Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region ------------------------------------------------------------------ -----

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region ------------------------------------------------------------------ -----"— Zapis prezentacji:

1 INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region

2 Turystyka XXI wieku

3 W obliczu WYZWANIA

4 CEL nr

5

6 Już w 2013 roku Polska znalazła się w gronie 20 najbardziej wartościowych marek na świecie, a jej wartość w niespełna dwa lata wzrosła o 75% i wyceniona została na ok. 472 mld dolarów amerykańskich

7 DZIAŁANIA MARKETINGOWE (B2C) WSPÓŁPRACA z BRANŻĄ (B2B)

8 spójność komunikacji dostępność oferty montaż finansowy

9 ROT vs. BRANŻA platforma współpracy gwarancja jakości wiarygodność udział w rynku

10 DIAGNOZA RYNKU sytuacja geopolityczna w Europie destabilizacja gospodarki rosyjskiej kryzys gospodarczy konflikt na Bliskim Wschodzie fala migracyjna

11 PROBLEMY GLOBALNE starzenie się społeczeństw stres jako choroba cywilizacyjna

12 ZMIANY BEHAWIORALNE moda na zdrowy i aktywny tryb życia świadomość potrzeb zorientowanie na jakość rosnący popyt na usługi luksusowe pokolenie „Z” reset: społeczeństwo offline nowy odbiorca: Dokąd jadę ? Po co jadę !!!

13 SPRZEDAŻ

14 WSPÓŁRACA POT – ROT – LOT - BRANŻA

15

16 RYNEK vs. OFERTA

17 Krystyna Hartenberger-Pater


Pobierz ppt "INcoming Poland Gdańsk&Pomorskie Region ------------------------------------------------------------------ -----"

Podobne prezentacje


Reklamy Google