Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

W trosce o Twoich klientów... BMS C REATIVE 21. ERP z filozofią CRM W centrum systemu znajduje się klient! 2.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "W trosce o Twoich klientów... BMS C REATIVE 21. ERP z filozofią CRM W centrum systemu znajduje się klient! 2."— Zapis prezentacji:

1 W trosce o Twoich klientów... BMS C REATIVE 21

2 ERP z filozofią CRM W centrum systemu znajduje się klient! 2

3 Kontrahent Sprawa Zdarzenie Projekt Sprawa... Zdarzenie... Kontrahent Sprawa Kontrahent Obsługa klienta Marketing Magazyn Obsługa przedsprzedażna przedsprzedażna Sprzedaż Serwis Analizy, raporty + FK = ERP 3

4 Architektura 4 Win/Mac Kopia Serwersystemu Serwer pocztowy Serwer www / CMS... Przeglądarka Watchdog Import / Eksport Interpreterskryptów Tel./PDA

5 informacja zwrotna -> aplikacja przeglądarkowa Ma to sens gdy użytkownicy nieznani i rozproszeni. Mity:+ uniezależnienie od systemu i komponentów + łatwiejsza administracja Fakty:- dodatkowy system operacyjny, uzależnienie - niekorzystny balans mocy obliczeniowej - wygoda dla... dostawców narzędzi - ewidentny regres w zakresie ergonomiczności 5 Przeglądarka służy do przeglądania. Dlatego okienka! Moda, moda, moda... Dlaczego okienka?

6 Projekt Kontrahent Sprawa Kontrahent Hierarchia danych Kontrahent Sprawa... Sprawa... Zdarzenie 6 Sprawy mogą mieć swoją dynamikę (o tym za chwilę) (departament)(departament) (departament)(departament)

7 Zdarzenia „Elastyczne” Telefon, Spotkanie,... (+ własne rodzaje) „Sztywne” - , Zamówienie, Oferta, Faktura,... Notatka Nagranie Załączniki w specjalny sposób przetwarzane przez System 7 Formularze OCR i wyszukiwanie pełnotekstowe

8 Obieg zdarzeń Zdarzenie Następny krok Polecenie „Kontynuuj” przekształca następny krok w kolejne zdarzenie... Wizualizacjaprocesów Tworzenie procedur 8 Kalendarz Przypomnienia Tel. / PDA

9 Planowanie strategiczne 9 Sprawa może być czymś więcej niż tylko segregatorem na dokumenty Projekt Sprawa  czas trwania  budżet  zasoby osobowe  zasoby sprzętowe  powiadomienia  sprawy zależne (podrzędne) Etap projektu! Drzewo projektów i diagram Gannta Zdarzenie Poziom operacyjny

10 Poczta elektroniczna 10 Baza Pocztaprzychodząca Pocztawychodząca Osobistaskrzynkapocztowa Lista zdarzeń

11 Grupy marketingowe Klient Korespondencjaseryjna List Towar Grupa 11 Rabaty kwotowe, procentowe na towar, na fakturę

12 Magazyny - WZ - PZ - PZ - PW - PW - RW - RW - MM - MM - NI - NI - NIE - NIE - NIS - NIS - LM - LM  Dowolna ilość magazynów  Dowolna ilość cenników  Nazwa, dwa kody i atrybuty towaru  Nazwy alternatywne (dla klientów)  Opis towaru i załączniki (np. zdjęcia)  Wiele walut i kalkulacja kosztów  Stan rzeczywisty i rezerwacje  Kontrola poziomu zapasów  Monitoring historii towarów  Egzemplarze (nr seryjne) i ich historia  Remanent dowolnego dnia FIFO, LIFO, ceny średnie  Automatyczne zamówienia do dostawcy 12

13 Sprzedaż Faktura WZ Drukarki fiskalne Moduł FK Magazyny - wiele walut - wiele kursów dla każdej waluty 13 Zamówienie Oferta Płatność

14 Produkcja Wyroby gotowe Komponenty Kartatechnologiczna 14 Zlecenieprodukcyjne zapotrzebowanie PW Produkcja

15 Serwis Technik Klient Dyspozytor 15 Magazyn Zamówienie Faktura Koszty: RW, RU

16 Rozliczenia Raport dla klienta Czas pracy, koszty Weryfikacja Podstawa do rozliczenia z pracownikiem 16

17 Notatka, załącznik, autor, data, temat, słowa kluczowe Baza wiedzy Baza Ale co to jest wiedza? To dopiero początki... 17korporacyjnej...

18 Elastyczność i nie tylko Uzupełnianie bazy o dowolne pola Uzupełnianie bazy o dowolne pola Konstruowanie dedykowanych procedur Konstruowanie dedykowanych procedur Tworzenie dowolnych formularzy wydruków Tworzenie dowolnych formularzy wydruków Dodawanie skryptów przetwarzających dane (!!!) Dodawanie skryptów przetwarzających dane (!!!) Strategia Co-development - twórzmy razem! 18 Udostępnić partnerom, i (jeśli zechcą) klientom odpowiednie narzędzia i dokumentację! Co jeszcze możemy zrobić?

19 Elementy składowe Tignum - Łodyga, kontakty z klientami Flos - Kwiat, sprzedaż Radix – Korzeń, magazyny Ramus – Gałąź, produkcja Cortex - Kora, serwis Folium - Liść, finanse Bacca - Owoc, analizy i raporty Spina – Kolec, program administracyjny Querino – Moduł F-K (autorstwa Queris) 19

20 Wybrane wdrożenia Corrimex (Łomianki k/Warszawy) Corrimex (Łomianki k/Warszawy) Netkom (Leżajsk) Netkom (Leżajsk) Arkom (Rzeszów) Arkom (Rzeszów) Hydrog (Łódź) Hydrog (Łódź) Italmarco (Kraków) Italmarco (Kraków) Wampol (Mysłowice) Wampol (Mysłowice) Metronic (Kraków) Metronic (Kraków) Ponad 50 wdrożeń „dużego” Berberisa i blisko zarejestrowanych użytkowników Minimy. 20

21 Dziękujemy za uwagę. Ewidencja klientów i kontaktów handlowych Ewidencja klientów i kontaktów handlowych Obieg zdarzeń i dokumentów, procesy i procedury Obieg zdarzeń i dokumentów, procesy i procedury Projektowanie własnych formularzy wydruków Projektowanie własnych formularzy wydruków Planowanie działań, budżetu, sprzedaży, zasobów etc. Planowanie działań, budżetu, sprzedaży, zasobów etc. Promocje, sprzedaż, magazyny, produkcja, serwis Promocje, sprzedaż, magazyny, produkcja, serwis Korespondencja seryjna i poczta elektroniczna Korespondencja seryjna i poczta elektroniczna Rozliczenia czasu pracy i kosztów Rozliczenia czasu pracy i kosztów Wyszukiwanie informacji i generowanie raportów Wyszukiwanie informacji i generowanie raportów Dodawanie własnych skryptów przetwarzających dane Dodawanie własnych skryptów przetwarzających dane FK autorstwa naszego partnera FK autorstwa naszego partnera Podsumowanie


Pobierz ppt "W trosce o Twoich klientów... BMS C REATIVE 21. ERP z filozofią CRM W centrum systemu znajduje się klient! 2."

Podobne prezentacje


Reklamy Google