Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Oferta sponsorska dla Atrium Promenada Wsparcie Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Warszawa, Praga Południe Fundacja Zwalcz Nudę www.ZwalczNude.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Oferta sponsorska dla Atrium Promenada Wsparcie Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Warszawa, Praga Południe Fundacja Zwalcz Nudę www.ZwalczNude.pl."— Zapis prezentacji:

1 Oferta sponsorska dla Atrium Promenada Wsparcie Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Warszawa, Praga Południe Fundacja Zwalcz Nudę

2 Spis Treści Kim jesteśmy: Fundacja Zwalcz Nudę Nasza inicjatywa: Klub dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Kto nam pomaga: Źródła finansowania Nasza propozycja: Oczekiwania wobec Sponsora, oferta dla Sponsora Dlaczego warto nas wesprzeć

3 Fundacja Zwalcz Nudę ZwalczNude.pl to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, zarówno dorośli szukający ciekawych form rozrywki jak i rodziny z dziećmi szukające ciekawych atrakcji dla najmłodszych Jesteśmy obecni na rynku od 2010 roku Mamy za sobą już wiele doświadczeń na rynku gier miejskich, eventów i projektów zrzeszających i aktywizujących Polaków Od 1 maja rusza Klub dla Rodzin z szeroką ofertą bezpłatnych atrakcji Wśród głównych patronów medialnych projektów Fundacji znaleźli się m.in: TVP 1, TVP Info, TVP Warszawa, TVP ABC, MiniMini, TeleToon, TVP Sport, Polsat News, TVN24, Orange Sport TV, Radio Zet Gold, Cityboard Media, Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Radio TOK FM, Radio PLUS, Radio WAWA, Polskie Radio Program 1, 3, 4, Polska Agencja Prasowa, Gazeta Wyborcza, Przegląd Sportowy, Gazeta Wyborcza, Co Jest Grane, Gaga, Wirtualna Polska, Onet, Targi Moje Dziecko, czasdzieci.pl, naszemiasto.pl, MZA

4 Fundacja Zwalcz Nudę - Nasze projekty Gry miejskie: rozrywka łącząca w sobie elementy przygody, edukacji, zwiedzania i ruchu Warsztaty dla dzieci: poznawanie krajów świata, kultur, smaków; połączenie różnorodnej tematyki i nauki z zabawą Warszawskie Dni Rodzinne: to dwa weekendy w roku, podczas których stolica zamienia się w wielki plac zabaw; współpracujemy już z ponad dwustoma punktami rodzinnymi; więcej na Narodowy Dzień Sportu: wyjątkowy dzień, w którym wszystkie ważne punkty sportowe w Polsce przygotowują coś specjalnego– nieodpłatnie; tysiące darmowych treningów, zawodów, spotkań, pikników sportowych; więcej na

5 Fundacja Zwalcz Nudę Narodowy Dzień Sportu: 200tyś uczestników każdej edycji Facebook: Łącznie ok. 19tyś like’ów Gra miejska “Kapitan Warszawa”: 10tyś uczestników każdej edycji Warszawskie Dni Rodzinne: ok. 20tyś uczestników każdej edycji

6 Klub dla Rodzin “Zwalcz Nudę” To “drugi dom” pełen atrakcji dla najmłodszych i trochę starszych, z profesjonalnym wsparciem dla rodziców Oferta klubu kierowana jest do wszystkich dzieci i ich rodziców, ze względu na lokalizację klubu - głównie z Pragi Południe; stawiamy na łączenie różnych grup środowiskowych; udział w zajęciach jest bezpłatny Głównym celem działalności klubu jest stworzenie miejsca integracji oraz podniesienie kompetencji wychowawczych i społecznych rodzin zamieszkujących jego okolice Klub będzie działał w lokalu Fundacji przy ul. Kickiego 1 Planowane otwarcie klubu: 1 maja 2016 Planowana frekwencja: ok. 500 osób miesięcznie Godziny otwarcia klubu: od poniedziałku do piątku od do w zależności od dnia tygodnia, wydarzenia dodatkowe w wybrane weekendy

7 Klub dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Klub dla Rodzin “Zwalcz Nudę” będzie podzielony na kilka stref: Strefa mamy i malucha – czyli pokój pełen zabawek edukacyjnych dla najmłodszych dzieci Strefa planszówek – ogólnodostępna przestrzeń do wspólnych gier oraz wypożyczalnia rodzinnych gier planszowych Wspólna przestrzeń – miejsce, gdzie można swobodnie spędzać czas, idealne dla lokalnej integracji, rozmów i wymiany doświadczeń, ale również miejsce na zorganizowane warsztaty i spotkania: Zajęcia warsztatowe dla rodziców z udziałem psychologa i pedagoga Warsztaty edukacyjne, np. krajoznawcze, kulinarne, motywujące, integracyjne Wydarzenia okolicznościowe, np. urodziny, Mikołajki, Andrzejki

8 Źródła Finansowania Łączna kwota nakładów inwestycyjnych i kosztów operacyjnych Klubu dla Rodzin do końca 2016 roku szacowana jest na ok. 80,000 zł 70% budżetu czyli ok. 55,000zł pokrywa grant przyznany Fundacji Zwalcz Nudę przez M. St. Warszawa, w ramach konkursu na wsparcie w terenach rewitalizowanych Pozostałą część budżetu planujemy pokryć dzięki wsparciu Sponsorów oraz crowdfundingowi

9 Oczekiwania Przedstawiamy cztery propozycje współpracy i wsparcia Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę”, każda z nich na inną kwotę: 500zł 1,000zł 2,000zł lub 5,000zł W ramach każdej z tych opcji, oferujemy Sponsorowi działania promocyjne lub realizację projektu dla firmy przez doświadczony zespół eventowy Fundacji Jesteśmy otwarci na możliwość udziału jednego sponsora wyłącznego Każda z prezentowanych opcji może być zmodyfikowana i dostosowana zgodnie z porozumieniem między Sponsorem, a Fundacją Zwalcz Nudę

10 Oferta dla Sponsora Wsparcie: 2,000zł Do wyboru: Gra miejska dla pracowników lub działania promocyjne Gra miejska/ terenowa jako gra integracyjna dla pracowników (cena rynkowa: 7,000zł) Zorganizowanie przez Fundację Zwalcz Nudę gry na terenie Pragi-Południe, do 25 osób, ok. 2h, gra zdalna Gra “Poszukiwacze skarbów” - uczestnicy mają do rozwikłania serię zagadek by odnaleźć skarb. Aby to zrobić, muszą wykazać się sprytem, spostrzegawczością i umiejętnością łączenia faktów. Zabawa ta integruje ludzi, uczy umiejętności działania w zespole oraz pobudza kreatywne myślenie, a wspólne osiągnięcie celu dostarcza mnóstwa pozytywnej energii. Działania promujące sponsora na stronach ZwalczNude.pl i pokrewnych Pakiet działań promocyjnych: Artykuł sponsorowany – na każdej ze stron Fundacji Informację o partnerze z linkiem na stronach: zwalcznude.pl, dnirodzinne.pl, narodowydziensportu.pl, warszawskiednirodzinne.pl (ok. 90 tys. UU miesięcznie) oraz na stronach naszych projektów na Facebooku - ok like’ów Możliwość zorganizowania wspólnego konkursu z kampanią promującą zorganizowaną wspólnie z mediami patronackimi

11 Oferta dla Sponsora Wsparcie: 5,000 zł Gra miejska / terenowa jako gra integracyjna dla pracowników lub dla mieszkańców / klientów / partnerów pod logiem sponsora (cena rynkowa: 13,000zł) Zorganizowanie przez Fundację Zwalcz Nudę gry na terenie Pragi – Południe, do 100 osób, ok h Gra organizowana na bazie jednego z trzech scenariuszy, do wyboru: “Absurdy PRL”, “Prawdziwi przyjaciele Vita” lub “Moda na sukces”. Oparta na podobnych zasadach, co wyżej - bardziej rozbudowana gra miejska, skierowana do większego grona uczestników, z udziałem kadry animatorów i aktorów wspierających całe wydarzenie Istnieje możliwość rozszerzenia ofert gier miejskich o dodatkowe usługi, np. fotografa, w ramach odrębnego budżetu. W przypadku organizacji gry dla odbiorców zewnętrznych pod logiem sponsora, sponsor pokrywa koszty promocji wydarzenia

12 Oferta dla Sponsora Wsparcie: 500 zł Działania promujące sponsora na stronach ZwalczNude.pl i pokrewnych Działania promocyjne - do wyboru: Artykuł sponsorowany na jednej ze stron Fundacji Informację o partnerze z linkiem na jednej ze stron: zwalcznude.pl, dnirodzinne.pl, narodowydziensportu.pl, warszawskiednirodzinne.pl (ok. 90 tys. UU miesięcznie) oraz na jednym z funpage’y na Facebooku - ok like’ów Możliwość zorganizowania wspólnego konkursu Wsparcie: 1,000 zł Organizacja warsztatów Zorganizowanie przez Fundację Zwalcz Nudę warsztatów dla sponsora w Klubie dla Rodzin „Zwalcz Nudę”, do 20 osób, ok. 1-2h. Do wyboru: Warsztaty kulinarne Warsztaty krajoznawcze (np. Japonia, Meksyk, Francja) Rękodzieło Urodziny, imprezy okolicznościowe Inne, do ustalenia

13 Uzasadnienie Fundacja Zwalcz Nudę działa na terenie Warszawy i innych miast Polski, z sukcesem realizując od lat projekty o wymiarze społecznym i edukacyjnym, promujące wartości rodzinne i integrację Z dumą wspieramy promocję naszych darczyńców i wieloletnich Sponsorów, dzięki którym nasze działania mogą nieść radość dzieciom i dorosłym Dzięki udanej współpracy, liczba naszych partnerów i odbiorców rośnie, a my doskonalimy się w działaniach realizując kolejne pomysły Jeśli nie mogą Państwo wesprzeć nas przy tworzeniu Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę”, zapraszamy do współpracy przy innych inicjatywach naszej Fundacji Z przyjemnością udzielimy wszelkich dodatkowych informacji

14 Krystyna Radkowska – Prezes Fundacji Zwalcz Nudę Tel: Katarzyna Cabaj – Koordynator Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Tel: Natalia Bajerlajn – Koordynator współpracy ze Sponsorami Tel: Kontakt


Pobierz ppt "Oferta sponsorska dla Atrium Promenada Wsparcie Klubu dla Rodzin “Zwalcz Nudę” Warszawa, Praga Południe Fundacja Zwalcz Nudę www.ZwalczNude.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google