Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie."— Zapis prezentacji:

1

2 Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie całkowicie online: – 27.11); Quizy, testy online (5 godz. szkolenie stacjonarne: lub 15 godz. szkolenie całkowicie online – 07.12) ; Widzimy, rozumiemy, tworzymy – filmy edukacyjne z wykorzystaniem aplikacji Web 2.0 (15 godz. szkolenie mieszane, 10 godz. stacjonarnie oraz 5 godz. online: 5.11 – 12.11); 2

3 Prezentujemy wiedzę – infografiki i inne formy kreatywnej prezentacji treści w cyfrowej klasie (15 godz. szkolenie mieszane, 10 godz. stacjonarnie oraz 5 godz. online: – 21.11); Reportaż multimedialny w projekcie edukacyjnym z wykorzystaniem nowych technologii (10 godz. szkolenie stacjonarne: 5.12 – 12.12); Tworzenie publikacji w sieci z zastosowaniem programu Picasa (15 godz. szkolenie mieszane, 10 godz. stacjonarnie oraz 5 godz. online: 8.10 – 15.10); 3

4 Pisanie bezwzrokowe (40 godz. szkolenie mieszane, 10 godz. stacjonarnie oraz 30 godz. online: – 24.10); Serwisy Web 2.0 do gromadzenia i udostępniania linków (5 godz. szkolenie stacjonarne, bez ustalonego terminu); Pixlr – zaawansowany edytor grafiki online (5 godz. szkolenie stacjonarne, bez ustalonego terminu). 4

5 Ewaluacja wewnętrzna - wEWTIK – wtorki przed południem Analiza wyników egzaminów zewnętrznych z wykorzystaniem metody Edukacyjnej Wartości Dodanej – wEWD – wtorki przed południem Projekty edukacyjne - WebQuesty on-line, tj. WebQuest jak to łatwo powiedzieć i zrobić… - wWebQONL 7 edycja – od 18 września 5

6 15 godzinny kurs stacjonarny Dzielenie się twórczością – Twórczość literacka wspierana TIK Akademia uczniowska – uczymy się od siebie nawzajem – Edukacyjne audio i wideo Uczymy się przez zabawę – Materiały interaktywne 6

7 15 godz. stacjonarnych i 5 godz. pracy online 7

8 20 godz. stacjonarnych i 15 godz. pracy online Nowe trendy pedagogiczne Różne modele wykorzystania sprzętu BYOD – przynieś do szkoły własne urządzenie edukacja mobilna odwrócone nauczanie idee konektywizmu w szkole edukacja medialna model 1:1 1 komputer na klasę różne urządzenia 8

9 Lekcje informatyki wg nowej podstawy programowej na poziomie rozszerzonym treści kształcenia: – nowa podstawa programowa – przykładowe zadania do lekcji – przygotowanie do matury 10, 12, 17, 19 IX (wtorek, czwartek) 9

10 warsztaty przedmiotowo-metodyczne dla nauczycieli informatyki w szkole podstawowej grafika z modułem Turtle w języku Python I część – 26 IX i 3 X II część – 10 i 17 X w każdej części – 2 x 5 godz. stacjonarnych – 10 godzin on-line 10

11 warsztaty przedmiotowo-metodyczne dla nauczycieli informatyki w gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych podstawy języka Python operacje na napisach, listach i innych strukturach danych rozwiązywanie zadań algorytmicznych spotkania 24 X i 7 XI 2 x 5 godz. stacjonarnych 10 godzin on-line 11

12 Algorytmika na lekcjach informatyki – seminarium metodyczne dla nauczycieli informatyki w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej – 3 części treści: – algorytmika w nowej podstawie programowej – kolejne etapy rozwiązywania problemu – dobór algorytmu oraz struktur danych – realizacja w C++ lub Pythonie – poprawność, złożoność i efektywność – ocenianie rozwiązań ucznia od 16 IX do 25 XI poniedziałki (co dwa tygodnie) w każdej części – 2 x 5 godz. stacjonarnych – 10 godzin on-line 12

13 Specjalistyczne kursy i szkolenia w zakresie kształcenia kompetencji kluczowych uczniów, organizowania nauki, w tym szkolenia kompetencji wykorzystania TIK przez nauczycieli – realizacja szkoleń stacjonarnych i online dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół. Planowany początek rekrutacji uczestników szkoleń: X – XII

14 Wizyty studyjne - Uniwersytet Cypryjski, Uniwersytet w Wolverhampton W jakim stopniu technologie informacyjne i komunikacyjne oraz media cyfrowe motywują do uczenia się, aktywizują i mobilizują do samodzielnego działania i rozwiązywania problemów Termin realizacji projektu: 1 I 2014 – 31 X

15 SZUKAMY I TWORZYMY Zasoby kultury w cyfrowym świecie Podróż w cyfrowy świat tekstów kultury z Google Earth Multimedialne linie czasu 5 – 15 godzin w formie stacjonarnej i/lub online 15

16 W dowolnym miejscu i czasie. Technologie mobilne w edukacji Tworzymy potencjał edukacyjny urządzeń mobilnych Edukacyjne aspekty korzystania z serwisów społecznościowych 5 – 15 godzin w formie stacjonarnej i/lub online 16

17 17

18 Cykl interdyscyplinarnych warsztatów dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych - kontynuacja szkoleń projektu „W poszukiwaniu praw przyrody” (http://ppp.oeiizk.waw.pl) Tematyka kolejnych spotkań: – Mapy myśli – Proste doświadczenia przyrodnicze – Laboratorium przyrodnicze wspierane komputerowo (2 spotkania) – Excel dla przyrodników – Lekcja odwrócona – Symulacje zjawisk przyrodniczych – GIS w przyrodzie – Aplikacje edukacyjne on-line dla przyrodników Wtorki, raz w miesiącu, godz. 16 – , , ,

19 Bezpłatne zajęcia przedmiotowe z TIK, prowadzone przez nauczycieli konsultantów w pracowniach informatycznych OEIiZK w godzinach przedpołudniowych Terminy: Poniedziałki (biologia/chemia/fizyka/geografia) – do wyboru 2 przedmioty Wtorki (fizyka/geografia, przyroda) Zapisy od 15 września 2013 Szczegółowe informacje 19

20 20


Pobierz ppt "Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google