Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„RÓWNE SZANSE W MOJEJ SZKOLE”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„RÓWNE SZANSE W MOJEJ SZKOLE”"— Zapis prezentacji:

1 „RÓWNE SZANSE W MOJEJ SZKOLE”
Publiczne Gimnazjum im. Ks. Grzegorza Piramowicza w Maciejowicach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2 „Równe Szanse – dodatkowe zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w gminie Maciejowice” Projekt ma unijny charakter. Źródłem finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny (85%) oraz budżet państwa (15 %) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

3 Zajęcia w ramach projektu
Prowadzony przedmiot Nauczyciel prowadzący Zapisanych W tym Chł. Dz. Język polski Ewa Gazda 33 19 14 Dziennikarstwo Barbara Makowska 13 3 10 Przedsiębiorczość Ewelina Pal 7 Matematyka Dąbrowicz Matematyka- koło nauk ścisłych dla dziewczynek 12 - Joanna Bożek 5

4 Nauczyciel prowadzący
Prowadzony przedmiot Nauczyciel prowadzący Zapisanych W tym Chł. Dz. Informatyka Iwona Seremak 12 7 5 Język Angielski Jarosław Ołeśkiw 2 10 Język Niemiecki Bartłomiej Michta 27 9 18 Biologia Małgorzata Lukowska - Chemia Katarzyna Szostak 13 11 Fizyka Agnieszka Kondeja 1 Geografia Katarzyna Buksińska 14 6 8 Razem 225 73 152

5 Czego dotyczyły zajęcia w programie „Równe szanse”?
INFORMATYKA Strony w języku HTML Program Baltie Bazy danych (MS Access) Arkusze kalkulacyjne (MS Excel) Edycja dźwięku (Audacity) ZAJĘCIA Z FIZYKI Badanie sił w przyrodzie Aspekty: Pracy, Mocy, Energii Mechanicznej Obserwacja Przemian Energii w zjawiskach cieplnych Doświadczenia na temat drgań i fal sprężystych

6 ZAJĘCIA Z DZIENNIKARSTWA ZAJĘCIA Z CHEMII
Umiejętność tworzenia tekstów publicystycznych Specyfika pracy redaktora Redagowanie gazetki szkolnej „Gimzetka” ZAJĘCIA Z CHEMII Zagadnienia dot. kwasów: -dysocjacja jonowa kwasów Zagadnienia dot. wodorotlenków -dysocjacja jonowa zasad -ph roztworów Zagadnienia dot. soli: -dysocjacja jonowa soli -sposoby otrzymywania soli

7 ZAJĘCIA Z MATEMATYKI Zajęcia z jęz. polskiego Gramatyka
Obliczenia procentowe: -procenty w życiu codziennym Geometria : -mierzenie kątów -twierdzenie Pitagorasa Równania i nierówności Zajęcia z jęz. polskiego Jak pisać różne formy wypracowań? Najpiękniejsze polskie dzieła literackie Gramatyka i ortografia – jak być mistrzem

8 ZAJĘCIA Z GEOGRAFII ZAJĘCIA Z ANGIELSKIEGO
Angielski w życiu codziennym Zwyczaje, historia, tradycje krajów anglojęzycznych Kultura, sport, zdrowy tryb życia po angielsku ZAJĘCIA Z GEOGRAFII Mapy geograficzne – jak je czytać Wnętrze i powierzchnia ziemi Obliczanie czasu słonecznego

9 Zajęcia językowe to też dokonania poetyckie.
In our school we are not fool. As in the USA, we say: - We attend extra lessons , men. - With the help of teachers - With the help of you - We use all the knowledge - Barrowed from EU. Kapitał Ludzki ist sehr nützlich Und sehr Lustig Deutch ist sehr wichtig, Wenn wir ins Allsland reisen wollen. Am Samstag standen wir auf Und kamen pünktlich auf . Deutscg haben wir gern , Und lernen wir es gern.

10 Ankieta wśród uczestników (przeprowadzona na próbie 80 osób)
Czy podobają Ci się zajęcia z programu ,,Równe szanse” ? Tak Nie Czy chciałbyś kontynuować podobne zajęcia w przyszłym roku ? Czy umiejętności , które posiadłeś przez uczestnictwo w tych zajęciach są interesujące i przydatne ? Czy uważasz, że dzięki tym zajęciom polepszyłeś swoje wyniki w nauce ? Tak Nie Gdybyś posiadał taką władzę, która mogłaby przedłużyć te zajęcia, to jak byś postąpił? Tak, przedłużyłbym je Nie, nie przedłużyłbym ich

11 Wyniki ankiety

12 Wyniki ankiety cd.

13 Wyniki ankiety cd.

14 Doświadczenia na kole fizycznym
Mniam mniam – rozpoznaj po smaku Doświadczenia na kole fizycznym Szaszłyk z baloników

15 Koło fizyczne –”Chemiczne jo jo” (mieszanie kwasów z zasadami)

16 W plenerze na kole biologicznym

17 Z językiem polskim potrafię wszystko

18 Na kole informatycznym – komputer to mój żywioł !
Efekt programowania w Baltie. Muzyka, którą słyszysz została przygotowana przez nas.

19 Na kole dziennikarskim – jesteśmy prawdziwymi dziennikarzami !
Naszym dziełem jest szkolna gazetka pt. „Gimzetka”.

20 Na kole geograficznym – poznawaliśmy świat.
Na zajęciach mówiliśmy o pięknych zakątkach świata.

21 KONIEC Autorzy: -Katarzyna Sygocka -Dominik Kołodziejek
-Mateusz Paśnik Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Pobierz ppt "„RÓWNE SZANSE W MOJEJ SZKOLE”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google