Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szkolenia, Coaching, PR.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szkolenia, Coaching, PR."— Zapis prezentacji:

1 Szkolenia, Coaching, PR

2 HR Partnering jako podejście i postawa budująca wynik
HR meeting Warszawa, marzec 2013

3 Ewolucja roli HR HR jako wsparcie projektów biznesowych
Obsługa kadrowo – płacowa HR jako wsparcie projektów biznesowych HR jako partner w realizacji strategicznych celów organizacji

4 Dlaczego organizacje wdrażają funkcję HR Business Partnera?
Wzrastające oczekiwania Przewaga konkurencyjna Bezpośrednie wsparcie

5 Kim jest HR Business Partner?
HR BP jest tym dla klientów wewnętrznych, kim Key Account dla klientów zewnętrznych

6 Kim jestem w organizacji, a kim chciałbym być?
Określenie wizji własnych działań

7 Pożądana rola HR w organizacji
Strateg Partner Architekt i deweloper Dostawca Adwokat pracowników Źródło: Raport z Badania Najlepsi Pracodawcy 2011, AON Hewitt

8 Realna rola HR HR – strategiczny partner dla biznesu
Biznes – HR ciągle daleko od biznesu

9 Skąd bierze się rozbieżność w percepcji działań HR?

10 Postrzeganie rzeczywistości
HR BIZNES LUDZIE: Kompetencje Zakresy obowiązków Ocena wyników pracy Zaangażowanie i motywacja LICZBY: Wyniki Wskaźniki Koszty Prognozy

11 Kluczowe kompetencje HR BP
Proaktywność Zarządzanie zmianą Orientacja biznesowa Efektywna komunikacja Zarządzanie projektem

12 Partnerstwo jako podejście i postawa osobista

13 Co powinien umieć / znać HR BP:
Narzędzia i techniki wspierania klienta biznesowego w diagnozowaniu problemu i zamianie go na cel do osiągnięcia; Techniki prowadzenia wywiadu diagnostycznego; Techniki precyzowania wspólnie z klientem jego oczekiwań względem planowanego przedsięwzięcia i podsumowywania przebiegu prac; Techniki budowania relacji doradca – klient.

14 HR jako wewnętrzna firma doradcza
4 – etapowy model doradczy: Nawiązanie kontaktu i zawarcie porozumienia z klientem Pozyskiwanie informacji – zrozumienie problemu klienta Prezentowanie zebranych informacji i planu działania Realizacja, ocena i zakończenie projektu

15 Model doradczy 1. Nawiązanie kontaktu: Marketing; Wstępne spotkanie
Ustalenie warunków współpracy; Planowanie projektu; Ustalenie oczekiwań klienta 2. Pozyskiwanie informacji Gromadzenie informacji; Analiza problemu; Spostrzeżenia; Wnioski; 3. Prezentacja informacji i planu działania: Spotkania i prezentacje; Raporty cząstkowe; Szczegółowe planowanie; Analiza ryzyka; 4. Realizacja, ocena i zakończenie projektu; Zarządzanie projektem; Zakończenie i ocena; Potencjalne nowe zlecenia.

16 Oferta HR BP dla biznesu
Kim jesteś - co cię charakteryzuje? Jak postrzegają cię klienci? (TOŻSAMOŚĆ) Jaki rodzaj usług doradczych świadczysz? Jakie są twoje cele ? (PRODUKT) Jakie są rezultaty świadczonych przez ciebie usług? (KORZYŚCI) Kim są twoi potencjalni klienci? (KLIENT) Kto jest twoim klientem kluczowym? Jakie są potrzeby twoich klientów ?(POTRZEBY) Jakie bariery lub przeszkody możesz napotkać? (OGRANICZENIA) Kto jest twoja konkurencją ?(KONKURENCJA) Jak będziesz się promować? (PR)

17 HR BP jako przyszłość działów personalnych


Pobierz ppt "Szkolenia, Coaching, PR."

Podobne prezentacje


Reklamy Google