Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB."— Zapis prezentacji:

1 „Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB

2

3 Od dawna wiadomo że …… Mobile Sales – wspieranie pracy handlowców w terenie wprowadzono do użytku już pod koniec lat 90’tych Jeżeli uda nam się zaoszczędzić 15 min dodatkowych minut każdemu z naszych 400 pracowników w terenie, to: 400 ludzi x 15 min = 6.000 min = 100 godzin dziennie = 12,5 człowieka Nowatorskie zastosowania : - Hyunday Department Store - Krakowiacy i Górale

4 Klasyczny paradygmat Klasyczny paradygmat pracy menedżera sprzedaży przywiązanego do biura - „Zjadacze czasu” - follow up zamiast akcji - kilometry - poszukiwanie informacji - Menadżer – zasobem rzadkim - dzielenie czasu dla pracowników - workflow dokumentów - cenniki - oferty - zarządzenia - raportowanie Zarobiony jestem ! A co ja właściwie robię ? I co robią moi ludzie ?

5 Nie jedź do biura – jeżeli nie musisz Muszę być w firmie bo: - Spotkania z szefostwem - Prezentacje dla Klienta - Narady z pracownikami - Dokumenty, podpisy i formalności To prawda.

6 Nie jedź do biura – jeżeli nie musisz Nie muszę jechać do firmy bo: - Maile przeczytam i odpowiem na nie w domu przy porannej kawie - Serwisy informacyjne załadują mi się wcześniej, więc szybko je przejrzę - Wpiszę do kalendarza mój plan na najbliższe dwa dni (wszyscy będą wiedzieć jakie mam plany) - Przejrzę i ew. zaakceptuję dokumenty handlowców - Pojadę prosto do Klienta na 9:15 - W Cavie przygotuję się z Tomkiem do następnego spotkania u jego klienta To też prawda.

7 Nie jedź do biura – jeżeli nie musisz Przed spotkaniem z Klientem - Przejrzymy CRM (ostatnie aktywności) - Przejrzymy Sprzedaż (obroty, saldo) W trakcie spotkania - Cały arsenał pomocy informatycznej mamy pod ręką Po spotkaniu - Wpiszemy na gorąco zadania do systemu CRM - Prześlemy prośbę o przygotowanie prezentacji do konsultantów i zaproponujemy spotkanie Informacja przyswojona przed samym spotkaniem jest bardziej „świeża” Informacja zarejestrowana bezpośrednio po spotkaniu jest pełniejsza

8 Wymagania technologiczne Systemy CRM Aplikacje biznesowe Intranet & Web Email Raporty i Hurtownia Danych Portal Korporacyjny Pamiętajmy – Nie od razu Kraków zbudowano

9 Czy to aż takie proste ? Czy wymagania dotyczące osób uczestniczących w takim procesie są szczególne ? - Szczególny tryb nadzoru - Umiejętność znalezienia balansu pomiędzy byciem a nie byciem w pracy - Samodyscyplina - Podejście zadaniowe i dojrzałość

10 Co z tego wynika ? - Mogę nie iść do biura i być bardziej efektywnym - Nie trzeba tracić czasu na ciągłe wyszukiwanie informacji – można ją zaprenumerować jak poranną gazetę - Mogę działać niezależnie od miejsca w którym się znajduję Trzeba tylko zmienić swój własny pogląd na sposób w jaki wykonuje się obowiązki. Smartfony, Palmtopy i karty PCMCIA GPRS to nie tylko gadżety …. I zawsze należy pamiętać, że wszystkie te urządzenia posiadają przycisk „Switch OFF”.

11 Uwolnione przedsiębiorstwo, Uwolnieni ludzie Pytania ? Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB


Pobierz ppt "„Technologie w słuzbie elastycznego pracownika” Marek Ryński Sybase Polska Dyrektor Zarządzający DRB."

Podobne prezentacje


Reklamy Google