Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych"— Zapis prezentacji:

1 Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Adam Kundzicz

2 Funkcje komunikacji wewnętrznej
komunikacja z pracownikami to podstawowy, strategiczny proces w biznesie i obowiązek wszystkich jego uczestników. musi być zintegrowana – w ramach własnych nośników i wiadomości, z innymi funkcjami komunikacyjnymi i innymi wydziałami, systemami i procesami. musi służyć przekonaniu pracowników o sensie i znaczeniu ich pracy w ramach kultury organizacyjnej. może być planowana strategicznie i powiązana poprzez pomiary (jako inwestycja lub koszt) z celami organizacji zmierzającymi do podniesienia jej opłacalności.

3 Rodzaje wydarzeń pracowniczych
Wydarzenia służące rozwojowi pracowników: szkolenia, team building, treningi, kampanie edukacyjne Wydarzenia firmowe i korporacyjne: spotkania biznesowe, uroczystości firmowe, jubileusze Wydarzenia socjalne i rekreacyjne: imprezy integracyjne, wyjazdy motywacyjne

4 Cele związane z produktem

5 Cele związane z marką i wizerunkiem

6 Cele związane z postawą wobec marki

7 Cele związane z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa

8 Czym oceniono stopień osiągnięcia celów?

9 Czy po zakończeniu realizacji wydarzenia podsumowano jego przebieg?

10 Jaka była wielkość budżetu imprezy?

11 Jakie narzędzia wykorzystywano do promocji eventu?

12 Z jakim wyprzedzeniem przed terminem organizacji eventu uczestnicy zostali o nim poinformowani?

13 Jaki był sposób utrwalenia przebiegu imprezy?

14 W jaki sposób organizowane wydarzenie przyczyniło się do pozyskiwania wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa?


Pobierz ppt "Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych"

Podobne prezentacje


Reklamy Google