Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować."— Zapis prezentacji:

1 PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI

2 OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować się wszystkie informacje dotyczące akcji. Akcja musi zostać rozliczona do dwóch tygodni po jej zakończeniu. LEO i LORE mają prawo do obniżenia normalnie przyznawanych punktów w przypadku nieodpowiednio wprowadzonej akcji.

3 Aby uzyskać uprawnienia do utworzenia akcji należy skontaktować się z koordynatorem programu stałego, któremu podlega dana akcja. Akcja musi być utworzona do tygodnia przed jej rozpoczęciem. Logujemy się na www. "oddział".ifmsa.plwww. "oddział".ifmsa.pl 1. TWORZENIE AKCJI

4 Wybieramy "Moje Akcje"

5 Wybieramy "Utwórz nową akcje" Nie używamy cudzysłowów ani apostrofów w nazwie.

6 Opis akcji będzie wyświetlany w kalendarzu na stornie oddziału, dlatego szczególnie należy o niego zadbać. Musi zawierać wszystkie informacje, które pozwolą członkom oddziału na ocenę swojej chęci do wzięcia w niej udziału. Treściwie i ładnie. Klikamy "Utwórz akcje"

7 Ponowienie wchodzimy na "Moje Akcje" Stan akcji to "Szkic roboczy", więc klikamy "więcej" Upewniamy się, że wszystkie dane wprowadziliśmy dobrze. Klikamy "Opublikuj akcje" Akcja zostaje opublikowana i widoczna na stronie oddziału.

8 Rozliczenie akcji to wprowadzenie osób, które brały w niej udział oraz określenie wkładu ich pracy. Wybieramy daną akcje oraz klikamy "więcej". W dziale "Uczestnicy" możemy wybrać uczestnika z bazy. Klikamy "Przypisz uczestnika". Klikając "edycja" możemy określić wkład procentowy (nie zapominajcie o tym!!) oraz wpisać uwagi (kiedy tabelka zadań jest nie wystarczająca do rozliczenia wkładu danej osoby). Klikamy "zadania" i wybieramy z tabelki wkład uczestnika w akcję. Nie wpisujemy funkcji lokalnych ani ogólnopolskich sprawowanych przez osobę. 2. ROZLICZENIE AKCJI

9 Autor akcji mam obwiązek ponownego opisania akcji już odbytej oraz zakwalifikowania jej jako akcji dużej/średniej/małej zgodnie z wytycznymi punktu 3.2 znajdującymi się w "Kryteria rozliczania działalności członków IFMSA-Poland". Klikamy "edycja", a następnie całość wpisujemy w "uwagi". AUTOR AKCJI – OPIS

10 OPIS ODBYTEJ AKCJI W "uwagi" Autora akcji. Opis akcji ma znajdować się na początku w cudzysłowie. Należy o niego zadbać, ponieważ zostanie on opublikowany na fanpejdżu fejsbukowym oddziału. Poniżej znajdować ma się link do zdjęć z akcji, które również zostaną opublikowane na fanpejdżu.

11 KRYTERIA KLASYFIKACJI AKCJI

12 Poniżej opisu klasyfikujemy akcje jako np. "Akcja cykliczna duża" / "Akcja średnia" / "Akcja cykliczna mała". Wymieniamy punkty, które klasyfikują akcje jako wcześniej przez nas określoną oraz piszemy w jaki sposób zostały one spełnione. I koniec :)

13 PRZYDATNE INFORMACJE

14 Powodzenia! By K. Ch.


Pobierz ppt "PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować."

Podobne prezentacje


Reklamy Google