Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Extended DISC Polska 2005.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Extended DISC Polska 2005."— Zapis prezentacji:

1 Extended DISC Polska 2005

2 Extended DISC Co konkretnie motywuje każdego pracownika w Twojej firmie, jakie są jego mocne strony, a jakie obszary powinien doskonalić? Jaki styl pracy preferują Twoi sprzedawcy? Jak możesz im pomóc osiągać lepsze wyniki? Jakich błędów powinien unikać przełożony danego pracownika w relacjach z nim?

3 Extended DISC Jakie są mocne i słabe strony naszego zespołu?
Dlaczego współpraca między niektórymi osobami w naszym zespole nie układa się? Co konkretnie przeszkadza członkom zespołu w osiąganiu lepszych wyników? Co zrobić, żeby nie stracić naszych najcenniejszych ludzi?

4 Jeśli zadajesz sobie podobne pytania...
...odpowiedzią może być Extended DISC®

5 Extended DISC Polska Nasza Misja
Tworzymy koncepcje i narzędzia, które pomagają menedżerom, specjalistom HR i konsultantom w budowaniu zwycięskich organizacji

6 Extended DISC – Praktyczne zastosowania
Programy rozwoju kadry menedżerskiej Zarządzanie zmianą Rozwój umiejętności komunikacyjnych Szkolenia z negocjacji, sprzedaży i obsługi klienta Zarządzanie stresem Budowanie zespołu, zrozumienie różnic pomiędzy członkami zespołu, poprawa relacji Rekrutacja (dopasowanie do stanowiska lub stylu przyszłego przełożonego)

7 Extended DISC Professional System
Aplikacje dostępne w pakiecie: Extended DISC Analiza Indywidualna Extended DISC Analiza Pary Pracowników Extended DISC Analiza Zespołu Extended DISC Analiza Indywidualna 3600 Extended DISC Ocena Kompetencji 3600 Extended DISC Analiza Stanowiska Extended DISC Poziom Rozwoju Zespołu Extended DISC Badania Ankietowe

8 Extended DISC Analiza Indywidualna
Identyfikuje naturalny potencjał pracowników Diagnozuje predyspozycje kandydatów do pracy Definiuje źródła motywacji i satysfakcji poszczególnych osób Wskazuje drogi doskonalenia

9 Extended DISC Analiza Indywidualna
Dystans Logika Fakty Poprawność Wyniki Zmiana C I S D Marek Dokładność Standardy Wpływ Aktywność Sumienność Cierpliwość Ludzie Optymizm Bycie pomocnym Bycie przyjaznym

10 Extended DISC Analiza Zespołu
Identyfikuje naturalny potencjał zespołu Daje wskazówki do efektywnej współpracy w zespole Pomaga rozwiązywać konflikty

11 Analiza Zespołu – gdzie jesteśmy
Jakie są nasze mocne strony? Jakie są nasze słabości? Czy mamy koncentrację jakichś zachowań? Jak to wpływa na zespół? Jakich zachowań nam brakuje? Jak możemy je zastąpić? Fakty Poprawność Bycie pomocnym Bycie przyjaznym Wpływ Aktywność Ludzie Optymizm Sumienność Cierpliwość Dokładność Standardy Wyniki Zmiana Dystans Logika

12 Analiza Zespołu – dokąd zmierzamy?
Fakty Poprawność Bycie pomocnym Bycie przyjaznym Wpływ Aktywność Ludzie Optymizm Sumienność Cierpliwość Dokładność Standardy Wyniki Zmiana Dystans Logika

13 Analiza Zespołu – obraz całej organizacji
Fakty Poprawność Bycie pomocnym Bycie przyjaznym Wpływ Aktywność Ludzie Optymizm Sumienność Cierpliwość Dokładność Standardy Wyniki Zmiana Dystans Logika C I S D pracownicy menedżerowie D = 5% I = 15% S = 50% C = 30%

14 Extended DISC Analiza Pary Pracowników
Porównuje naturalne predyspozycje pary współpracowników Stanowi podstawę do doskonalenia komunikacji pomiędzy dwiema osobami Daje wskazówki do efektywnej współpracy Pomaga rozwiązywać konflikty

15 Extended DISC Analiza Pary Pracowników
Dystans Logika Fakty Poprawność Wyniki Zmiana C I S D Dokładność Standardy Wpływ Aktywność Strefa komfortowych zachowań dla osoby A Strefa komfortowych zachowań dla osoby B Sumienność Cierpliwość Ludzie Optymizm Bycie pomocnym Bycie przyjaznym

16 Extended DISC Analiza Stanowiska
Lepsze dopasowanie pracy Większa satysfakcja z pracy Praktyczniejszy opis stanowiska Trafniejsze decyzje o zatrudnieniu Mniej niepożądanej fluktuacji na stanowisku

17 Wybrani Klienci na świecie
Abbott Laboratories, Agilent Technologies, Ahlstrom Group, Alford Media, Avon, Bayer, BMW, Braun, Citibank, Dun & Bradstreet, Ericsson, Finnair, Gerber, GTE, Honeywell, KPMG, Marriott, Mary Kay Cosmetics, McDonald's Corporation, Microsoft, Nissan, Novartis, Olivetti, Rover, Samsung, Schering-Plough, Siemens, Singapore Airlines, Tandy Corporation, Turner Industries, United Paper Mills, Vaisala Corporation, Verizon Communications, Warner Music

18 Wybrani Klienci i Partnerzy w Polsce
Adastra, Avon Cosmetics, Flugo, Getin Leasing, Commercial Union, Excellence, Hogart, Human Consulting, Jagram, Jobpilot, Logonet, Nicholson Global HCM, Papyrus, Presspublica, Pryzmat, RR Donnelley, SAP, Sun Microsystems, Strategie HR, The Top Careers Club, TP Internet, Unilever, WestLB Bank, Willis, Win, Wix-Filtron, Xerox, Yellow Heads.

19 Dziękujemy za zainteresowanie Systemem Extended DISC
Więcej informacji:


Pobierz ppt "Extended DISC Polska 2005."

Podobne prezentacje


Reklamy Google