Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW."— Zapis prezentacji:

1 „Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW

2  Wartość projektu , 68 pln  Beneficjent projektu:Polska Organizacja Turystyczna  Okres realizacji projektustyczeń 2010 r. - październik 2012

3 CELE KAMPANII  Promowanie atrakcyjności turystycznej wschodnich województw Polski, przełamywanie stereotypów w myśleniu o tych regionach  Wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego

4 ZASIĘG KAMPANII Rynek polski:  mieszkańcy województw Polski wschodniej  mieszkańcy pozostałych województw Rynki zagraniczne:  Niemcy  Ukraina

5 BADANIA Studium uwarunkowań atrakcyjności turystycznej Polski Wschodniej (część analityczna)  Diagnoza mocnych i słabych stron Polski Wschodniej w zakresie turystyki  Inwentaryzacja produktów turystycznych Polski Wschodniej o kluczowym znaczeniu dla zrównoważonego rozwoju regionalnego  Analiza segmentów turystyki istotnych dla potrzeb przyszłej kampanii promocyjnej.

6 BADANIA Badanie jakościowe dot. opinii i postaw wobec potencjału turystycznego Polski Wschodniej Badane grupy: turyści indywidualni i organizatorzy turystyki W wyniku badania określono jako grupy docelowe dla kampanii trzy segmenty turystów:  Poszukiwacze inności  Turyści aktywni  Turyści rodzinni

7 STRATEGIA KAMPANII – GRUPY DOCELOWE Poszukiwacze inności - silnie oddziałująca społecznie grupa liderów krajowej opinii turystycznej, w wieku , wyznaczających trendy wśród nieco szerszej populacji turystów uprawiających turystykę aktywną i specjalistyczną, zarówno weekendową jak i pobytową Turyści aktywni - grupa zwolenników turystyki aktywnej, mieszkańcy miast, w wieku Turyści rodzinni - z dziećmi w różnym wieku, zamieszkali przeważnie w miastach, w wieku 25-59

8 BADANIA (źródło: PBS DGA) „Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania Skojarzenia z województwami wschodniej Polski  jeziora, lasy, rzeki - 54%  przyroda, natura - 48%  wakacje, urlop – 28%  Polska Wschodnia – 21%  sielskość, spokój - 17%  bieda, ubóstwo – 17%  Ściana Wschodnia – 15%  Polska "B„ - 13%  zabytki, dużo do zwiedzania - 12%  wschodnia gościnność, przyjaźni, otwarci ludzie – 9%  wielokulturowość, kultura, odmienna kultura – 9%  różnorodność religijna – 9%  niewygoda, kiepska oferta noclegowa – 1%  brak możliwości atrakcyjnego spędzania czasu – 1%  trudno powiedzieć – 3%  Inne – 31%  „ Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania

9 BADANIA (źródło: PBS DGA) „Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania Gotowość do podróży do wschodniej Polski Do których województw będzie to wyjazd?

10 BADANIA (źródło: PBS DGA) „Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania Atrakcyjność turystyczna regionów Polski Wschodniej. Za zdecydowanie atrakcyjne turystycznie zostały uznane: Mazury 71% Bieszczady 62% Warmia 51% Góry Świętokrzyskie 56% Podkarpackie 36% Suwalszczyzna 25% Kielecczyzna 26% Podlasie 20% Roztocze 19% Polesie 14%

11 STRUKTURA WYDATKÓW KAMPANII 89% media 6% produkcja: spoty TV, radiowe, reklamy prasowe, plakaty, materiały internetowe 5% pozostałe działania BTL i PR

12 POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA


Pobierz ppt "„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW."

Podobne prezentacje


Reklamy Google