Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

IDENTYFIKACJA POTRZEB

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "IDENTYFIKACJA POTRZEB"— Zapis prezentacji:

1 IDENTYFIKACJA POTRZEB
Materiał opracowali: Małgorzata Charaszkiewicz, Grzegorz Rutkowski

2 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
ZBIERANIE INFORMACJI UŚWIADAMIANIE POTRZEB

3 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Czy wystarczą same relacje? SPRZEDAŻ

4 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Uzyskanie informacji Wnioski Uświadomienie potrzeby

5 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
BŁĘDY

6 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
PYTAJ, PYTAJ, PYTAJ… SŁUCHAJ, SŁUCHAJ, SŁUCHAJ …

7 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Pytania otwarte otwierają komunikację odpowiedzi – pełne zdania większa ilość informacji zaangażowany rozmówca UŚWIADOMIENIE POTRZEBY

8 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
co klient lubi Dowiedz się co mu się podoba Uświadom mu co jest dla niego ważne do czego dąży

9 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Jak to zrobić? ZADAWANIE PYTAŃ

10 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
PRZYGOTOWANIE Zdobądź możliwie jak najwięcej informacji o kliencie Określ cel jaki chcesz uzyskać poprzez spotkanie lub jakiego możesz się spodziewać

11 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Pytania prowadzące do Produktu

12 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
ZAMIAST ZAPYTAJ To ważne aby być zdrowym. Istotna jest suplementacja naszej diety. Jak dba Pan o zdrowie? Co Pan wie o potrzebie suplementacji diety?

13 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Nie ma lepszej metody sprzedaży niż pozwolenie klientowi na dokonanie zakupu.

14 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
SŁUCHANIE Słyszymy, ale nie przetwarzamy.

15 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Na co zwrócić uwagę? Ton głosu Powtórzenia Pomyłki Reakcje niewerbalne Szczegóły

16 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
SŁUCHANIE AKTYWNE Parafraza Klaryfikacja Odzwierciedlenie Dowartościowanie Podsumowanie

17 Na czym polega identyfikacja potrzeb?
Co zyskujesz poprzez aktywne słuchanie? Zachęcasz rozmówcę do mówienia Klimat zaufania Poznajesz sposób myślenia Identyfikujesz potrzeby

18 NIE SPRZEDAJESZ KLIENTOWI TEGO, CO MASZ, TYLKO TO, CO KLIENTOWI JEST POTRZEBNE


Pobierz ppt "IDENTYFIKACJA POTRZEB"

Podobne prezentacje


Reklamy Google