Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej."— Zapis prezentacji:

1 Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej

2 II Forum Rynku Spożywczego BCC. Złoty Partner SAP. Największa firma wyspecjalizowana w SAP w Polsce. 200 konsultantów SAP Wdrożenia, rozwój, serwis i outsourcing SAP >200 klientów (wdrożenia, rozwój SAP), 80 klientów (usługi serwisowe i outsourcingowe SAP) Od 1995 na rynku SAP Centrala: Poznań-Złotniki, biura w Warszawie i Krakowie; usługi – na całym świecie (50% przychodów – eksport)

3 II Forum Rynku Spożywczego BCC: Partner Dedykowany SAP dla branży spożywczej Największe doświadczenie we wdrażaniu systemów SAP w firmach spożywczych w Polsce Wyspecjalizowane funkcje SAP, wspierające specyficzne dla branży procesy, jak: zarządzanie partiami i terminami ważności, zarządzanie opakowaniami zwrotnymi, obsługa akcyzy, integracja z sieciami handlowymi, obsługa kontraktacji surowców i in. Klienci - m.in.: Grupa Żywiec, Hortex, Fabryka Cukiernicza Kopernik, Grupa Sokołów, Ferrero, Kompania Piwowarska, Nestle, Hochland, Strauss Cafe, Pfeifer & Langen, Van Pur, Heineken, Spółdzielnia Mleczarska Rotr, Tchibo, Zakłady Drobiarskie Langner, Cehave Pasze, Zott

4 II Forum Rynku Spożywczego Zarządzanie wartością dodaną w działalności operacyjnej Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności Firma Klienci Dostawcy

5 II Forum Rynku Spożywczego Strategicznie Kierunki: co, gdzie, do kogo Cele: udział rynku, zysk, obrót Strategia: przywództwo, penetracja rynku Operacyjnie: Planowanie potrzeb, zasobów do obsługi sprzedaży przydział zadań sposób realizacji sprzedaży Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie pracownikami Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności

6 II Forum Rynku Spożywczego Analiza zamówień klientów i zapotrzebowań Opracowanie prognozy Planowanie zapotrzebowań niezależnych Porównanie z ilościami planowanymi Planowanie produkcji miedzy innymi przy wykorzystaniu procesów MRP Harmonogramowanie linii produkcyjnej z optymalizacją przezbrojeń Planowanie potrzeb materiałowych Planowanie zasobów Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności

7 II Forum Rynku Spożywczego Analiza popytu i wydatków Analiza podaży rynku Ustalenie strategii zakupowej Akcje ofertowe oraz wybór dostawców Zawieranie długoterminowych umów oraz zarządzanie nimi Kontrola realizacji zamówień i terminowości dostaw Kontrola i weryfikacja faktur Zarządzanie budżetem i Cash flow Zakup zasobów od dostawców Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności

8 II Forum Rynku Spożywczego Planowanie kosztów produkcji na podstawie normatywów Bieżąca analiza kosztów dla: produktu/grupy produktów zlecenia produkcyjnego zlecenia klienta Możliwość przeprowadzania: analiz ad-hoc porównań kosztów planowanych do rzeczywistych na wybranym poziomie np. całego przedsiębiorstwa obiektu wynikowego Produkcja i kontrola kosztów produkcji Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności

9 II Forum Rynku Spożywczego Dystrybucja towarów i usług Wsparcie procesów przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi IT Negocjacja warunków sprzedaży zapewniających uzyskanie odpowiedniej marży Zarządzanie polityką cenową Kontrola podstawowych wskaźników np. ilości zleceń zrealizowanych na czas Możliwość dostosowania się do specyficznych potrzeb klientów Sprzedaż i dystrybucja Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności

10 II Forum Rynku Spożywczego Jak to może wyglądać… Analiza rentowności Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności

11

12 II Forum Rynku Spożywczego Zarządzanie wartością dodaną – co ma do tego IT Analiza popytu i zbieranie zamówień Planowanie zasobów Zakup zasobów od dostawców Produkcja i kontrola kosztów produkcji Sprzedaż i dystrybucja Analiza rentowności SRM CRM ERP

13 Dziękuję za uwagę Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej


Pobierz ppt "Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google