Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Buduj swój biznes odpowiedzialnie i ZUCHWALE!. Czym jest dla Ciebie ZUCHWAŁOŚĆ?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Buduj swój biznes odpowiedzialnie i ZUCHWALE!. Czym jest dla Ciebie ZUCHWAŁOŚĆ?"— Zapis prezentacji:

1 Buduj swój biznes odpowiedzialnie i ZUCHWALE!

2 Czym jest dla Ciebie ZUCHWAŁOŚĆ?

3 Mniej niż 1 % ludzi na świecie, to ludzie sukcesu. To co ich wyróżnia to m.in. ZUCHWAŁOŚĆ.

4 Z zuchwałością możesz się urodzić, wynieść ją z domu, lub po prostu postanowić, że będziesz zuchwały!

5 3 sposoby zachowywania

6 Sposób na Misia Koalę

7 Sposób na Strusia

8

9

10

11 Co pomaga, a co przeszkadza Ci być zuchwałym?

12 Gdzie dojdziesz za rok, za dwa, robiąc to, co robisz dotychczas? Będąc na dotychczasowym poziomie zuchwałości?

13 Na jaką zuchwałość nie zdecydowałeś się nigdy ze względu na obawę przed oceną?

14 Wyobraź sobie, że postępujesz zuchwale w swojej działalności. Jakie widzisz efekty za rok, za dwa?

15 ZASŁUGUJĘ NA TO!

16 Co się składa na zuchwałość? Wtedy to, co cały świat powie się nie liczy. Determinacja Pewność siebie Pewność partnera

17 Co się składa na zuchwałość? 1.Determinacja – wiem, w jakim kierunku podążam. 2.Pewność siebie – wiem, ile jestem wart. 3.Pewność partnera – wiem, ile jest warta firma, produkt, który oferuję. Wtedy to, co cały świat powie się nie liczy.

18 Determinacja W jakim kierunku podążam?

19

20

21 Podstawowy model coachingu CEL RZECZYWISTOŚĆ ZASOBY PLAN DZIAŁANIA

22 SMART SSpecific, Simple – konkretny i prosty MMeasurable – mierzalny ilościowo A Assesable – mierzalny jakościowo RRealistic – realny do osiągnięcia T Timebound – umieszczony w czasie

23 Pytania pomocne w wytyczaniu celu 1.Jaki jest Twój cel? 2.Na kiedy zaplanowałeś osiągnięcie celu? 3.Po czym poznasz, że osiągnąłeś swój cel? 4.Po co chcesz osiągnąć ten cel? 5.Jak będziesz się czuł po jego osiągnięciu? 5 min.

24 Podstawowy model coachingu CEL RZECZYWISTOŚĆ ZASOBY PLAN DZIAŁANIA

25 Pytania pomocne w określeniu rzeczywistości 1.Co do tej pory uczyniłeś? 2.Jakie są twoje osiągnięcia? 3.Jakie masz dziś zasoby, aby osiągnąć swój cel? 4.Jakie możesz napotkać trudności w osiągnięciu swojego celu? 5.Jak zamierzasz sobie radzić z trudnościami? 6.Kto może pomóc Ci w ich przezwyciężeniu? 7.Jak teraz się czujesz z celem, który obrałeś? 5 min.

26 Podstawowy model coachingu CEL RZECZYWISTOŚĆ ZASOBY PLAN DZIAŁANIA

27 Pytania pomocne w określeniu planu działania 1.Jakie działania doprowadzą mnie do celu? 2.Jak często potrzebuję je podejmować? 3.Jakie kompetencje są mi potrzebne? 4.W jaki sposób i kiedy je zdobędę? 5.Kto może mi w tym pomóc? 6.Co jeszcze mogę zrobić? 7.Co zrobiłby (mój autorytet) w tej sytuacji? 8.Co zrobię w kierunku osiągnięcia celu w tym tygodniu? 5 min.

28 Pierwszych 10 działań min.

29 Od teraz do życia, w którym chcesz żyć dzieli Cię tylko 10 konsekwentnie podejmowanych działań!

30 "Nie musisz być wielki, aby zacząć, ale musisz zacząć, aby być wielkim" Les Brown

31 Podstawowe narzędzia Ulotki / Broszury Wizytówki Referencje Kalendarz Notatnik – stopka Portale internetowe

32 Jak Cię widzą, tak Ci płacą!

33 Spójrz w lustro! Zadbaj o swój wizerunek! Inni ludzie wciąż Cię oceniają!

34 Gdy poznajesz nowych ludzi i pytają Cię; Czym się zajmujesz? To: Jestem dystrybutorem? Jesteś studentką? Jesteś trenerem? Jesteś managerem? Jesteś bankowcem? Jesteś fryzjerem? Jesteś mechanikiem? Jesteś korepetytorem?

35 Kim jesteś? Jakie korzyści odniosą inni kontaktując się z Tobą? Czym się zajmujesz?

36 Jestem Dystrybutorem Dobiorę Ci najlepszy krem do Twojej skóry. Oto moja wizytówka… Jestem ekspertem ds. pielęgnacji twarzy.

37 Jestem Managerem Zajmuję się pomaganiem Dystrybutorom w dorobieniu 1500zł miesięcznie. Jeśli Ty bądź ktoś z Twoich znajomych byłby zainteresowany dorobieniem 1500zł lub więcej. Oto moja wizytówka… Jestem ekspertem ds. sprzedaży.

38 Twój wizerunek najmocniej wpływa na postrzeganie produktu, który oferujesz!

39 Kiedy ostatni raz studiowałeś książkę o przywództwie, kosmetologii? Zdobywaj wiedzę z dziedziny, w której chcesz być ekspertem!

40 Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych efektów.

41 Buduj swoją bazę kontaktów! LUDZIE SĄ WSZĘDZIE! Twój sukces jest wprost proporcjonalny do liczby osób, która zna Cię w przyjemny sposób.

42 Zrób swoją listę znajomych! Znajomi znajomych Dalsi znajomi osób Bliscy znajomi 20 – 40 osób Rodzina 10 – 20 osób

43 Gdy poznasz kogoś nowego… ZAWSZE powiedz kim jesteś! Umów się na spotkanie lub zbierz kontakt i zapytaj o pozwolenie na przesłanie zaproszenia/ wykonania telefonu. Zostaw swoją wizytówkę! Pozostań w kontakcie na zawsze!

44 Propozycja wizytówki – 1 strona Kamila Rowinska Manager Colway

45 Propozycja wizytówki – 2 strona Na co wydasz 3000zł miesięcznie, które zarobisz pracując ze mną 2 h dziennie? Zadzwoń TERAZ i umów się na spotkanie informacyjne. Kamila Rowińska tel

46 Czy chciałbyś być na miejscu Liderów w Twojej branży? Ile osób dziennie spotykasz? Co wiedzą na Twój temat? Jak Cię postrzegają? Co wiedzą o korzyściach, jakie daje współpraca z Tobą?

47 Wypisz osoby, którym przedstawiłbyś swoją ofertę, gdybyś był w 100% przekonany, że ich zarobki wzrosną dzięki niej o min zł

48 Przygotuj się do spotkania Co jest moim celem na tym spotkaniu? 3 rzeczy, które chcę aby zapamiętali moi rozmówcy? Co potrzebuję mieć ze sobą na spotkaniu Struktura spotkania Jaki będzie następny krok po spotkaniu?

49 Struktura spotkania Krok 1 Powitanie Nawiązanie relacji Krok 2 Prezentacja korzyści (produktowych lub biznesowych) Odpowiedzi na pytania Krok 3 Wybór opcji współpracy Podpisanie umowy Krok 4 Gratulacje podjęcia wspaniałej decyzji Zaplanowanie działań na najbliższe dni

50 Podsumowanie Jaki jest Twój cel? Gdzie będziesz, gdy odważysz się działać zuchwale? Jakich 10 działań potrzebujesz podjąć, aby dojść do celu? Jak odpowiesz na pytanie: Czym się zajmujesz? Komu zaproponujesz współpracę, jeśli będziesz mieć pewność, że osiągnie sukces?

51 Dziękuję za uwagę i życzę zuchwałości przy wdrażaniu nowych rozwiązań.


Pobierz ppt "Buduj swój biznes odpowiedzialnie i ZUCHWALE!. Czym jest dla Ciebie ZUCHWAŁOŚĆ?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google