Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange"— Zapis prezentacji:

1 Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange
09/18/09 09/18/09 Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange Wolfgang Berger Business Development Omni Technology Solutions EMEA 1

2 SPIS TREŚCI MS Exchange, Outlook i CRM Zagadnienia
09/18/09 09/18/09 SPIS TREŚCI MS Exchange, Outlook i CRM Zagadnienia Riva Integration Server dla Exchange Przykładowe ekrany aplikacji Co w planach? 2

3 Rynek Microsoft Exchange
W 2009 Microsoft Exchange Server miał już 241 millionów zainstalowanych kopii, szacuje się że wartość ta wzrośnie do 347 milionów przed końcem 2013r.* Microsoft’s Outlook jest jednym z najbardziej popularnych klientów poczty elektronicznej w dużych firmach, został zainstalowany na 476 milionach komputerów.* Entourage posiadał 4 miliony użytkowników w 2009, szacuje się że liczba jego użytkowników wzrośnie trzykrotnie i osiągnie 12 milionów do końca 2013 roku .* Gartner ocenia, iż MS Exchange ma 48% rynku, a analizy IDC wskazują na 52%. Ferris Research zbadał 917 międzynarodowych korporacji, wśród nich aż 65% posługuje się MS Exchange. * Źródło: The Radicati Group, 2009

4 Wszystko opiera się o e-mail …
W roku 2009, statystyczny pracownik biurowy wysyłał dziennie 167 wiadomości. Dziennie e jednego pracownika dostarczają 20MB danych do przechowywania.* Przeciętny pracownik biurowy spędził jedną czwartą czasu przeznaczonego na prace wymieniając różne e. Dla porównania, czas spędzony na spotkaniach to ok 14% dnia pracy, a rozmowy telefoniczne to 9%.* Ile czasu spędzasz wprowadzając dane do CRM? Jak możesz się zabezpieczyć, aby informacje trafiły do CRM i sprawić by ludzie zajmujący się tym byli bardziej efektywni? * Źródło: The Radicati Group, 2009

5 Problemy z wpisywaniem danych w CRM
09/18/09 Problemy z wpisywaniem danych w CRM Specjaliści od rozwiązań CRM nie mogą sobie pozwolić by procesy i technologie związane z wdrożeniem zawiodły. Forrester przeanalizował 133 firmy używające aplikacji CRM od renomowanych dostawców. Opisane zagrożenia mogą stać się przyczyną porażki projektu. 22% problemów powodowane jest błędem człowieka. Zagłębiając się w zagrożenia wymieńmy najważniejsze: wolne przyswajanie wiedzy użytkowników (49%); niedostateczna uwaga poświęcona procesowi zmian (36%); trudności w adaptacji organizacji do nowych rozwiązań (15%). * Źródło: Forrester, 2009

6 09/18/09 09/18/09 NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA PRZY ADAPTACJI CRM Użytkownicy spędzają większą część czasu pracy korzystając z MS Outlook i są niezadowoleni gdy muszą przepisywać dane do systemów CRM. 6

7 Zagadnienie 1: Ludzie Problemy z adaptacją przy wdrożeniach CRM:
e są najczęstszym środkiem komunikacji w biurze; tworzone i przechowywane np. w MS Outlook Ręczne przenoszenie danych do CRM zabiera dużo czas, który można by przeznaczyć na sprzedaż i opiekę nad klientami. Użytkownicy zarządzają swoją skrzynką. Klient poczty posiada też funkcje książki adresowej, kalendarzy, zadań itp..

8 Zagadnienie 2: Strona Klienta-Plug ins dla CRM
Większość firm oferujących CRM dostarcza do nich wtyczki (plug-in), ALE Muszą one zostać zainstalowane na każdym komputerze Muszą być nadzorowane i często są odpłatne Przy aktualizacji CRM wszystkie wtyczki muszą zostać na nowo zainstalowane. Rozwiązanie takie nie skaluje się Nie oferują granulacji praw dostępu

9 Rozwiązanie: Server-side CRM Integration
Riva Integration Server dla Microsoft Exchange dostarcza proste rozwiązanie - połączenie serwera poczty z CRM dla wszystkich użytkowników Exchange. Proste do wprowadzenia i obsługi Polityki dla praw dostępu Pojedyncze logowanie do systemów poprzez klienta poczty “To nie tylko synchronizacja! Riva zapewnia zintegrowane środowisko i współdziałanie .”

10 Integracja po stronie serwera
09/18/09 09/18/09 Riva – łączy systemy transparentnie Integracja po stronie serwera CRM MS Dynamics CRM MS Dynamics NAV MS SharePoint Salesforce Oracle CRM SAP CRM SugarCRM SageCRM Saleslogix NetSuite CRM GoldMine Serwer Użytkownik WIN Mac Klient Outlook Outlook Web Access Entourage BlackBerry ActiveSync mobile devices brak plug-in’ów całość potrzebnej informacji zawsze dla każdego klienta i urządzenia dwukierunkowa synchronizacja 10

11 Korzyści: Biznesowe i Finansowe
09/18/09 09/18/09 Korzyści: Biznesowe i Finansowe Wspomaga aktywności wymagające pracy zespołowej Podnosi produktywność firmy bez znaczących kosztów i zmian w obecnych systemach Zwiększa zyskowność poprzez łatwe zapewnienie dostępu do spójnej informacji Poprawia wiarygodność prognoz sprzedaży Oferuje pracownikom wsparcie w postaci: Łatwiejszej adaptacji bez zmian sposobu pracy Prostoty użytkowania, z każdego miejsca i w dowolnym czasie A w rezultacie zapewnia więcej czasu na priorytetowe zadania 11

12 Korzyści: Techniczne i Operacyjne
09/18/09 09/18/09 Korzyści: Techniczne i Operacyjne No-touchTM integration (nie ma potrzeby instalowania oprogramowania po stronie użytkownika) Transparentny dla Exchange® i CRM Nie wymaga zmian w konfiguracji otoczenia sieciowego oraz zmian w ustawieniach firewall Zmienia wszystkich klientów Exchange ( w tym Outlook, Outlook Web Access, Entourage, RiM BlackBerry i inne urządzenia mobilne z ActiveSync) w zintegrowanych klientów CRM ze wsparciem dla pracy poza biurem także bez dostępu on-line 12

13 Riva Integration Server: Informacje

14 Riva Integration Server: Informacje
Microsoft Outlook Microsoft Outlook CRM System

15 Riva - Największa z zalet : Prostota
09/18/09 09/18/09 Riva - Największa z zalet : Prostota Jednorazowa instalacja na serwerze – NIE TRZEBA instalować wtyczek Transparentna, dwukierunkowa synchronizacja spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, notatek, kontaktów, danych klientów Transparentna synchronizacja CRMowych szans, wycen i projektów z Outlook® i Entourage. *Synchronized modules are CRM specific 15

16 Użytkownik robi to raz– w CRM albo w Outlook!
09/18/09 09/18/09 Użytkownik robi to raz– w CRM albo w Outlook! Wykorzystanie trybów off-line i on-line dowolnego klienta Exchange dla: Tworzenia / edytowania kont klientów w CRM Tworzenia / edytowania kontaktów w CRM Tworzenia / edytowania spotkań w CRM Tworzenia / edytowania zadań w CRM Wglądu do notatek i projektów 16

17 09/18/09 09/18/09 Riva ConnectBarTM i SmartConvertTM Automatyczne konwertowanie danych do CRM Riva SmartConvert Drop FoldersTM : Przetwarza wszystkie dane z korespondencji w MS Outlook prosto do CRM. Opcja drag-n-drop pozwala od ręki stworzyć nowe projekty, szanse, zgłoszenia serwisowe, wyceny, kontakty, konta, zadania i spotkania. Riva ConnectBarTM: Wgląd, edycja i możliwość usunięcia zadań, notatek, wycen i projektów prosto z klienta poczty . Odwiedź: 17

18 SmartConvertTM Folders – email
09/18/09 09/18/09 18

19 09/18/09 09/18/09 Kontakty, kalendarz, projekty i współdziałanie – przykładowe ekrany aplikacji 19

20 Kontakty z CRM w Outlook
09/18/09 Kontakty z CRM w Outlook

21 09/18/09 Zarządzanie czasem w CRM od razu z poziomu Outlook (przypisane kategorie CRM)

22 Outlook Inbox – nowy mail
09/18/09 Outlook Inbox – nowy mail

23 Przenoszenie informacji do CRM
09/18/09 Przenoszenie informacji do CRM

24 09/18/09 Otwarcie „szansy” z poziomu Outlooka dostarcza widok z podsumowaniem w CRM

25 Kliknij i zobacz otwarte projekty w CRM
09/18/09 Kliknij i zobacz otwarte projekty w CRM

26 09/18/09 09/18/09 Co w planach? Omni wyznacza sobie cel dostarczenia rozwiązanń dla jeszcze większej ilości systemów CRM. Priorytety dla wdrożeń nowych funkcjonalności bazują na zapotrzebowaniu zgłaszanym przez naszych klientów inwestujących w integrację ze swoimi systemami CRM. W planujemy dodatkowo integrować RIVA z : SAP CRM (Q1, 2010) Google Apps (Q1, 2010) Zimbra Lotus Notes Cisco Postpath Microsoft AX 26

27 Podsumowując: wzrost satysfakcji i szybki zwrot z inwestycji
09/18/09 09/18/09 Podsumowując: wzrost satysfakcji i szybki zwrot z inwestycji Riva sprawia iż zyskasz więcej czasu dla swoich klientów. Riva łączy w sposób przejrzysty Exchange i twojego CRM byś mógł zwiększyć sprzedaż ,wydajność i czas na projekty. Riva okazuje się bardzo satysfakcjonującym rozwiązaniem także dzięki możliwości szybkiego nauczenia się produktu. Riva sprawi iż twoja inwestycja w Exchange® i CRM szybko się zwróci! 27

28 Riva – integracja po stronie serwera
CRM Integrations SQL Integrations MS Dynamics CRM MS Dynamics NAV MS SharePoint Salesforce Oracle CRM SAP CRM SugarCRM SageCRM Saleslogix NetSuite CRM GoldMine And others... MS SQL Server Oracle MySQL Postgres

29 W wypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu.
09/18/09 09/18/09 W wypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu. Wolfgang Berger Business Development Omni Technology Solutions EMEA 29


Pobierz ppt "Wyciągnij więcej ze swojego CRM: Riva Integration Server for Exchange"

Podobne prezentacje


Reklamy Google