Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wojciech Fedyk Tourist Consulting www.ekspert.turystyka.pl Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wojciech Fedyk Tourist Consulting www.ekspert.turystyka.pl Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie."— Zapis prezentacji:

1 Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie ze środków Unii Europejskiej z EFRROW w ramach umowy przyznania pomocy na działanie „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętność i aktywizacja” objętego PROW na lata 2007 – 2013, Oś 4 Leader Wsp ó łpraca w turystyce a efektywność lokalnej gospodarki turystycznej Krotoszyce, r. Kreowanie lokalnej marki turystycznej

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów. W działaniach zostaną wykorzystane kanały społecznościowe najlepiej dopasowane do zainteresowań i stopnia wykorzystania nowych technologii przez osoby z grupy docelowej – Twitter, Foursquare, Facebook, a także Google+. Kampania opierać się będzie na promowaniu hashtagu #InGdansk, a działania będą prowadzone w języku angielskim.

18 Kluczyki Escape to city Euphoria Sorry ITB-ogólny eFDvjVQa1PpcFPOE_o2C_EiOWo6-p4BSE4ZTr-SKHrko9k= ITB-Kultura POT-spot promocyjny (kampania) Polska 30sek Piękny Wschód MICE Polska aynext=1 Polska w Izrelu Polish success POT

19 Insygnia wizualne znanych marek

20 Promocyjne insygnia wizualne krajów

21 Insygnia wizualne regionów

22 Wewnętrznie inspiruje ludzi

23 Tworzy wartość PLN 38.00PLN

24 Dywersyfikuje grupy odbiorców

25 Co to jest marka

26 LGD

27 Wizerunk marki

28

29

30 Zarządzanie wizerunkiem marki

31 Strategia marki

32

33

34 Etapy procesu budowania marki

35 Pozycjonowanie marki

36 Możliwości pozycjonowanie marki

37 Wartości i osobowość marki

38 Pozycjonowanie marki miejsca

39 Wartości marki

40 Osobowość marki

41 Referencje marki

42 Korzyści emocjonalne marki

43

44 LGD

45 Komunikacja marketingowa

46 Rodzaje komunikacji marketingowej

47 Formalna komunikacja marketingowa

48

49 Zintegrowana komunikacja marketingowa

50 Strategie

51 Cele promocji

52 Cele promocji (model AIDA)

53 Jak działa AIDA?

54 Optymalny plan procesu komunikacji

55 Zrozumienie grupy docelowej

56 Zrozumienie konsumenta

57

58 ...są bardzo różni

59 Mniej oczywiste grupy docelowe

60 Profil segmentu-przykład I

61

62

63 Cele komunikacji

64

65 Przykład: Product insight

66

67 Proces planowania

68 Efekty kampanii reklamowej

69

70 Dziękuję za uwagę Wojciech Fedyk Latamy wyżej niż inni! Tourist Consulting


Pobierz ppt "Wojciech Fedyk Tourist Consulting www.ekspert.turystyka.pl Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google