Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej."— Zapis prezentacji:

1 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej (Program Ciepło dla Krakowa) Prezentacja z badania przygotowana przez TNS Polska

2 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja % Długość trwania prac w mieszkaniu Jak długo trwały prace w Pan(i) mieszkaniu? N=413 % 41

3 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Ogólna ocena wody podgrzewanej ciepłem sieciowym W oparciu o własne doświadczenia, jak ogólnie ocenia Pan(i) wodę podgrzewaną ciepłem sieciowym? Średnia=4,1 N=413 % 47 83%

4 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Ocena używania wody podgrzewanej ciepłem sieciowym N=413 % 48

5 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Skłonność do polecenia wody podgrzewaną ciepłem sieciowym N= % W oparciu o własne doświadczenia, poleciłby Pan(i) wodę podgrzewaną ciepłem sieciowym?

6 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Ogólna ocena wody podgrzewanej ciepłem sieciowym W oparciu o własne doświadczenia, jak ogólnie ocenia Pan(i) wodę podgrzewaną ciepłem sieciowym? Średnia=4,1 N=413 % 47 83%

7 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Gdyby w chwili obecnej podejmował(a) Pan(i) decyzję odnośnie sposobu otrzymywania ciepłej wody czy zdecydował(a)by się Pan(i) ponownie na centralną ciepłą wodę? 95% Preferencje wobec systemu dostarczania ciepłej wody Jak, w oparciu o własne doświadczenia ocenia Pan(i) aktualny system dostarczania ciepłej wody w porównaniu do wcześniejszego? N=413 % 51 95%


Pobierz ppt "Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google