Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Misja Nu Skin® „Naszą misją jest szerzenie dobra na całym świecie poprzez umożliwianie ludziom lepszego życia dzięki zaoferowanym przez nas efektywnym.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Misja Nu Skin® „Naszą misją jest szerzenie dobra na całym świecie poprzez umożliwianie ludziom lepszego życia dzięki zaoferowanym przez nas efektywnym."— Zapis prezentacji:

1

2 Misja Nu Skin® „Naszą misją jest szerzenie dobra na całym świecie poprzez umożliwianie ludziom lepszego życia dzięki zaoferowanym przez nas efektywnym możliwościom biznesowym, innowacyjnym produktom oraz bogatej, międzynarodowej kulturze.” Inicjatywa Nourish the Children® (NTC) to element, dzięki któremu siła dobra Dystrybutorów Nu Skin® skupia się na rozwiązywaniu problemu niedożywienia dzieci na świecie.

3 Nowatorski pomysł niesienia pomocy dzieciom
W 2002 r. firma Nu Skin® zapoczątkowała inicjatywę NTC, mając na celu zwalczanie problemu szalejącego na świecie głodu. NTC to inicjatywa humanitarna Nu Skin Enterprises, firmy zorientowanej na zysk, realizowana w ramach współpracy z konkretnymi organizacjami charytatywnymi. NTC nie jest organizacją dobroczynną. Nowatorska koncepcja: NTC prowadzi sprzedaż wysoko odżywczego posiłku VitaMeal, a następnie przekazuje zakupione donacje niezależnym organizacjom non-profit, które zajmują się dostarczaniem zapasów żywności społecznościom cierpiącym z powodu niedożywienia i głodu.

4 Znana na całym świecie Oryginalna inicjatywa Nourish the Children® firmy Nu Skin® została nagrodzona w ramach programu amerykańskich nagród biznesowych American Business Awards w 2007 r. w kategorii: Best Corporate Social Responsibility Programme Nagrody American Business Awards, znane jako „Stevies”, przyznawane są rozmaitym firmom i ich przedstawicielom, bez względu na dziedzinę działalności lub wielkość przedsiębiorstwa. Stevies to również odznaczenie za imponującą działalność miejsc pracy na całym świecie.

5 Dlaczego to robimy? Co 6 sekund
z powodu niedożywienia umiera jedno dziecko. Oznacza to śmierć 5  dzieci każdego roku. Dzięki firmie Nu Skin Enterprises jej Partnerzy i Klienci mogą odmieniać życie cierpiących dzieci.

6 Zmieniamy świat Dzięki Vita Meal możesz przerwać krąg
ubóstwa i ocalić miliony dzieci od niedożywienia.

7 Krąg ubóstwa Brak dostępu do odżywczej żywności Ubóstwo i analfabetyzm
Niedobór witamin Infekcje Biegunka Niezdolność do przyswajania składników odżywczych Niezdolność do nauki i pracy Potęgujące się zjawisko niedożywienia

8 VitaMeal – więcej niż tylko posiłek
Kaszka VitaMeal została opracowana specjalnie z myślą o niedożywionych dzieciach, w ramach współpracy naukowców Pharmanex® ze specjalistami w zakresie niedożywienia w krajach Trzeciego Świata. Zawiera idealnie zrównoważone proporcje kalorii, białek, tłuszczów, węglowodanów, witamin i minerałów, dzięki którym młody, osłabiony na skutek niedoboru substancji odżywczych organizm może uzupełniać braki i prawidłowo się rozwijać. VitaMeal jest rozprowadzany za pośrednictwem cenionych organizacji dobroczynnych dysponujących niezbędną infrastrukturą potrzebną do sprawnej realizacji dystrybucji i dostaw.

9 VitaMeal – przełamanie kręgu ubóstwa
Ucieczka z kleszczy ubóstwa 25 witamin i substancji odżywczych Możliwości zatrudnienia Zdrowe ciało i umysł Edukacja poprzez dystrybucję żywności w szkołach

10 Programy dystrybuowania żywności w szkołach
Dystrybucja żywności w szkołach sprawia, że darowizny VitaMeal zyskują szerszy wymiar: gorące posiłki przyciągają do szkół coraz większą liczbę dzieci produkt zapewnia substancje odżywcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania ciała i umysłu przyczynia się do wzrostu liczby dziewcząt uczęszczających do szkoły Znaczenie edukacji dziewcząt: wykształcone dziewczęta rzadziej zachodzą w ciążę w wieku kilkunastu lat wykształcone matki przekazują zdobytą wiedzę swoim dzieciom wykształcone matki przerywają krąg analfabetyzmu i ubóstwa wykształcone matki mogą ocalić społeczeństwo

11 Współpraca – Feed the Children®
Główny partner NTC. Międzynarodowa, chrześcijańska organizacja typu non-profit. Trzecia spośród największych międzynarodowych organizacji dobroczynnych w Stanach Zjednoczonych. Dystrybucja milionów kilogramów jedzenia wśród rodzin na terenie ponad 60 krajów.

12 Głodujące dziecko pozostaje przy życiu!
Jak działa NTC? NTC to pomost pomiędzy Państwa zakupem i organizacjami realizującymi przedsięwzięcia charytatywne. Produkt jest rozprowadzany przez Feed the Children® oraz inne szeroko cenione organizacje niesienia pomocy. Za pośrednictwem NTC, darczyńcy dokonują „wirtualnego” zakupu kaszki VitaMeal. VitaMeal jest produkowany w fabrykach w Malawi i Chinach przy wykorzystaniu lokalnych produktów oraz lokalnej siły roboczej. Głodujące dziecko pozostaje przy życiu!

13 Odmienność NTC NTC różni się od organizacji niesienia pomocy w
następujący sposób: NTC nie jest organizacją charytatywną. Jest to zyskowna inicjatywa humanitarna realizowana w ramach działalności firmy typu for-profit – Nu Skin Enterprises. Darczyńcy ofiarowują nie pieniądze, a jedzenie. Cała darowizna jest przekazywana na rzecz potrzebujących. Współpraca z cenionymi organizacjami niesienia pomocy. Darczyńcy otrzymują wynagrodzenia finansowe za swój udział w programie darowizn. Posiłki VitaMeal są produkowane w Malawi i Chinach, wspomagając lokalną gospodarkę. Szczegółowe informacje, zdjęcia, raporty oraz reportaże na temat realizowanych projektów są powszechnie dostępne.

14 Malawi – gorące serce Afryki
W malawijskiej populacji równej 13  ludzi, 2  stanowią sieroty. Średnia długość życia wynosi 44 lata. 30% dzieci umiera przed osiągnięciem piątego roku życia z powodu: niedożywienia AIDS 90% ludności zamieszkuje obszary wiejskie.

15 Więcej niż tylko dokarmianie…
Poza dostawą żywności, realizowane są również programy rozwoju rolnictwa mające na celu wspieranie Malwijczyków w budowaniu lepszej przyszłości dla siebie i swoich rodzin. Od 2004 r. NTC we współpracy z Malawi Project realizuje długoterminowe projekty rozwojowe częściowo finansowane przez Nu Skin®. Europa koncentruje swoje siły i zasoby na jednym celu: Malawi.

16 Fabryka VitaMeal w Malawi
Firma Nu Skin® w połowie sfinansowała budowę fabryki VitaMeal w Lilongwe, Malawi. Druga połowa została przekazana w formie pożyczki Napoleonowi Dzombe, administratorowi fabryki. Naukowcy Pharmanex® zaadaptowali formułę VitaMeal do tradycyjnego sposobu żywienia malawijskiego społeczeństwa oraz lokalnie dostępnych produktów. Przeprowadzili oni również szkolenia dla pracowników fabryki. Fabryka jest w posiadaniu Malawijczyków i stanowi stałą wartość dla lokalnej ludności. Fabryka została otwarta w 2004 r.

17 Malawijscy partnerzy Malawi Project Napoleon Dzombe
Organizacja dobroczynna z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, która zapewnia dostawy żywności i opiekę zdrowotną oraz realizuje programy edukacyjne i projekty rozwoju rolnictwa w Malawi. Napoleon Dzombe Rodowity Malawijczyk, który opuścił dom rodzinny jako młody człowiek, mając w kieszeni zaledwie 3 dolary amerykańskie, a w pamięci przesłanie swojego ojca o konieczności niesienia pomocy swojemu ludowi. Zostawszy świetnie prosperującym biznesmenem, rozpoczął realizowanie dostaw żywności dla potrzebujących. Obecnie współpracuje z Malawi Project, zajmując się fabryką VitaMeal i nadzorując dystrybucję opakowań kaszki wśród tysięcy niedożywionych dzieci.

18 Rewelacyjne rezultaty
Fabryka VitaMeal produkuje 2 400 000 posiłków miesięcznie, zapewniając wyżywienie malawijskim sierotom. Proces produkcji stwarza miejsca pracy dla ok. 400 osób. Lokalni rolnicy mają możliwość zbytu swoich produktów. Dystrybucja VitaMeal w szkołach sprawia, że coraz więcej dzieci uczęszcza na zajęcia zamiast spędzać dnie, zabiegając o coś do jedzenia dla siebie i swoich bliskich. Lokalna produkcja pozwala zaoszczędzić na kosztach transportu, dzięki czemu więcej środków może zasilić projekty niesienia pomocy.

19 Dystrybucja VitaMeal Posiłki rozprowadzane są za pośrednictwem sierocińców, ośrodków dla dzieci, szpitali, szkół... Bezpośrednia dystrybucja do wiosek: Najczęściej sieroty pozostają z rodzinami w swoich wioskach Dzięki pomocy wodzów poszczególnych wiosek, żywność rozprowadzana jest w nich raz w miesiącu Każde potrzebujące dziecko otrzymuje kupon, który może wymienić na opakowanie VitaMeal, co oznacza dla niego ciepły posiłek każdego dnia przez cały miesiąc.

20 Państwo również mogą wesprzeć naszą działalność
Wystarczy dokonać zakupu opakowań VitaMeal: 1 opakowanie = 30 posiłków 2 opakowania = 60 posiłków 5 opakowań = 150 posiłków Darowizny w ramach programu ADR: Dzieciom można pomóc jedynie, zapewniając ciągłość darowizn Punkty produktowe – wymienialne na darmowe produkty Nu Skin® Zachęcamy do uzyskania tytułu Ambasadora NTC

21 Nu Skin® zwiększa Państwa darowizny
Współudział Nu Skin®: Do każdego zakupu darowizny 5 opakowań VitaMeal Nu Skin Enterprises dokłada dodatkowo szóste opakowanie. Do każdego zakupu 8 opakowań wykupionych gdziekolwiek na świecie Nu Skin Enterprises dokłada dodatkowe opakowanie, ratując jeszcze jedno potrzebujące dziecko.

22 Odmieniamy przyszłość malawijskich rolników
Wsparcie projektu wioski Mtalimanja realizowanego przez Nu Skin Force For Good Foundation® Donacja w wysokości 25 centów przy zakupie każdego opakowania VitaMeal Program szkoleń z zakresu rolnictwa Szkolenia zmierzające do rozwoju gospodarstw, czyniąc je niezależnymi i samowystarczalnymi

23 Odmiana świata za sprawą Dystrybutorów Nu Skin® w 2011 roku
W 2011 roku darczyńcy ofiarowali niedożywionym dzieciom ponad 35 milionów posiłków. Dzięki współudziałowi Nu Skin Enterprises inicjatywa NTC zrealizowała dostawy dodatkowych 4 milionów posiłków.

24 EMEA* odmienia świat Europa koncentruje swoje wysiłki i zasoby na jednym celu: wspieraniu afrykańskiego Malawi. W 2011 roku europejscy Dystrybutorzy ofiarowali 4,5 miliona ciepłych posiłków potrzebującym dzieciom w Malawi, RPA i Rosji. Wśród państw najbardziej zaangażowanych w działalność NTC prym wiedzie Norwegia, która przekazała ponad 793 000 posiłków. Tuż za nią plasują się Węgry i Rumunia. *Region Europy, Afryki i Krajów Bliskiego Wschodu

25 Kraje docelowe VitaMeal
Od początku wprowadzenia inicjatywy NTC przekazano najbardziej potrzebującym ponad 200 milionów posiłków.

26 „NTC to być może 5% tego, co robimy, ale 95% tego, kim jesteśmy”
-- Blake Roney Przewodniczący Zarządu Nu Skin Enterprises


Pobierz ppt "Misja Nu Skin® „Naszą misją jest szerzenie dobra na całym świecie poprzez umożliwianie ludziom lepszego życia dzięki zaoferowanym przez nas efektywnym."

Podobne prezentacje


Reklamy Google