Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Biznes w Niemczech Projekt ekspansji zagranicznej polskich start upów Oferta partnerska

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Biznes w Niemczech Projekt ekspansji zagranicznej polskich start upów Oferta partnerska"— Zapis prezentacji:

1 Biznes w Niemczech Projekt ekspansji zagranicznej polskich start upów Oferta partnerska

2 Co to za projekt Pierwszy projekt, który daje szansę polskimi młodym ludziom poznać biznes w Bawarii i możliwości ekspansji na rynek niemiecki W konkursie wyłonimy 5 osób, którym ufundujemy 3 dniowy wyjazd do Monachium i zorganizujemy spotkania oraz treningi biznesowe Na nasz wyjazd studyjny zaprosimy także dziennikarzy, którzy będą relacjonować pobyt polskich start upów w Bawarii Projekt, który zmienia wizerunek Polski w Niemczech

3 Dlaczego właśnie Bawaria Bawaria to europejska dolina krzemowa. W Bawarii mieszka prawie 40 tys. Polaków, co stanowi piątą grupę etniczną. Bawaria to największy kraj związkowy Republiki Federalnej Niemiec o powierzchni km2 i liczbą ludności 12,44 mln. Stolicą i największym miastem Bawarii jest Monachium (1,4 mln. mieszkańców). Obroty handlowe między Polską a Niemcami wyniosły w 2012 roku 8,6 mld euro Silnie rozwinięty przemysł, fabryki m.in. Siemens, BMW, BASF, SAP, Deutsche Telekom, MTU, M.A.N.N. Doskonale rozwinięty system wspierania start upów, m.in. Bio M, Munich Biotech, Cluster Biotechnologie, IZB, MTZBio M, Munich BiotechCluster Biotechnologie IZBMTZ

4 Sukcesy I edycji projektu

5 Efekty I edycji Jury wyłoniło 5 laureatów Zorganizowaliśmy 3 dni intensywnych spotkań Poprowadziliśmy 10 merytorycznych spotkań biznesowych w Monachium 70 publikacji w mediach o wartości zł Zaangażowaliśmy 19 partnerów do współpracy przy projekcie Galeria zdjęć z wizyty studyjnej: projekcie/galeria.html Reportaż filmowy z wizyty:

6 Zorganizowaliśmy spotkania na najwyższych szczeblach dyplomatycznych i biznesowych

7 Laureaci I edycji Bartosz Ambrożkiewicz – smart mirrorssmart mirrors Edyta Kocyk – SiDLYSiDLY Grzegorz Gwiazdowski – Autoplug.inAutoplug.in Małgorzata Stuła – My Green SpaceMy Green Space Maciej Szurek – Hashi TashiHashi Tashi

8 Dalsze sukcesy naszych laureatów Edyta Kocyk – prezes SiDLY – laureatką konkursu Biznes Woman Roku Udział w wizycie studyjnej do Doliny Krzemowej (Autoplug.in) Udział w wizycie studyjnej do Szanghaju (SiDLY) Udział w Festiwalu Młodych Naukowców E(X)PLORY Expo Sciences Slovakia 2014 (Smart Mirrors) I miejsce w konkursie: Biznes, Nauka, Innowacje (SiDLY) Uruchomienie cyklu tutoriali oraz prowadzenie licznych szkoleń z zakresu projektowania ogrodów (My green space)

9 Jury I edycji

10 Media o I edycji Ponad 70 publikacji w największych mediach. Ekwiwalent reklamowy 150 tys.

11 Nowa edycja. Nowe szanse dla polskich start upów

12 Przeprowadzimy konkurs w Polsce Nagłośnimy medialnie projekt Jury wybierze najlepsze start upy Laureaci otrzymają pakiet szkoleń biznesowych Zorganizujemy wartościowe spotkania biznesowe w Monachium i Lipsku Przekażemy know how, doświadczenie Stworzymy możliwość networkingu podczas Bitz& Pretzels Damy szansę polskim firmom na ekspansję zagraniczną Poprawimy wizerunek Polski w Niemczech Co zrobimy w nowej edycji:

13 Nagrody w konkursie Nagrodą dla zwycięzców konkursu będzie wyjazd studyjny do stolicy Bawarii - Monachium oraz Lipska Zapewniamy transport i noclegi 5 laureatom Organizujemy spotkania z izbami gospodarczymi, inwestorami, parkami technologicznymi Zapewniamy transfer wiedzy i zdobywanie kontaktów Zapewniamy udział w największym wydarzeniu networkingowym dla start upów w Niemczech Bitz& Pretzels

14 Zaproszenie do udziału w projekcie Serdecznie zapraszamy Ministerstwo Gospodarki do udziału w projekcie Proponujemy Państwu nie tylko pakiet Partnerski ale przede wszystkim realny wpływ na rozwój polskiej przedsiębiorczości Gwarantujemy merytoryczny udział w projekcie

15 Pakiet partnerski W ramach pakietu partnerskiego proponujemy Państwu: Tytuł partnera projektu Zaproszenie do grona jury Obecność logotypu Partnera na wszystkich materiałach promocyjnych projektu Obecność we wszystkich materiałach kierowanych do mediów Szeroką promocję na stronie oraz w mediach społecznościowych Szerokie informowanie opinii publicznej o Państwa udziale w projekcie Bezpośredni kontakt z najlepszymi start upami w Polsce

16 Oczekiwania od Partnera Współpraca promocyjna w zakresie nagłaśniania konkursu i projektu Wsparcie finansowe projektu w wysokości zł lub przejęcie części kosztów realizacji (np. pokrycie kosztów transportu laureatów) Udział Państwa przedstawiciela w jury konkursu

17 Korzyści z udziału w projekcie Wsparcie przedsiębiorczych osób w ekspansji zagranicznej Poprzez udział w pracach jury mają Państwo wpływ na wybór laureatów Wpływ na zmianę wizerunku Polski w Niemczech Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Dostęp do najlepszych start upów z międzynarodowym potencjałem

18 Partnerzy I edycji

19 Zapraszamy do kontaktu Biuro w Polsce Agencja JUSTA PR Warszawa ul. Żeglugi Wiślanej 16a/18 tel e- mail: Biuro w Niemczech Justyna Gaj Haar Katharina Eberhard Str.8 Katharina Eberhard Str.8 tel tel


Pobierz ppt "Biznes w Niemczech Projekt ekspansji zagranicznej polskich start upów Oferta partnerska"

Podobne prezentacje


Reklamy Google