Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Instrukcja MILO moduł klienta.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Instrukcja MILO moduł klienta."— Zapis prezentacji:

1 Instrukcja MILO moduł klienta

2 Strona startowa Menu Główne Okno Logowania Wyszukiwarka
Lista Produktów Kategorie Produktów

3 Jak stworzyć konto klienta?
Kliknij tutaj i po ukazaniu się „Polityki Prywatności” i wyrażeniu zgody, kliknij ikonkę „Akceptuję”. Wpisz proponowaną nazwę Loginu i Hasło (będą potrzebne do logowania się w sklepie) oraz wypełnij pozostałe Pola Obowiązkowe. Kliknij Na swój adres otrzymasz potwierdzenie założenia konta.

4 Katalog Produktów Katalog Produktów pozwala na wyszukanie produktów z danej kategorii. Wybierz nazwę podkategorii. Po kliknięciu pojawi się lista produktów. Kliknij Katalog Produktów. W oknie głównym pojawi się Mapa Kategorii Serwisu. Kategorie odpowiadające Mapie Kategorii Serwisu. Każda wyróżniona jest innym kolorem. Kliknij na kategorię główną, a pojawi się lista podkategorii.

5 Wyświetlanie produktów
Kliknij tutaj, aby zamiast fotografii pokazały się ID oraz kody produktów. Lista produktów z danej podkategorii. Pojawia się po kliknięciu na podkategorię. Jeśli strona ładuje się wolno, możesz ograniczyć ilość wyświetlanych produktów na stronie, klikając na lub Kliknij na Miniaturę produktu lub jego nazwę, a pojawi się okno z jego opisem.

6 Ceny Produktów Ceny produktów wyświetlają się wraz z listą produktów.
Napis „tel.” oznacza, że informacje o cenie można uzyskać telefonicznie lub wysyłając „Zapytanie Ofertowe”. Dla stałych klientów oferujemy rabaty. Aby dowiedzieć się, czy możesz uzyskać rabat na dane produkty, wyślij Zapytanie Ofertowe. Ceny rabatowe wyświetlane są na czerwono.

7 Wyszukiwanie Produktów
Funkcja „Szukaj” umożliwia szybkie znalezienie interesujących Cię produktów w MILO. W tym miejscu wpisz poszukiwane słowo, ID lub kod produktu i kliknij strzałkę Wyszukiwarka znajdzie i wyświetli wszystkie powiązane z tym słowem produkty. Produkty te możesz dodać do koszyka, wpisując ich ilość i klikając ikonkę „Do Koszyka”.

8 Wyszukiwanie Produktów
Szukanie Zaawansowane Dzięki „Szukaniu Zaawansowanemu” możesz sprecyzować, jakiego produktu dokładnie szukasz oraz określić sposób wyszukiwania. Kliknij tutaj. Okno wyszukiwania zaawansowanego Wpisz nazwę, ID lub kod produktu w wybranym polu. Zaznacz wymagalność słów i kliknij

9 Twój koszyk Koszyk jest podstawową funkcją służącą do tworzenia zamówień w MILO. Kliknij, aby wejść do koszyka.

10 Informacja dla klientów z przydzielonym Limitem Zakupów
Twój Koszyk Kliknij, aby wyczyścić cały koszyk. Informacja dla klientów z przydzielonym Limitem Zakupów Aby zmienić ilość produktu lub usunąć go z koszyka, wpisz prawidłową ilość w kolumnie „Ilość” (w przypadku usunięcia wpisz „0”) i kliknij Aby dodać produkty z aktualnego koszyka do Ulubionych, wybierz nazwę istniejącego Ulubionego Koszyka lub stwórz nowy Ulubiony Koszyk i kliknij

11 Ulubione Funkcja „Ulubione” pozwala na tworzenie listy najczęściej zamawianych produktów i zarządzanie nią. Kliknij, aby pojawiły się Twoje Ulubione Koszyki. Koszyk Systemowy zawiera produkty po negocjacji cen. Wpisz Nazwę Koszyka, aby dodać Nowy Ulubiony Koszyk.

12 Ulubione Kliknij, żeby zobaczyć Listę Produktów w Ulubionym Koszyku.
Aby usunąć produkt z Ulubionego, kliknij tutaj, a następnie usuń wybrany produkt. Usuń cały Koszyk. Wpisz ilość i kliknij , aby dodać produkty do aktualnego koszyka.

13 Dodaj Produkty do Koszyka
Jak złożyć zamówienie? KROK 1 Dodaj Produkty do Koszyka Otwórz listę produktów, klikając na wybraną podkategorię. Wybierz produkty, które chcesz zamówić. Tutaj wpisz ilości zamawianych produktów i kliknij , aby dodać je do Koszyka. Jeśli znasz ID zamawianych produktów, skorzystaj z funkcji- SZYBKIE ZAMAWIANIE.

14 Dodaj Produkty do Koszyka- SZYBKIE ZAMAWIANIE
Jak złożyć zamówienie? c.d. KROK 1 Dodaj Produkty do Koszyka- SZYBKIE ZAMAWIANIE Funkcja ta pozwala w wygodny i szybki sposób dodać dużą ilość produktów do Koszyka. Wpisz ID oraz ilości produktów i kliknij Kliknij, aby skorzystać z funkcji szybkiego zamawiania. System automatycznie przeniesie Cię do koszyka, w którym wyświetlone zostaną wybrane przez Ciebie produkty.

15 Jak złożyć zamówienie? KROK 2 Przejdź do Koszyka
Kliknij, aby przejść do Koszyka i zrealizować zamówienie.

16 Jak złożyć zamówienie? KROK 3 Przejdź do Kasy
Kliknij, aby sfinalizować zamówienie. Jeśli nie jesteś zalogowany lub nie masz jeszcze konta, pojawi się taki komunikat.

17 Finalizacja zamówienia
Jak złożyć zamówienie? KROK 4 Finalizacja zamówienia Kliknij, aby zapisać plik Excela z aktualnym zamówieniem. Na koniec sprawdź swoje dane i kliknij Na swój adres otrzymasz informację o zamówieniu. Wybierz oddział, do którego ma być złożone zamówienie.

18 Zapytania Ofertowe Jeśli chcesz spytać o cenę lub możliwość uzyskania rabatu, wyślij „Zapytanie Ofertowe”. Opis- jak złożyć Zapytanie Ofertowe.

19 Zapytania Ofertowe Dodaj produkty do Koszyka tak, jak przy składaniu zamówienia i kliknij , aby przejść do Koszyka. Kliknij tutaj, a Twoje Zapytanie zostanie wysłane. Jeśli nie jesteś zalogowany, wypełnij formularz i kliknij Odpowiedź na Zapytanie Ofertowe otrzymasz na swoje konto . Poinformujemy Cię o cenach na poszczególne produkty.

20 Zapytania Ofertowe Lista Twoich wszystkich Zapytań Ofertowych.
Kliknij, aby dodać wszystkie towary z zapytania do Koszyka. Kliknij na Podgląd Zapytań Ofertowych. Pojawi się lista produktów z wybranego zapytania.

21 Historia i Raporty Raport na indywidualny wniosek klienta.
Kliknij, aby obejrzeć historię zamówień i raporty. Raporty Standardowe. Wybierz raport, wpisz interesujący Cię okres czasu oraz oddział, którego raport ma dotyczyć i kliknij

22 Historia i Raporty Lista Zamówień zawiera wszystkie zamówienia uporządkowane od złożonego najpóźniej do najwcześniejszego. Kliknij, aby otworzyć Zestawienie Ilościowe Produktów z poszczególnych zamówień. Zapisz zestawienie w Excelu lub wyświetl wersję do druku.

23 Historia i Raporty Zestawienie Ilościowe Produktów zawiera produkty i ich ilości pochodzące ze wszystkich zamówień z wybranego okresu. Wybierz rodzaj Raportu Czasowego. Podsumowanie wartościowe zestawienia.

24 Historia i Raporty Zestawienie Zamówień Oddziałów dostępne jest dla centrali firmy posiadającej oddziały. Pozwala na bieżąco sprawdzać stan zamówień. Każdy klient może zamówić Raport Indywidualny. Aby go otrzymać, napisz temat oraz wiadomość z opisem raportu. Kliknij, aby zamówić.

25 Zamówienia z Oddziałów
Funkcja dostępna dla centrali firmy. Kliknij, aby sprawdzić zamówienia z oddziałów. Lista Zamówień z Oddziałów Kliknij, aby zobaczyć produkty zamawiane przez oddziały. Podgląd produktów. Wybrane produkty z Zamówień z Oddziałów, możesz dodać do swojego aktualnego koszyka, klikając

26 Zgłoś Reklamację Kliknij, aby zgłosić reklamację.
Wpisz temat oraz treść wiadomości. Aby wysłać formularz reklamacji, kliknij tutaj. Kliknij, aby zapoznać się z dokładnymi warunkami reklamacji. Znajdują się one w punkcie 5.


Pobierz ppt "Instrukcja MILO moduł klienta."

Podobne prezentacje


Reklamy Google