Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika."— Zapis prezentacji:

1 Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika Warszawska Wydział Transportu Przedsiębiorczość Innowacyjna

2 Pomysł 1: Sklep internetowy z częściami samochodowymi.  Zbyt duża konkurencja, rynek przesycony ofertami  Zbyt dużo wkładu własnego oraz duże ryzyko niepowodzenia Pomysł 2: Bitcoiny – wdrażanie na rynek, produkcja, sprzedaż. Działalność w Internecie – niewielkie nakłady finansowe Dość nowa branża, innowacyjny pomysł – oznacza niewiele konkurencji Klienci młodzi, dokonujący opłat w domu przez Internet Pomysły, które się pojawiły

3 Wybór projektu Wybraliśmy projekt numer 2 Pomysł okazał się dość innowacyjny, jest to rozwijająca się branża, w której jest miejsce dla nowych przedsiębiorców. Niestety obarczona jest pewnym ryzykiem spowodowanym wahaniami na giełdzie walutowej.

4 Opis projektu Klienci: -Głównym klientem skupującym walutę internetową od naszej firmy są giełdy internetowe typu: bitcurex.pl, kraken.com, bitmaszyna.pl, bitbuy.pl -Kolejną grupą klientów są klienci indywidualni. Jest to młoda grupa osób nastawiona na dokonywanie zakupów przez Internet. -Sprzedawcy posiadający sklepy internetowe. Ich problemy: -Ich problemem jest dokonywanie przelewów płatniczych np. na zagraniczne konta, które potrafią trwać kilka godzin, a w weekendy w ogóle nie są możliwe. Rozwiązanie: -Rozwiązaniem są przelewy waluty bitcoin, które dokonywane są w ciągu godziny, nawet do państw takich jak Kajmany.

5 Opis projektu Rynek/branża/konkurencja Dość nowa branża walutowa, istniejąca obecnie tylko w Internecie. Konkurencja to obecnie kilka stron internetowych, które są nastawione na współpracę, edukację nowych osób Możemy się wyróżnić podejściem do klienta, osobistym wdrażaniu go w temat, edukacji, tworzeniu poradników, e-learningów oraz samouczków do poruszania się po płatnościach za pomocą bitcoinów. Wyróżnimy się współpracą z portalami internetowymi służącymi do rozrywki takimi jak: ekino, iitv, serialeonline itp..

6 Opis projektu -Koszty: Na początku będziemy potrzebować fundusze na zakup maszyn do „kopania” bitcoinów. Zakup 2 „koparek” wyniesie nas – zł Posiadamy własne biuro Zakup 5 komputerów stacjonarnych do pracy to koszt zł Pozycjonowanie stron, marketing, wykup domeny oraz serwera, opłaty za prąd to koszt ok. – zł Łączna kwota kosztów to ok zł -Pracownicy: to wyszkolona i zgrana grupa osób- tworzących projekt -Finansowanie: Kredyt wielkości zł, wkład własny zł. -Wielkość i dynamika sprzedaży: Zakładamy obliczenie za pomocą 2 maszyn, 1 bitcoina dziennie Cena pojedynczego bitcoina waha się od 0zł do 2000 zł

7 MODEL BIZNESOWY

8

9

10 WYWIADY -Przeprowadzonych zostało 11 wywiadów. -Pytaliśmy o problemy ludzi w trakcie wykonywania płatności internetowych, oraz czy wiedzą co to jest kryptowaluta bitcoin. -Założeniem było nawiązanie współpracy ze sklepami internetowymi, aby wdrożyły możliwość nowych płatności oraz zapoznanie ludzi z funkcjonowaniem kryptowaluty. -Okazało się, że: Ludzie nie wiedzą nic na ten temat oraz nie chcą się dowiedzieć Przedział wiekowy nie ma znaczenia. -Co trzeba zmienić: Trzeba zrezygnować z klientów indywidualnych prowadzących sklepy internetowe. Niestety Ci przedsiębiorcy nie chcą zmienić możliwości płatności - nie potrzebują tego. Trzeba nastawić się NIE na przedział wiekowy, a na grupę osób codziennie obracających się w branży usług internetowych takich jak strony z telewizją internetową. Trzeba nawiązać współpracę z istniejącymi już stronami o bitcoinach.

11 MODEL BIZNESOWY-ZMIANY

12

13

14 FEEDBACK Produkcja nie ulega zmianie Zmiana grupy docelowej naszych klientów, ludzi, których chcemy wyedukować Zwiększenie liczby pracowników do prowadzenia edukacji, marketingu, e-lerningu, wykładów i wywiadów na uczelniach i w radiu. Proces edukacji zajmie więcej czasu niż na początku zakładaliśmy


Pobierz ppt "Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika."

Podobne prezentacje


Reklamy Google