Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera."— Zapis prezentacji:

1

2 Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera

3 Projekt „Jutro idę do szkoły” Cel gł ó wny: Poprawa jakości kształcenia dzieci w przedszkolu/oddziale przedszkolnym poprzez modernizację treści i metod kształcenia poprzez opracowanie i wdrożenie innowacyjnego programu edukacji przedszkolnej ze szczeg ó lnym uwzględnieniem rozwoju umiejętności matematyczno-przyrodniczych w edukacji przedszkolnej

4 Jutro idę do szkoły Cele szczeg ó łowe: 1. Uatrakcyjnienie form i metod pracy z dziećmi w edukacji przedszkolnej poprzez realizację innowacyjnego programu wych.przedszkolnego w 20 plac ó wkach z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. 2. Podniesienie jakości pracy przedszkola/oddziału przedszkolnego poprzez realizację innowacyjnego programu, treści i metod kształcenia oraz materiał ó w dydaktycznych do wychowania przedszkolnego

5

6

7 Dla kogo aplikacje? 5 latki 6 latki w przedszkolu Edukacja wczesnoszkolna – młodsze dzieci w szkole Klasy 1-3 – aplikacje scholaris

8 Korzyści i profity Tablica interaktywna Projektor Wizualizer Komputer Przewodniki Karty pracy Maskotki Tablice demonstracyjne Koszulki Napisy E-zeszyt Aplikacje multimedialne inne

9

10 APLIKACJE MULTIMEDIALNE

11

12 Dzieci w działaniu

13 Tablica Interaktywna

14 Maskotki projektu

15 Sala multimedialna

16 Strony internetowe kiddoland.onet.pl/gry-sowki-madrusi/na- literke

17 Strony interentowe czuczu.pl/gry-dla-dzieci‎

18 Przedszkole przyszłości

19 Aplikacje multimedialne

20

21 Przykładowe zadania

22 Scholaris

23

24

25 Przykładowe ćw. interaktywne

26 Dziękuję za uwagę Przygotowała: Małgorzata Jędryczek


Pobierz ppt "Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera."

Podobne prezentacje


Reklamy Google