Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Utraciłeś bliską Ci osobę ?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Utraciłeś bliską Ci osobę ?"— Zapis prezentacji:

1

2 Utraciłeś bliską Ci osobę ?
Firma Serwis ADVO ASSISTANCE Kancelarii Doradztwa Finansowego Sp. z o.o. Byłeś ofiarą wypadku ? Byłeś poszkodowanym ? Utraciłeś bliską Ci osobę ? Uzyskamy maksymalne odszkodowanie i inne świadczenia Rozpatrzenie sprawy nic nie kosztuje

3 Klient – dochodzenie roszczeń
Z Art. 6. Kodeksu Cywilnego wynika, że: Uzyskanie odszkodowania jest możliwe, pod warunkiem udokumentowania przez Poszkodowanego: ROSZCZENIA oraz WINY SPRAWCY. Nieznajomość prawa kosztuje („Ignorantia iuris nocet”) Poszkodowany sam ma minimalną szansę na uzyskanie odszkodowania. Dlatego tak bardzo jesteśmy potrzebni!

4 Klient – dochodzenie roszczeń
Prowadzimy profesjonalną obsługę szkód na etapie przedsądowym i sądowym. U nas Klient ma wgląd on-line w przebieg swojej sprawy!

5 Klient – dochodzenie roszczeń
Co można uzyskać: Dla POSZKODOWANYCH: Zadośćuczynienie finansowe za obrażenia ciała, Zwrot poniesionych kosztów leczenia (zakupu leków, rehabilitacji, sprzętu ortopedycznego, itp), Rentę inwalidzką, na zwiększone potrzeby, Zwrot utraconego dochodu. Dla RODZINY poszkodowanego w przypadku śmierci osoby bliskiej: Zadośćuczynienie dla bliskich zmarłego, Stosowne odszkodowanie za pogorszenie się sytuacji życiowej, Rentę alimentacyjną, Refundację kosztów pochówku niezależnie od zasiłku uzyskanego z ZUS.

6 Przykłady W czyim imieniu występujemy o świadczenie:
Poszkodowany kierowca samochodu, motoru, roweru i innych pojazdów, Pasażerowie pojazdu poszkodowanego, Pasażerowie w samochodzie sprawcy, Pieszy potrącony przez pojazd - gdy nie spowodował zdarzenia, Wypadek w gospodarstwie rolnym - poszkodowani z winy osoby drugiej Wypadki w pracy - protokół BHP.

7 Klient – dochodzenie roszczeń
Inne usługi serwisu ADVO ASSISTANCE: Użytkownik serwisu może też: Zadać pytanie prawnikowi – przy prostych pytaniach prawnych udzielamy online informacji prawnej Zamówić „poradę prawną” – przy skomplikowanych problemach wymagających analizy dokumentów bezpłatnie analizujemy i wyceniamy „poradę prawną”. Pobrać z Serwisu informacyjnego – wzory umów, formularze i druki z zakresu wszystkich kodeksów

8 DORADCA i PROMOTOR Współpraca - Promotor Współpraca
Kancelarii Doradztwa Finansowego

9 Współpraca - Rynek Rynek odszkodowań Wartość rynku polis OC w Polsce
Rynek jest niezależny od koniunktury Bez znaczenia zamożność klienta – nic nie kupuje „Produkt” potrzebny do „końca świata” bo los sam generuje „sprzedaż”: Wartość rynku polis OC w Polsce szacuje się na ponad 10 mld zł / rok, i z roku na rok wzrasta!

10 Jesteśmy firmą odszkodowawczą,
Współpraca – Doradca i Promotor Jesteśmy firmą odszkodowawczą, w której masz wybór: PROMOTOR 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych. 2. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców 3. Może po szkoleniu zostać Doradcą DORADCA 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych 2. Zawiera umowy UZDR* z Poszkodowanym w imieniu KDF. 3. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców UŻYTKOWNIK 1. Może zlecić sprawę jako Poszkodowany (UZDR) 2. Może korzystać z serwisu ADVOASSISTANCE 3. Może w każdej chwili zostać Doradcą lub Promotorem *UZDR – Umowa Zlecenie Dochodzenia Roszczeń Zawierana z Poszkodowanym w imieniu KDF przez Doradcę

11 stanowią Twoją Całą Grupę Użytkowników
Twoja Cała Grupa Użytkowników (CGU) DORADCA, PROMOTOR BGU Bezpośrednia Grupa Użytkowników CGU Cała Grupa Użytkowników PROMOTOR UŻYTKOWNIK DORADCA PROMOTOR UŻYTKOWNIK PROMOTOR DORADCA Wszyscy zarejestrowani Użytkownicy, Promotorzy i Doradcy w Twojej strukturze stanowią Twoją Całą Grupę Użytkowników

12 Współpraca – Doradca i Promotor
Doradcom i Promotorom zapewniamy wyjątkowe warunki wynagrodzenia i wsparcie w działaniu: Prowizje – sprawiedliwe i jasne zasady wynagradzania, wysokie prowizje Unikalne narzędzia promocyjne dla Doradców i Promotorów! System IT – wgląd w sprawy i prowizje, wsparcie zarządzania strukturą! Profesjonalna obsługa Poszkodowanych!

13 Praca Doradcy Doradca A my dalej zajmujemy się sprawą Poszkodowanego!
po szkoleniu nabywa wiedzę umożliwiającą samodzielne zawieranie Umowy Zlecenia Dochodzenia Roszczeń (UZDR) Obowiązki DORADCY – obsługa UZDR: 1. Kontaktuje się z Poszkodowanym 2. Przeprowadza wstępną analizę szkody 3. Zawiera UZDR z Poszkodowanym 4. Odpowiada za skompletowanie przez Klienta dokumentów do UZDR A my dalej zajmujemy się sprawą Poszkodowanego!

14 Nowe punkty i sprawy na poziomie
I. Doradca – I źródło dochodu I. Sprawy „własne” - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Poziomy Kariery w KDF Punkty (narastająco) Nowe punkty i sprawy na poziomie potrzebne do awansu Prowizja DORADCY VII. Dyrektor Krajowy Od 901 45% VI. Dyrektor Struktury 300 punktów / spraw 44% V. Dyrektor Regionalny 250 punktów / spraw 42% IV. Menadżer Regionalny 81-250 170 punktów / spraw 40% III. Menadżer 31- 80 50 punktów / spraw 38% II. Promotor 10-30 20 punktów / 7-10 spraw 35% I. Promotor 0-10 punktów 10 punktów / 4-5 spraw 30% Punkty UZDR sumują się narastająco - pozyskane przez Ciebie i wszystkich twoich Promotorów. Osiągniętego poziomu prowizyjnego nigdy nie tracisz! 3 pkt szkoda komunikacyjna o kwocie roszczenia nie mniej niż 20 tys. zł 2 pkt szkoda osobowa 1 pkt Szkoda rzeczowa Punktacja:

15 (15% + Twój poziom kariery jako Promotora)
Składowe prowizji „własnej” Doradcy I. Sprawy „własne” - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Składowe prowizji: 15% za zawarcie UZDR + Poziom w karierze (Promotor) – od 15% do 30% Poziomy Kariery w KDF Punkty i sprawy Prowizja DORADCY Punkty narastająco Nowe punkty / sprawy potrzebne do awansu % prowizji Składowe prowizji: (15% + Twój poziom kariery jako Promotora) VII. Dyr. Krajowy Od 901 45% 15% +30% Promotor VI. Dyr. Struktury 300 pkt / spraw 44% 15% + 29% Promotor V. Dyr. Regionalny 250 pkt / spraw 42% 15% + 27% Promotor IV. Menadżer Reg. 81-250 170 pkt / spraw 40% 15% + 25% Promotor III. Menadżer 31- 80 50 pkt / spraw 38% 15% + 23% Promotor II. Promotor 10-30 20 pkt / 7-10 spraw 35% 15% + 20% Promotor I. Promotor 0-10 pkt 10 pkt / 4-5 spraw 30% 15% + 15% Promotor

16 1 2 + + II. Doradca – II źródło dochodu 1 2
II. Sprawy „pozyskane w strukturze”, a zawarte UZDR przez Doradcę Prowizja 15% Za czynności zawarcia UZDR 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 + Przykład 1: Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy 30% VI. Dyr. Struktury 29% V. Dyr. Regionalny 27% IV. Menadżer Grupy 25% III. Menadżer 23% II. Poziom 20% I. Poziom 15% Prowizja 15% za zawarcie UZDR 1 + Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (15%) = 15% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje Duża struktura – daje dużo spraw do obsługi Doradcy Wielu Doradców i Promotorów w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji

17 1 III. Doradca - III źródło - bierny dochód 1
III. Sprawy pozyskane i zawarte przez Doradców w Twojej strukturze Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 1 Przykład 2: Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy 30% VI. Dyr. Struktury 29% V. Dyr. Regionalny 27% IV. Menadżer Grupy 25% III. Menadżer 23% II. Poziom 20% I. Poziom 15% Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (15%) = 15% 1 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Wielu Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji

18 1 2 Promotor - 2 źródła dochodu 1 2
Sprawy: ) „własne” ) „pozyskane w strukturze” „Własne” 15% - 30% w zależności Od poziomu w karierze 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 Przykład 1: Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy 30% VI. Dyr. Struktury 29% V. Dyr. Regionalny 27% IV. Menadżer Grupy 25% III. Menadżer 23% II. Poziom 20% I. Poziom 15% Prowizja 30% za sprawy własne 1 Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (15%) = 15% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje Duża struktura – daje dużo spraw Wielu Promotorów i Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji

19 Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora
Wizytówka elektroniczna To Twój indywidualny adres www Sam nadajesz „nazwę użytkownika” w serwisie np. Zarejestruj się Zgłoś wypadek Każdego Klienta z wizytówki system IT rejestruje w Twojej Bezpośredniej Grupie Użytkowników.

20 System IT automatycznie
Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Ulotki promocyjne - zostawiaj je wszędzie! Z twoim telefonem, em, wizytówką elektroniczną System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową ulotkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF.

21 System IT automatycznie
Narzędzia Promocyjne Promotora Wizytówki – wręczaj je każdemu! Z twoim telefonem, em i System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową wizytówkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF.

22 System IT automatycznie
Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Podpis w mailu Umieszczony jako „stopka” w Twoich mailach – promuje Twoją wizytówkę elektroniczną System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotowy podpis możesz pobrać ze strony i wklejać jako podpis do swoich maili.

23 Promocja ADVO ASSISTANCE
Nic nie trzeba sprzedawać, kupować, przekonywać Promuj swoją wizytówkę elektroniczną: Zostawiaj wszędzie ulotki ze swoim Rozdawaj wizytówki ze swoim Wklejaj w maile podpis ze swoim Umieszczaj wszędzie w Internecie swój banerek-link na Możesz aktywnie budować strukturę: Pozyskuj na spotkaniach rekrutacyjnych nowych Doradców i Promotorów Pomagaj budować strukturę swoim Doradcom i Promotorom (spotkania couchingowe) Z tej działalności spływają z rynku zgłoszenia spraw odszkodowawczych. A my zajmujemy się dalszą obsługą Klienta!

24 Działanie proste, a biznes stabilny i rosnący
Dlaczego warto być Doradcą i Promotorem? Działanie proste, a biznes stabilny i rosnący Biznes stabilny, niewrażliwy na kryzysy, roczna liczba wypadków jest niezmienna. Ogromny rynek odszkodowań wartość rynku OC to ok.10 mld zł rocznie „Sprzedaż” dzieje się codziennie wokół nas Nic nie musisz sprzedawać, kupować, przekonywać wystarczy promować ADVOASSISTANCE Te proste, konsekwentne działania zbudują Ci ogromną grupę Współpracowników i dadzą stałe dochody.

25 Reszta zależy od Twojej aktywności!
Praca Doradcy i Promotora Biznes na długie lata 1. PROMOCJA stworzenie ogromnej Całej Grupy Użytkowników ADVO ASSISTANCE 2. DUPLIKACJA stworzenie struktury Doradców i Promotorów uczących tego samego swoich Doradców i Promotorów Dajemy Ci narzędzia promocji, świetną obsługę Klientów, wsparcie IT Reszta zależy od Twojej aktywności!

26 Zapraszamy do współpracy
Współpraca - Promotor Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Utraciłeś bliską Ci osobę ?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google