Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.

Prezentacja na temat: "Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej."— Zapis prezentacji:

1 Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.

2 W naszej Szkole trwa realizacja projectu Comenius, którego celem jest poznawanie innych krajów, przyjaciół i kultur.

3 26 lutego 2012 r. polecieliśmy wraz z przyjaciółmi i nauczycielami do Dusseldorfu skąd odlecieliśmy do Anglii. Na lotnisku w Birmingham czekała na nas kobieta imieniem Zackya, która zawiozła nas do hotelu, gdzie były też dzieci i nauczyciele z innych krajów.

4 Następnego dnia pojechaliśmy do szkoły gdzie przedstawiliśmy prezentacje multimedialne na temat sportu w naszych krajach oraz zjedliśmy obiad. Wieczorem wszyscy udaliśmy się do Chińskiej restauracji, gdzie zjedliśmy ponad 10 dań i wypiliśmy ogromne ilości COLI.

5 Kolejnego dnia pojechaliśmy autobusem do Londynu. Zwiedziliśmy tam wiele ciekawych miejsc takich jak: „London eye”, „Big Ben” oraz „Tower Bridge”

6 W kolejnym dniu pojechaliśmy do Stradford i tam zwiedziliśmy Muzeum i dom Wiliama Shakespeare’a

7 W przedostatnim dniu pobytu na wyspach angielskich byliśmy w pałacu u pani Lord Mayor of Birmingham i tam zjedliśmy uroczysty lunch. Mogliśmy podziwiać piękny wystrój komnat, oraz zobaczyć jak wygląda biuro tak ważnej osobowości tego kraju.

8 Cały pobyt był dla mnie wspaniałą przygodą, poznałem dzieci różnych narodowości i kultur, mogłem naocznie zobaczyć najważniejsze miejsca stolicy Anglii-Londynu (nie wspominając już o locie samolotem )

9 Thank YouChciałbym podziękować i wyrazić moją wdzięczność dla organizatorów i opiekunów tego wyjazdu Thank You

10 Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte w prezentacji

Pobierz ppt "Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej."