Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1© 2011 Infosys Technologies Ltd.. Infosys Technologies to zaufany partner w zarządzaniu procesami biznesowymi Korporacja o zasięgu globalnym  Firma.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1© 2011 Infosys Technologies Ltd.. Infosys Technologies to zaufany partner w zarządzaniu procesami biznesowymi Korporacja o zasięgu globalnym  Firma."— Zapis prezentacji:

1 1© 2011 Infosys Technologies Ltd.

2 Infosys Technologies to zaufany partner w zarządzaniu procesami biznesowymi Korporacja o zasięgu globalnym  Firma notowana na NASDAQ (INFY); udział w rynku na poziomie 25 miliardów USD  Przychody na poziomie 5,1 miliardów USD  120 tys.+ pracowników; 70 narodowości, 600+ klientów na całym świecie Pionier w dostarczaniu usług dla biznesu na rynku globalnym  Pierwsza w historii synergia usług outsourcingowych i IT Szybka dynamika wzrostu  Dynamika wzrostu przychodów i zysku netto przeciętnie 42% w ostatnich pięciu latach  Brak zadłużenia Gwarancja jakości świadczonych usług  90% projektów zrealizowanych w deklarowanym czasie i w ramach ustalonego budżetu  Certyfikaty eSCM poziom 5, ISO 27001, SEI CMM poziom 5, CMMI poziom 5, PCMM poziom 5 oraz ISO 9001  Pierwsza indyjska firma, nagrodzona za Utrzymanie Ciągłości Zarządzania Procesami Biznesowymi - Asia Business ContinuityAwards  Najlepiej Zarządzana firma indyjska – AT Kearney  Modelowo Zarządzana Firma – Forbes  Jedna z najbardziej szanowanych globalnie firm – Financial Times  W grupie 40 czołowych firm kształtujących światową gospodarkę – WIRED Magazine  Światowy Lider Wiedzy – MAKE

3 Infosys BPO Limited  Spółka założona w 2002 roku  12 centrów usługowych w 7 krajach  Przychody na poziomie 350+ milionów USD, ponad 19 tysięcy pracowników, 92 klientów  Rentowność na poziomie 17,8%  Udział w zysku Grupy Infosys na poziomie 6.6%, udział w liczbie pracowników ogółem % 5 centrów usługowych w Indiach 7 międzynarodowych centrów usługowych Manila, Filipiny (2005) Monterrey, Meksyk (2006) Brno, Czechy (2004) Lodz, Polska (2007) Hangzhou, Chiny (2007) Belo Horizonte, Brazylia (2009) Indie: Bangalore (2003), Chennai (2004), Jaipur (2006), Gurgaon (2007), Pune (2008) NA Center: Atlanta, U.S.A.

4 Infosys BPO Poland - Center of Excellence  Spółka Infosys BPO Ltd.  Centrum rozliczeniowo-finansowe Philipsa przejęte przez Infosys w 2007 roku  Zatrudnienie: pracowników  Obsługa 4 dużych klientów (znane międzynarodowe marki) w 19 językach  Certyfikaty: ISO 9000/9001 & 27001:2005 (BVC, 2005 & 2009)  Firma Wspierająca Młodych Przedsiębiorców (Studenckie Forum Business Center Club i Koła Studenckie UŁ, 2009)  Najlepszy Gospodarczy Ambasador Łodzi 2009 (UMŁ, 2009)  Biznesowy Partner Roku (Uniwersytet Łódzki, 2009)  Punkt dla Łodzi Kino Letnie Infosys  Partner Innowacyjnej Edukacji (Uniwersytet Łódzki, 2010)  Certyfikowany Pracodawca ACCA (2009)  Certyfikowany Partner Szkoleniowy CIMA (2010)  Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi (wyróżnienie IPiSS, 2010)

5 Zarządzanie kadrami w Infosys  Zaawansowane metody zarządzania kadrami  Zarządzanie poprzez cele  Ocena pracownicza  Ocena kompetencji przywódczych  Coaching i mentoring  Program Explore (praktyczny rozwój zdolności przywódczych)  Dostęp branżowych szkoleń i certyfikatów  Partnerstwo CIMA  Akredytacja ACCA  Finansowanie studiów i szkoleń  CIMA, ACCA, CIA, MBA  Studia Podyplomowe  Szkolenia Stowarzyszenia Księgowych  Szkolenia w Akademii Zarządzania Infosys

6 Działania prospołeczne firmy Firma oraz jej pracownicy regularnie wspierają lokalne organizacje: domy dziecka, organizacje charytatywne, szpitale i ośrodki zdrowia, świetlice środowiskowe. Pracownicy firmy aktywnie uczestniczą w życiu firmy:  Inicjatywy socjalne: cykliczne zbiórki pieniędzy oraz potrzebnych darów dla domów dziecka oraz schronisk dla zwierząt; regularne akcje dawstwa krwi, opieka nad wybranymi zwierzętami w łódzkim ZOO.  Green Team: wolontariusze z łódzkiego oddziału firmy tworzą i promują zasady ekologicznych zachowań pracowników biura (np. oszczędne korzystanie z papieru, dojeżdżanie na rowerze do pracy, itp.)  Social Team:grupa wolontariuszy odpowiedzialna za inicjatywy socjalne skierowane dla pracowników (uczestnictwo w klubach sportowych, bony świąteczne, wyjścia i eventy integracyjne itd.)

7 Działania na rzecz łodzian – festiwal Infosys Bollylodz Kino Letnie Propagowanie kultury Indii wśród łodzian i mieszkańców regionu 3 edycje festiwalu na ul. Piotrkowskiej, wstęp wolny dla wszystkich zainteresowanych Infosys Bollylodz Kino Letnie – patronat ŁESK w 2009, partnerstwo UMŁ w 2010 roku

8 Partnerstwo z Urzędem Miasta Łodzi Partnerstwo z Urzędem Miasta Łodzi – Infosys Ambasadorem Gospodarczym Łodzi Wspólne inicjatywy: - Konferencje i seminaria: merytoryczne partnerstwo w warsztatach outsourcingowych dla firm: „Łódź – centrum możliwości. Outsourcing w teorii i praktyce”, październik 2010; udział w panelu konferencji UMŁ i KPMG o atrakcyjności Łodzi dla inwestycji BPO, sierpień 2009 Partnerstwo w lokalnych wydarzeniach kulturalnych Patronat honorowy UMŁ nad Infosys Bollylodz Kino Letnie 2010 Aktywne uczestnictwo w programie UMŁ „Młodzi w Łodzi” Szkolenia dla studentów i absolwentów Program praktyk letnich Stypendium dla uczestników programu Wyróżnienie: Najlepszy Gospodarczy Ambasador Łodzi 2009

9 Współpraca z łódzkimi uczelniami wyższymi - dostosowywanie programów uczelnianych do potrzeb rynku pracy Członkostwo w Radach Biznesu Wydział Zarządzania UŁ Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ Współtworzenie programu edukacyjnego Wykłady i zajęcia dydaktyczne dla studentów Wydziału Zarządzania UŁ Współtworzenie studium podyplomowego „Organizacja i zarządzanie centrum usług wspólnych i BPO” na Wydz. Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ Wzbogacanie oferty dydaktycznej uczelni wyższych o przykłady biznesowe Projekt badania kultury organizacyjnej przy współpracy z Clark University

10 THANK YOU The contents of this document are proprietary and confidential to Infosys Technologies Limited and may not be disclosed in whole or in part at any time, to any third party without the prior written consent of Infosys Technologies Limited. © 2011 Infosys Technologies Limited. All rights reserved. Copyright in the whole and any part of this document belongs to Infosys Technologies Limited. This work may not be used, sold, transferred, adapted, abridged, copied or reproduced in whole or in part, in any manner or form, or in any media, without the prior written consent of Infosys Technologies Limited. 10© 2011 Infosys Technologies Ltd.


Pobierz ppt "1© 2011 Infosys Technologies Ltd.. Infosys Technologies to zaufany partner w zarządzaniu procesami biznesowymi Korporacja o zasięgu globalnym  Firma."

Podobne prezentacje


Reklamy Google