Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Moda to jedna z najbardziej wpływowych form ekspresji we współczesnej kulturze. Dlatego ElectroDesign wychodzi naprzeciw wymaganiom rynku i zajmuje się.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Moda to jedna z najbardziej wpływowych form ekspresji we współczesnej kulturze. Dlatego ElectroDesign wychodzi naprzeciw wymaganiom rynku i zajmuje się."— Zapis prezentacji:

1 Moda to jedna z najbardziej wpływowych form ekspresji we współczesnej kulturze. Dlatego ElectroDesign wychodzi naprzeciw wymaganiom rynku i zajmuje się wyrobem oraz sprzedażą biżuterii ze zużytych części elektronicznych. Firma składa się z kreatywnych i pełnych ambicji młodych ludzi, którzy postanowili sprostać oczekiwaniom klientów, tworząc innowacyjny, proekologiczny i prospołeczny produkt. Nasza biżuteria jest połączeniem dbałości o estetykę i trafienie w gusta klientów, a także szerzenia idei recyklingu. Precyzja, szczegółowość, piękno, minimalizm i elegancja to cechy, które wyróżniają nasz produkt na tle konkurencji. Dodatkowym celem prowadzenia naszej działalności oprócz produkcji biżuterii jest rozwijanie w świadomości klientów idei ograniczenia zużycia "elektrośmieci" - prowadzimy m. in. wykłady z zakresu segregacji odpadów i właściwego gospodarowania nimi. O nas

2 ElectroDesign daje drugie życie „elektro-śmieciom” poprzez użycie starego i niesprawnego sprzętu elektronicznego. Prowadzimy także wykłady z zakresu segregacji odpadów i gospodarowania nimi. W całej swojej działalności nie zapominamy o środowisku: jesteśmy eco! ElectroDesign dba o klienta i ma na względzie jego potrzeby. Dlatego wszystkie zamówienia są realizowane błyskawicznie i z ogromną dokładnością. Osoby, które korzystają z naszych usług nigdy nie są zawiedzione i zawsze doceniają nasze profesjonalne podejście do klienta! Ludzie chcą być piękni, a ElectroDesign chce im w tym pomóc. Wszystko, co robi nasza firma, czyni z uczuciem. Troska o każdy szczegół, miłość do piękna i nieustanne poszukiwanie nowych, jeszcze doskonalszych wzorów oraz inspiracji sprawiły, że nasza biżuteria jest po prostu ładna! Profesjonalizm Piękno Ekologiczność Co nas wyróżnia?

3 W celu określenia naszej grupy docelowej przeprowadziliśmy badania rynku i jego segmentację. Wyniki wskazują na jasny wniosek – współczesne społeczeństwo chce być piękne i jasno stwierdza, że atrakcyjność jest wyznacznikiem sukcesu. Ankietowani zgodnie uważają, że wygląd jest nieodłączną częścią naszego istnienia i żyjemy w czasach, w których dużo uwagi poświęca się estetyce – chcemy kupować piękne obuwie, mieszkać w pięknych miejscach, posiadać piękne przedmioty. Otoczeni prezentowanymi przez media kanonami piękna próbujemy się dopasować do tego pełnego atrakcyjności świata. Dlatego, w odróżnieniu od początkowego założenia, że grupę docelową naszej działalności stanowić będą uczniowie naszej szkoły doszliśmy do wniosku, że oferowany przez nas produkt kierujemy do całej społeczności lokalnej o różnej płci, pozycji społecznej, czy wieku. To, co ich łączy, to chęć wyglądania atrakcyjnie i walka z degradacją środowiska. Piękni … i dbający o środowisko! Do kogo kierujemy produkt?

4 Anna Geniusz-Ciebień Nasza opiekun, która wraz z dyrektorem naczelnym sprawuje pieczę nad wszystkimi działaniami naszej firmy. Motywuje nas do pracy i pilnuje, aby wszystko zostało zrobione w pełni profesjonalnie. Sylwia Brusznicka Nasza konsultantka ds. finansów, główna księgowa w naszym liceum. Ekspert w dziedzinie finansów; jej porady bardzo często chroniły nas przed popełnieniem błędów. Stanisław Gojko Nasz konsultant ds. produkcji, konserwator w naszym liceum. Jego wiedza i doświadczenie umożliwiły nam przeprowadzenie sprawnego, dokładnego i bezpiecznego procesu produkcji. Kto nas wspiera?

5 -Wiktoria Waszczuk -Małgorzata Malecha -Łukasz Stobiecki -Kacper Zubrzyński -Adrianna Mele -Mateusz Włodarczyk -Magdalena Honkowicz -Beata Kraucka -Eryk Izdebski Dyrektor ds. marketingu; zajmuje się promocją firmy w mediach, organizuje i monitoruje sprzedaż, a także czuwa nad jakością produktów i usług. -Katarzyna Iwańczak -Adrian Jankowski LO im. Bolesława Chrobrego ul. Wałowa 18, Gryfice Dyrektor naczelny przedsiębiorstwa; organizuje i koordynuje pracę firmy, reprezentuje ją na zewnątrz, zwołuje zebrania wspólników i zatwierdza podejmowane przez firmę decyzje. Dyrektor ds. produkcji; kieruje i nadzoruje całym procesem produkcji, czuwa nad jego profesjonalnością, szybkością i bezpieczeństwem. Dane miniprzedsiębiorstwa: Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa Joanna Walburg Malwina Jankowska Dyrektor ds. finansów; kieruje dokumentacją finansową firmy, dokonuje rozliczeń z radą rodziców, wraz z dyrektorem naczelnym sporządza comiesięczne raporty z działalności firmy. Marcin Brzeziński Zuzanna Wojciechowicz (dyrektor naczelny) Dział produkcji: Dział dokumentacji:


Pobierz ppt "Moda to jedna z najbardziej wpływowych form ekspresji we współczesnej kulturze. Dlatego ElectroDesign wychodzi naprzeciw wymaganiom rynku i zajmuje się."

Podobne prezentacje


Reklamy Google