Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

która odmieni twoje życie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "która odmieni twoje życie"— Zapis prezentacji:

1 która odmieni twoje życie
PREZENTACJA która odmieni twoje życie

2 CO TO JEST MLM? Multi Level Marketing – marketing wielopoziomowy - model, w którym za niską licencję nabywamy prawo do rozwijania biznesu według określonego wzorca oraz możemy pośredniczyć w udostępnianiu takiej samej licencji następnym zainteresowanym. Umożliwia to do pewnego poziomu udział w zyskach z obrotów biznesów, które powstały za naszym pośrednictwem. Model dopuszczalny przez prawo. TY biznes biznes biznes

3 MLM a sprzedaż bezpośrednia
Oferta Produkty zużywające się jak chemia gospodarcza, środki higieny, kosmetyki, perfumy, suplementy diety; Uzyskiwanie dochodu Podział zysków z obrotów biznesów-satelitów i naszego, dzięki zastosowaniu programu lojalnościowego, sprzedaż detaliczna jako dodatkowe źródło dochodu; Sprzedaż bezpośrednia Oferta Produkty trwałe jak naczynia do gotowania na parze, filtry do wody, odkurzacze; Uzyskiwanie dochodu Podstawowy zysk ze sprzedaży detalicznej /domokrąstwo/ + udział w zyskach z obrotów biznesów satelitów; sprzedaż detaliczna NIEZBĘDNA do uzyskiwania dochodu;

4 CZYM JEST PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Narzędzie marketingowe, które jest podstawą mlm a od paru lat zaczyna coraz szerzej funkcjonować w powszechnym handlu; Polega na premiowaniu klientów za przywiązanie do marki; Formy premiowania to na ogół nagrody, uzyskiwane w zamian za regularne dokonywanie zakupów w tym samym miejscu – przykład – punkty VITAY na stacjach ORLEN-u; W mlm formą premiowania są upusty lub premie finansowe z tytułu miesięcznych obrotów wykonanych przez konsumenta lub grupę konsumencką; To, czy są to upusty czy premie finansowe, uzależnione jest w mlm od posiadania lub nie zarejestrowanej działalności gospodarczej;

5 Piramidy W rozumieniu – piramidy finansowe – model ścigany przez prawo na podstawie „Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Podstawowe zasady działania: wysoki koszt przystąpienia do struktury; brak produktów lub pozorne produkty, których nie można sprzedać na zewnątrz lub zwrócić; brak możliwości „przeskoczenia” w dochodach osoby nad nami; brak możliwości odzyskania wpłaconych pieniędzy; dochody wyłącznie z pozyskiwania nowych osób;

6 System argentyński Model konsorcyjny – ścigany przez prawo na podstawie „Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zasady działania: zrzeszanie się w grupach samofinansujących się klientów; wpłacanie przez uczestników systemu przez ustalony czas, co miesiąc, pewnej kwoty, tzw. raty, tworzącej fundusz grupy; Losowanie lub licytowanie asygnat na produkt zawarty w umowie – pożyczki, samochodu itp.; uczestnik uczestnik Fundusz grupy uczestnik uczestnik uczestnik uczestnik

7 Podstawowe zasady rozwijania biznesu MLM
samodoskonalenie - praca nad sobą; system edukacji – nagrania mp3, książki, seminaria, konsultacje; używanie produktów – konsumpcja własna; rekomendacja – polecanie biznesu oraz produktów; sponsorowanie – wprowadzanie ludzi do biznesu; startowanie – pomoc w początkowej fazie biznesu osobom sponsorowanym; nauczanie innych – przekazywanie wiedzy i doświadczenia, potrzebnych do samodzielnego rozwijania biznesu przez osoby sponsorowane;

8 MLM – to jest proste x 2 x 3 8 27 Sponsorując 2 poważnie zainteresowane biznesem osoby i ucząc je jak zasponsorować po 2 osoby oraz kontynuując tą naukę na kolejnych poziomach mamy grupę złożoną z 16 osób na 4 poziomie. Dodając tylko JEDNĄ osobę i postępując w taki sam sposób, na czwartym poziomie mamy już 81 osób a więc 5 razy więcej.

9 MLM - eksplozja 5 x 5 25 125 625 Dodając 2 poważnie myślące o biznesie osoby i powielając to na niższych poziomach, doprowadzamy do fazy eksplozji biznesu. Na 4 poziomie powstaje grupa 625 osób. Jeśli wszyscy używają produktów tylko na WŁASNE potrzeby, daje to olbrzymie obroty i tym samym bardzo duże dochody.

10 Spotęgowany obrót 625 x 10 6250 Jeśli każda z osób ma wśród przyjaciół, krewnych i znajomych 10 klientów, to w sumie daje to 6250 klientów. Nie jesteśmy w stanie w pojedynkę zdobyć tylu klientów, ale dzięki sile potęgowania, mając tylko 5 osób zasponsorowanych BEZPOŚREDNIO i powielając ten schemat, powiększamy liczbę klientów do takiego poziomu.

11 MLM – biznes selekcji ludzi
MLM to nie biznes werbunku ludzi ale ich selekcji. Spośród osób, którym rekomendujemy biznes, wybieramy kilka poważnie myślących o własnym biznesie, które sponsorujemy BEZPOŚREDNIO. Kiedy sponsorujemy zbyt wiele osób bezpośrednio, nie jesteśmy w stanie efektywnie wspierać rozwoju ich biznesu. Musimy wspierać w początkowej fazie biznesy osób zasponsorowanych bezpośrednio, poprzez pracę na niższych poziomach, pod nimi. Musimy pracować co najmniej na poziomie 3 by model zaczął być powielany i by osoby zasponsorowane bezpośrednio były nadal zainteresowane zajmowaniem się tym biznesem. Selekcjonując ludzi, nie tracimy czasu na tych, którzy nie dostrzegają korzyści z wystartowania w tym biznesie i z którymi niewiele w nim zdziałamy. Możemy wówczas poświęcić swój czas osobom, które chcą szybko go rozwijać.

12 MLM – biznes budowania nauczycieli
Aby rozwinąć biznes do dużego poziomu, musimy uczyć zarówno bezpośrednio zasponsorowanych, jak i osoby z niższych poziomów, jak SAMODZIELNIE rozwijać biznes. Tym samym stajemy się nauczycielami, którzy kształcą nauczycieli, którzy kształcą nauczycieli itd. TY uczysz poziom 1 jak uczyć poziom 2 jak rekomendować poziom 3

13 Kogo szukamy? osób, które chcą zarabiać 600, 1200, 1500 zł i więcej, bez konieczności codziennego „wychodzenia do pracy”; osób, które lubią się uczyć; osób, które lubią pomagać innym; osób, które łatwo się nie poddają; osób, które lubią marzyć; osób „wypalonych”, które chcą coś zmienić w swoim życiu; osób, które chcą mieć własny biznes;

14 Kogo nie szukamy? Osób, które lubią krytykować;
Osób, które nie mają marzeń; Osób, które szukają pracy na etacie; Osób, które nie lubią się uczyć; Osób, które „nie lubią” ludzi; Sprzedawców, bo sprzedawcy nie zbudują dużego biznesu;

15 Trzy kategorie osób w biznesie
Analogia – trzy statki płynące do portu „Złoty statek” – osoby, które są zdecydowane, by poważnie rozwijać biznes; „Srebrny statek” – osoby, które do końca nie są zdecydowane czy robić ten biznes; „Pusty statek” – osoby, które pomimo obecności w biznesie wciąż od nowa trzeba do niego przekonywać; Im więcej masz „srebrnych statków”, które dzięki twojej pracy zamieniają się w „złote statki” – tym mniej ludzi potrzebujesz sponsorować, by znaleźć pięć poważnych osób;

16 Cechy poważnej osoby Jest gotowa się uczyć; Prosi o pomoc;
Jest entuzjastyczna; Podejmuje zobowiązanie; Ma swoje cele; Ma listę nazwisk; Mile spędza się z nią czas; Ma pozytywne nastawienie;

17 Zadawanie właściwych pytań
Pytanie o osobę trzecią: „Czy znasz KOGOŚ, kto chciałby sobie dorobić?” Poprzez wzbudzenie zainteresowania możemy zadać pytanie: „Słyszałeś coś, o marketingu wielopoziomym?”

18 Informacje cząstkowe dają cząstkowy obraz
Nie udzielamy cząstkowych informacji – „w biegu” - dają cząstkowy obraz; Umawiamy się na pełną prezentację; pełen obraz cząstkowy obraz

19 Jak „srebrne statki” zamienić w „złote statki”
Musimy dotrzeć do kogoś, kto jest w linii pod „srebrnymi statkami”; Gdy osoba pod „srebrnym statkiem” zamienia się w „złoty statek”, motywuje to „srebrny statek” nad nim do tego, by stał się „złotym statkiem”; Gdy osoby zasponsorowane bezpośrednio zamieniają się w „złote statki” i potrafią uczyć innych jak się w nie zamieniać, możemy zacząć szukać kolejnej osoby, by ją zasponsorować bezpośrednio; ty Srebrny statek Srebrny statek

20 Znaczenie entuzjazmu Nie należy mylić entuzjazmu z fanatyzmem, entuzjazm opiera się na faktach, fanatyzm opiera się na ślepej wierze; Aby entuzjazm pojawiał się, trwał i narastał potrzebny jest POWÓD; Powodem entuzjazmu w mlm jest prostota i możliwości, jakie stwarza; Entuzjazm pojawia się także pod wpływem ludzi, którzy są entuzjastyczni; Dzięki entuzjazmowi „zapalamy” innych co powoduje, że mogą uwierzyć w siebie i w biznes; Entuzjazm zagłusza w nas nasze lęki, obawy, kompleksy i wątpliwości sprawiając, że skuteczniej rekomendujemy i sponsorujemy; Brak entuzjazmu czyni nas podatnymi na negatywne myślenie;

21 Chcesz wiedzieć więcej?
Przeczytaj tą książkę, pożycz ją od osoby, która udostępniła ci tą prezentację


Pobierz ppt "która odmieni twoje życie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google