Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” Podsumowanie zrealizowanych dotychczas działań w projekcie Promujmy Polskę Razem.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” Podsumowanie zrealizowanych dotychczas działań w projekcie Promujmy Polskę Razem."— Zapis prezentacji:

1 Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” Podsumowanie zrealizowanych dotychczas działań w projekcie Promujmy Polskę Razem.

2 Cele kampanii → pokazanie Polakom, w jaki sposób Polska Organizacja Turystyczna promuje nasz kraj za granicą - w ramach projektu unijnego Promujmy Polskę Razem - i jak zachęca turystów zagranicznych do odwiedzania Polski; → prezentacja mieszkańcom regionalnych walorów turystycznych – odkrycie atrakcji, które są na wyciągnięcie ręki, przede wszystkim przez pryzmat Certyfikowanych Produktów Turystycznych.

3 Projekt Promujemy Polskę Razem → Promujmy Polskę Razem - projekt unijny realizowany w latach 2010-2014 – największe zagraniczne kampanie multimedialne promujące polską turystykę! → rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin, → kampania „Feel Invited” przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012™, → kampania „Polska. Come and find your story”. →

4 Projekt Promujemy Polskę Razem → „Bajkowy urlop w Polsce” 6.06 – 31.10.2014 → prezentacja efektów projektu Promujmy Polskę Razem; → podsumowanie współpracy z ROT-ami przy tworzeniu bajkowych kreacji; → symboliczne podziękowanie za wspólne działania → obrazy będące reprodukcjami kreacji.

5 → akcje ambientowe, → działania media relations i konferencje prasowe, → konkurs „Zostań twarzą regionu”, → kampania billboardowa. Elementy kampanii

6 Akcje ambientowe →16 akcji w każdym z 16 regionów Inowrocław, Kraków, Łódź, Wrocław, Gorzów Wielkopolski, Podzamcze (Zamek Ogrodzieniec), Gdańsk, Białystok, Lublin, Gniezno, Kurozwęki, Kamień Pomorski, Olsztyn, Rzeszów, Opole, Warszawa 6 czerwca – 18 września 2014 roku

7 Akcje ambientowe →scena z tłem bajkowej kreacji (bez postaci i rekwizytów); → uczestnicy odgrywali inscenizacje inspirowane walorami turystycznymi regionu oraz bajkową kreacją z kampanii POT; →ponad 100 różnych rekwizytów zostało wykorzystanych w scenkach.

8 Akcje ambientowe → gwiazdy znane z ekranów telewizyjnych wspierały uczestników na scenie, przyciągały publiczność i media.

9 Akcje ambientowe → celem było propagowanie regionalnych Certyfikowanych Produktów Turystycznych - wśród uczestników rozdano 8000 map regionów z oznaczonymi ich lokalizacjami; → bezpośrednie transmisje internetowe akcji > 100 godzin transmisji w Internecie.

10 Bajkowy urlop w Polsce

11 Badanie przeprowadził PBS w dniach 06.06-18.09.2014 roku, techniką wywiadu MOBI na próbie n=1920 osób uczestniczących w eventach POT lub zamieszkujących dane województwo. → jak ogólnie ocenia Pan(i) akcję promocyjną „Bajkowy urlop w Polsce”? 47 % raczej dobrze / 31% bardzo dobrze →jak ocenia Pan(i) konkurs „Zostań twarzą regionu”? 45% raczej dobrze / 36 % bardzo dobrze Badanie oceny akcji ambientowych w ramach kampanii "Bajowy urlop w Polsce

12 → czy akcja promocyjna „Bajkowy urlop w Polsce” dostarczyła Panu(i) nowych informacji o możliwościach spędzenia urlopu/czasu wolnego? TAK - 33% w Polsce TAK - 48% w regionie → proszę powiedzieć, na ile zgadza się Pan(i)z opinią: „Każdy turysta znajdzie w Polsce coś dla siebie” 40% zdecydowanie zgadzam się Badanie oceny akcji ambientowych w ramach kampanii "Bajowy urlop w Polsce

13 Media relations, konferencje prasowe → uczestnicy: przedstawiciele POT, przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych (ROT), władze samorządowe, branża turystyczna; → na konferencjach obecni dziennikarze z ponad 100 redakcji.

14 Media relations, konferencje prasowe →389 publikacji, w tym: → 290 w Internecie → 63 w prasie drukowanej → 25 w telewizji → 11 w radiu → Kanały przekazu: → główny przekaz - Internet 82,7% publikacji → prasa 16,4% → telewizja 0,9% → Wydźwięk publikacji: → informacyjny 86,1%, → pozytywny 13,9%, → brak publikacji o wydźwięku negatywnym

15 Media relations, konferencje prasowe → szacunkowo około 4,5 mln kontaktów z przekazami o kampanii w prasie i Internecie; → szacunkowo około 5,7 mln widzów relacji z kampanii Teleekspresie TVP 1 (22.07.2014, 11.09.2014 na podstawie danych o wielkości widowni programu); → >1,5 mln złotych ekwiwalentu reklamowego publikacji.

16 Konkurs „Zostań twarzą regionu” → zdjęcia inscenizacji odegranych na scenie przez uczestników konkursu publikowane w Internecie; → głosowanie internetowe przez 10 dni → wyłonienie po 8 nominacji w każdym regionie; → spośród nominacji jury wyłoniło po 1 zwycięskiej inscenizacji w każdym regionie → ich autorzy to TWARZE REGIONÓW.

17 Konkurs „Zostań twarzą regionu” → twarzregionu.pl – strona konkursu, główna platforma kampanii w internecie; głosowanie przez stronę, newsy; → blisko 350 000 odsłon strony; → prawie 66 000 unikalnych użytkowników; → 3 minuty 45 sekund, to średni czas spędzony na stronie → Facebook - fanpage POT – głosowanie, foto-relacje

18 Konkurs „Zostań twarzą regionu” → 900 zdjęć konkursowych; → ponad 1500 uczestników na zdjęciach konkursowych w tym m.in. w kostiumach: Koziołka Matołka, rzymskiego wojownika, Batmana, Supermena, clowna, kota w butach, pruskiego oficera w pikielhaubie, szlachcica a la Zagłoba; a także 11 psów, dzikie ptaki (puchacz i jastrząb Harrisa), szczur hodowlany, dmuchane i pluszowe zabawki, kilkanaście własnych rowerów uczestników, 1 prawdziwy motocykl, 2 meleksy. → prawie 88 000 głosów oddanych w konkursie przez stronę internetową kampanii.

19 Kampania billboardowa → kampania-wystawa → wyjątkowa - współtworzona przez zwykłych ludzi – TWARZE REGIONÓW → 256 nośników w całej Polsce (w stolicach regionów) → po 16 plakatów w każdym regionie: 1 z kreacją z danego regionu + 15 z pozostałych

20 → KUJAWSKO-POMORSKIE Andrzej Koziński → MAŁOPOLSKIE Monika i Krzysztof Jaskuleccy z synem Szymonem → ŁÓDZKIE Ewa Bieńkowska, Agnieszka Galuś, Marcin Galuś, Aleksandra Mendelbaum → DOLNOŚLĄSKIE Tomasz Nawara, Agnieszka Baczewska → LUBUSKIE Linda Mezali → ŚLĄSKIE Autor: Dariusz Pustuła → POMORSKIE Katarzyna Goliat, Jędrzej Rybakowski → PODLASKIE Radosław Sławiński → LUBELSKIE Dorota Ceglarska, Artur Zawadzki → WIELKOPOLSKIE Artur Karwowski → ŚWIĘTOKRZYSKIE Wiktoria Grzywna, Katarzyna Kęska → ZACHODNIOPOMORSKIE Julia Mruk → WARMIŃSKO-MAZURSKIE Małgorzata Kośnik z córką Klaudią → PODKARPACKIE Magdalena Wierzbicka, Bartłomiej Siembrzuch → OPOLSKIE Magdalena Bochenek, Magdalena Gumienna, Krystyna Miarka, Kornelia Stiler → MAZOWIECKIE Justyna Jurkowska Konkurs „Zostań twarzą regionu”

21 Kampania billboardowa KUJAWSKO-POMORSKIE Andrzej Koziński MAŁOPOLSKIE Monika i Krzysztof Jaskuleccy z synem Szymonem ŁÓDZKIE Ewa Bieńkowska, Agnieszka Galuś, Marcin Galuś, Aleksandra Mendelbaum DOLNOŚLĄSKIE Tomasz Nawara, Agnieszka Baczewska

22 Kampania billboardowa LUBUSKIE Linda Mezali ŚLĄSKIE Dariusz Pustuła POMORSKIE Katarzyna Goliat, Jędrzej Rybakowski PODLASKIE Radosław Sławiński

23 Kampania billboardowa LUBELSKIE Dorota Ceglarska, Artur Zawadzki WIELKOPOLSKIE Artur Karwowski ŚWIĘTOKRZYSKIE Wiktoria Grzywna, Katarzyna Kęska ZACHODNIOPOMORSKIE Julia Mruk

24 Kampania billboardowa WARMIŃSKO-MAZURSKIE Małgorzata Kośnik z córką Klaudią PODKARPACKIE Magdalena Wierzbicka, Bartłomiej Siembrzuch OPOLSKIE Magdalena Bochenek, Magdalena Gumienna, Krystyna Miarka, Kornelia Stiler MAZOWIECKIE Justyna Jurkowska

25 „Bajkowy urlop w Polsce” w liczbach

26 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” Podsumowanie zrealizowanych dotychczas działań w projekcie Promujmy Polskę Razem."

Podobne prezentacje


Reklamy Google