Serial skierowany do chłopców 7-12 lat przedstawia przygody Ben’a Tennysona’a, który w wieku 10 lat znalazł urządzenie pozwalające mu zmieniać się w jednego z 10 kosmicznych herosów.

3 1B Wyzwanie: przyciągnięcie widzów do maratonu z serialem Ben10 Obca Potęga
Zbliżała się ważna data dla wszystkich fanów serialu Ben10: 10 października 2010 czyli 10 to ważna liczba dla fanów serialu. Jego bohater, Ben Tennysona właśnie w wieku 10 lat znalazł urządzenie pozwalające mu zmieniać się w jednego z 10 kosmicznych herosów.

4 2A Wyjątkowa data – wyjątkowy maraton
Dla wszystkich: maraton z serialem na antenie Cartoon Network 10/10/10 Osobiste przeżycia z ulubionym serialem W ostatnim odcinku maratonu - wskazówki dotyczące kolejnego sezonu Dla mieszkańców Warszawy: impreza Ben10 w przeddzień maratonu Impreza rodzinna na Polach Mokotowskich Atrakcje i konkursy dla miłośników serialu Współzawodnictwo podczas biegu

5 2B Wyjątkowa data – wyjątkowy maraton
Jak można uczcić taką datę? Dla wszystkich fanów tego dnia zaplanowany został całodniowy maraton z serialem na antenie Cartoon Network – powtórka wszystkich odcinków serii. Dodatkowo, w ostatnim odcinku emitowanym tego dnia miały pojawić się pewne wskazówki dotyczące rozwoju akcji w kolejnym sezonie serialu. Dla mieszkańców Warszawy zorganizowaliśmy przedsmak uczty telewizyjnej w postaci imprezy Ben10 na Polach Mokotowskich. W czasie imprezy można było spotkać kosmitów z serialu, wziąć udział w konkursach i w biegowym maratonie z nagrodami.

6 3A Tak zapraszaliśmy na imprezę w Warszawie…
Obecność w lokalnych mediach informacyjnych Ogłoszenia w gazetach - na stronach z bieżącymi wydarzeniami Zapowiedzi w radio i TVN Warszawa Banner na stronie głównej Przekaz towarzyszący ludziom jeżdżącym po mieście Plakaty zawisły w autobusach i tramwajach Informacja pojawiła się na ekranach LCD w środkach transportu 3 samochody z dużym plakatem i zapowiedzią głosową pokonały km w okolicach szkół i galerii handlowych

7 3B Tak zapraszaliśmy na imprezę w Warszawie…
Warszawiaków zapraszaliśmy przez wszelkie media lokalne, w których normalnie znajduje się informacje o nadchodzących imprezach: ogłoszenia w prasie, zapowiedzi w radio i TVN Warszawa. Jednocześnie chcieliśmy dotrzeć do tych, którzy aktywnie nie poszukują informacji, gdzie można pójść w weekend z rodziną. Postawiliśmy na przekaz towarzyszący im w czasie przemieszczania się po mieście.

8 4A A tak zachęcaliśmy do oglądania maratonu 10/10/10
Skupienie budżetu w internecie – medium rozrywki dla dzieci Angażująca komunikacja na ulubionych stronach z rozrywkowych Artykuły i zapowiedzi redakcyjne przypominające o maratonie PoSzkole.pl - quiz z wiedzy o serialu Portale z grami

9 4B A tak zachęcaliśmy do oglądania maratonu 10/10/10
Promując maraton telewizyjny, skupiliśmy się na internecie – medium rozrywki dla dzieci. Na stronach rozrywkowych pojawiły się bannery, artykuły i zapowiedzi redakcyjne przypominające o maratonie. Na społeczności PoSzkole.pl umieściliśmy quiz z wiedzy o serialu, aby prawdzili fani mogli sprawdzić, czy aby nie przeoczyli czegoś w kończącej się serii Ben10.

10 5A Fani Ben10 nie zawiedli 5 000 osób na Polach Mokotowskich 9/10/10 (spodziewaliśmy się do 3 000) Maraton z Ben10 w Cartoon Network obejrzało 175 tysięcy chłopców w wieku 7-12 lat Przeciętny odcinek wyemitowany 10/10/10, oglądany był przez widownię większą o 75%, niż wrześniowe emisje Niemal dwukrotny wzrost liczby wyszukań Ben10 w Google w czasie kampanii

11 5B Fani Ben10 nie zawiedli Na Polach Mokotowskich 9 października zaroiło się od dzieci z rodzicami – zamiast spodziewanych ludzi, przyszło ponad 5 tysięcy. Następnego dnia maraton z Ben10 w Cartoon Network obejrzało 175 tysięcy chłopców w wieku 7-12 lat. Oznaczało to, że przeciętny odcinek wyemitowany tego dnia oglądany był przez widownię większą o 75%, niż wrześniowe emisje tego serialu! Skokowy wzrost zainteresowania serialem potwierdził też niemal dwukrotny wzrost liczby wyszukań hasła „Ben10” w Google w czasie kampanii.


Pobierz ppt "Dotarcie do specyficznej grupy docelowej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google