Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AGROMA w drodze na giełdę

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AGROMA w drodze na giełdę"— Zapis prezentacji:

1 AGROMA w drodze na giełdę

2 Plan prezentacji Krótko o nas Co sprzedajemy?
Produkcja pod marką Agroma Co wyróżnia nasze produkty? Partnerzy handlowi Gdzie sprzedajemy nasze produkty? Wyniki finansowe Strategia rozwoju Perspektywy rozwoju rynku Perspektywy rozwoju Agromy Konkurencja Debiut na NewConnect Szczegóły oferty

3 Krótko o Agromie Na rynku od 1949 roku
Jeden z największych w Polsce dystrybutorów sprzętu ogrodniczego Znana i rozpoznawalna marka W stałej ofercie kilkanaście tysięcy różnych towarów Produkty Agromy obecne w prawie 500 punktach sprzedaży

4 Co sprzedajemy (1): I-IX 2009 r.
Kategoria artykułu Ilość [szt] Wartość [PLN] % Udział Traktorki 583 26,18% Części zamienne 18 524 25,91% Kosiarki spalinowe 1 496 13,04% Elektronarzędzia 7 877 12,81% Kosy spalinowe 2 924 9,15% Kosiarki elektryczne 2 903 5,08% Pilarki 516 2,50% Wyposażenie do traktorów 173 1,83% Odśnieżarki 78 1,15% Nożyce i odkurzacze 385 1,04% Mikrociągniki 11 60 313 0,50% Podkoszarki i kosy elektryczne 491 59 727 Rozdrabniacze i podobne 8 37 562 0,31% Suma 35 969 100,00%

5 Co sprzedajemy (2): I-IX 2009 r.

6 Produkcja pod marką Agroma (1)
Kosiarki elektryczne Kosiarki spalinowe Kosy Podkaszarki Glebogryzarki Nożyce Rozdrabniacze do gałęzi Myjki ciśnieniowe Wertykulatory

7 Produkcja pod marką Agroma (2)
SEGMENT HOBBY Prostsze i tańsze urządzenia sprzedawane w sklepach wielkopowierzchniowych DIY SEGMENT PROFI Urządzenia wyższej klasy dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej

8 Co wyróżnia nasze produkty?

9 Partnerzy handlowi Sears/Craftsman – USA – traktory, kosiarki do trawy oraz odśnieżarki Ryobi/Homelite – Chiny/Hong Kong/Niemcy – podkoszarki, kosy elektryczne, spalinowe, kosiarki do trawy, pilarki spalinowe, elektronarzędzia Briggs and Stratton/Simplicity – USA – traktory,odśnieżarki, akcesoria, części zamienne Weibang – Chiny – kosiarki spalinowe Kingxxel – Chiny – podkaszarki,kosy spalinowe, glebogryzarki, rozdrabniacze, dmuchawy elektryczne, spalinowe Stens – USA – części zamienne Barbieri – Włochy – profesjonalne traktory i urządzenia dla ogrodnictwa oraz służb komunalnych Countax – Wielka Brytania – samojezdne kosiarki do trawy, traktory

10 Gdzie sprzedajemy nasze produkty?
Sklepy wielkopowierzchniowe Sieć dealerska Sprzedaż internetowa

11 Sklepy wielkopowierzchniowe
Udział sprzedaży w dużych sieciach handlowych wynosi ok. 60% Agroma dostarcza produkty do takich sieci jak: Castorama Leroy Merlin Praktiker OBI MediaExpert BricoMarche Bricoman

12 Sieć dealerska i partnerzy handlowi Agroma
33 26 21 24 32 51 128 Ponad 500 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży w całym kraju 15 35 46 39 19 15 59 69 68

13 Internetowy System Zamówień (ISZ)
Sprzedaż internetowa Internetowy System Zamówień (ISZ) Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu System został wdrożony w połowie 2007 r. przyjmując prawie 300 zamówień W 2009, do końca września za pomocą systemu złożono ponad 2.3 tys. zamówień

14 System Ewidencji Reklamacji (SER)
Sieć serwisowa System Ewidencji Reklamacji (SER) Szybki dostęp do informacji o serwisowanych urządzeniach, Możliwość sprawdzania, w którym serwisie urządzenie się znajduje i co jest aktualnie w nim naprawiane W 2010 – wprowadzenie usługi powiadamiania o zakończeniu naprawy przez SMS i

15 Przychody ze sprzedaży (2005-2009)

16 Zysk brutto ( )

17 Strategia rozwoju Kontynuacja rozwoju firmy
Poszerzenie wachlarza produktów sprzedawanych pod własną marką Agroma – do 80% oferty Dokończenie modernizacji i rozbudowy hal magazynowych Wykończenie budynku biurowego

18 Perspektywy rozwoju rynku
Zmiana stylu życia Polaków (wybór domu zamiast mieszkania, kupno domów letniskowych, moda na spędzanie czasu na działce, wzrost zainteresowania architekturą krajobrazu) Wzrost zamożności Polaków (wymiana sprzętu, zakup droższych produktów, większa podatność na nowinki) Wzrost dbałości o miejski i wiejski krajobraz Małe nasycenie rynku w porównaniu z Europą Zachodnią Zróżnicowanie oferty w zależności od potrzeb Klienta

19 Perspektywy rozwoju Agromy
Zróżnicowana oferta (produkty na każdą kieszeń) Bardzo łatwy dostęp do produktów Poszerzana oferta (osłabienie sezonowości sprzedaży) – elektronarzędzia, części zamienne Szybkość realizowanych zamówień

20 Główni konkurenci MTD Husqvarna GGP Stihl Alko
Pozostała część rynku silnie rozdrobniona

21 Debiut na rynku NewConnect
7 grudnia – podjęcie uchwały o przekształceniu Spółki, złożenie dokumentów do KRS Grudzień/styczeń – zatwierdzenie przekształcenia przez KRS Grudzień/styczeń - złożenie dokumentu informacyjnego Styczeń planowany debiut na NewConnect

22 Szczegóły oferty TERAZ: Piotr i Elżbieta Staszewscy, właściciele 100 proc. akcji Spółki (630 mln akcji) Wprowadzenie do obrotu 315 mln akcji (50 proc. kapitału Spółki) Wartość nominalna 1 akcji - 1 grosz Dotychczasowi akcjonariusze traktują pozostały pakiet (50 proc. akcji) jako inwestycją długoterminową

23 Doradcy Autoryzowany doradca Doradca PR/IR

24 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "AGROMA w drodze na giełdę"

Podobne prezentacje


Reklamy Google