Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,"— Zapis prezentacji:

1 Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko, Marek Królik

2 Wstępne pomysły SScope: –celowniki optyczne do broni palnej; DRONEX –niewykrywalne drony z funkcją identyfikacji twarzy.

3 Opis projektu Niewykrywalne dla radarów drony, które pozwalają na identyfikację twarzy. Po identyfikacji obraz jest sprawdzany w wojskowej bazie danych obejmującej poszukiwane osoby np. terrorystów, dowódcy wrogich oddziałów. Produkt przeznaczony dla wojska: - wspomaganie działań wywiadowczych; - wsparcie w sytuacjach krytycznych (zamieszki, walki uliczne) bez narażania życia ludzkiego.

4 Rynek Produkt przeznaczony dla jednostek wojskowych na całym świecie. Wstępnie 40 armii państw europejskich. Docelowe rozszerzenie rynku na USA, Chiny oraz państwa Bliskiego Wschodu (Irak, Afganistan, Syria, Iran itp.) Przewaga nad konkurencją wynika z niewykrywalności dronów podczas operacji.

5 Model Biznesowy

6 Realizacja Koszt produkcji pojedynczego drona – ok. 350 tys. PLN. Wymagane nakłady inwestycyjne na rozpoczęcie działalności – 2 mln PLN. Proponowana cena sprzedaży – 500 tys. PLN.

7 WYWIADY „Wojsko jest zainteresowane wprowadzeniem technologii w postaci dronów. Polska musi konstruować i produkować własne samoloty bezzałogowe. Jest to konieczne dla kraju także w kontekście bezpieczeństwa.” „Konieczne jest, aby możliwe było łatwe i precyzyjne sterowanie dronem. Prócz tego ważne jest zabezpieczenie przed przejęciem przez wroga.” „Państwa produkt wnosi nową wartość w sposób prowadzenia działań zbrojnych (…).” „Niewykrywalne drony stanowiłyby cenne wsparcie dla wywiadu (…).”

8 Zmiany w modelu biznesowym Konieczność zabezpieczanie dronów przed przechwyceniem – kody zabezpieczające, wprowadzenie awaryjnej procedury autodestrukcji w przypadku zbyt długiej utraty łączności z dronem. Zastosowanie najdokładniejszych układów sterowniczych.

9 Sprzedaż Założona sprzedaż klikunastu dronów (10-20) armii pojedynczego państwa w zależności od zapotrzebowania. Średni dochód ze sprzedaży jednego urządzenia – PLN. Ilość podmiotów, do których skierowany jest produkt – ok.50. Potencjalny dochód = x 50 x 15(szt.) = 85,5 mln PLN.

10 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Przedsiębiorczość Technologiczna DRONEX Natalia Bęczkowska, Kamil Cichal, Marta Pilcher, Ewelina Trocka, Damian Siwek, Paweł Rzodkiewicz, Mateusz Kleszko,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google