Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner."— Zapis prezentacji:

1

2 KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner

3 O czym będziemy mówić? Co to jest Kinect? Jak działa?
Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem? Kilka słów o kamerze i mikrofonie Sekcja zwłok – zabawy szkieletem SDK v1.5, co nowego? Demo Q&A

4 Co to jest i jak działa Kinect?

5 SENSOR 3D KAMERA MIKROFON WIELOPŁASZCZYZNOWY KONTROLER NACHYLENIA

6 Jak to działa? – semantyczna segmentacja obrazu w czasie rzeczywistym

7 Jak to działa? - prawdopodobieństwo

8 Jak to działa? – drzewa decyzyjne, uczenie maszynowe

9 Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?

10 Wymagania sprzętowe: Komputer z procesorem co najmniej dual-core 2.66-GHz 2 GB RAM (rekomendowane 4 GB) Karta graficzna kompatybilna z Windows 7 i wspierająca DirectX 9.0c Kontroler Kinect wraz z zasilaczem

11 Pobierz i zainstaluj następujące rzeczy:
Microsoft® Visual Studio® 2010 Express lub dowolną inną wersję Visual Studio 2010 .NET Framework 4.0 (zainstalowany z Visual Studio 2010) Gdy chcemy korzystać z funkcji rozpoznawania mowy: Microsoft Speech Platform Software Development Kit (Version 11) Gdy chcemy korzystać z Avateering’u i XNABasics: Microsoft XNA Game Studio 4.0

12 Pobierz i zainstaluj następujące rzeczy:
Kinect for Windows SDK v1.5 Kinect for Windows Developer Toolkit Dostępne na:

13 Jak Kinect widoczny jest w systemie?

14 Kilka słów o kamerze

15 Jakie informacje otrzymujemy z kamery?

16 Definicja odległości Zakres: od 80 cm do 4 m Near Mode: 40 cm do 3 m
Odległość = 0 oznacza odległość nieznaną Śledzenie do 6 osób – dwie w trybie aktywnym Indeks playera 0 – brak gracza 1 – gracz 0 2 – gracz 1

17 DEMO

18 Kinect jako nietypowy mikrofon.

19 3 słowa o mikrofonach

20 Audio API

21 DEMO

22 Sekcja zwłok – zabawy szkieletem.

23 Dane o szkielecie

24 Skeleton API

25 Kości Każdy gracz ma określone wartości <x, y, z> dla każdej kości W trybie śledzenia dwóch graczy Kinect widzi punkty dla każdego osobno! Każda kość ma przypisany jeden ze stanów: Tracked, Not tracked, Inferred Inferred – kość jest zasłonięta przez inną lub jakiś przedmiot, itp. Not Tracked – raczej nie występuje, ale trzeba to sprawdzać

26 SDK v1.5, co nowego? Seated mode skeletal tracking – śledzenie górnych części ciała (10 punktów) Ulepszone śledzenie szkieletowe Face tracking! Developer toolkit Kinect Studio Więcej języków, więcej dialektów

27 DEMO

28 Bonus – gdzie szukać informacji
Dokumentacja SDK

29 DEMO

30 Q&A Jakub Hossa jakub.hossa@studenpartner.com

31


Pobierz ppt "KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner."

Podobne prezentacje


Reklamy Google