Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zakupy obuwia 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zakupy obuwia 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA"— Zapis prezentacji:

1 Zakupy obuwia 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA
Przygotowana przez: GfK Polonia Sp. z o.o. Oferta nr: / 2007

2 GfK Polonia ul. Smulikowskiego 4 00-389 Warszawa
telefon: (022) Fax: (022) członek ESOMAR Cytowanie i udostepnianie wyników tego badania może odbywac się z równoczesnym umiesczeniem nazwy MODA W POLSCE oraz nazwy GfK Polonia jako autora. Jakiekolwiek publikowanie rezultatów badania poza firmą Klienta jest możliwe wyłacznie po wyrażeniu zgody przez GfK Polonia.

3 Informacje wstępne o badaniu, na podstawie którego powstał raport
TEMAT: ZAKUPY OBUWIA REALIZACJA: 1 fala: listopad PAPI 2 fala: – CAPI BADANA ZBIOROWOŚĆ: Osoby w wieku 15 lat i więcej OBSZAR BADANIA: Polska METODA BADANIA: Omnibus (face-to-face) METODA DOBORU PRÓBY: Wielostopniowe, warstwowe losowanie wiązek; próba adresowa. ŹRÓDŁO ZREALIZOWANYCH WYWIADÓW: Dep. Rej. Państwowych Łączności i informatyki MSWiA (dawny PESEL) ILOŚĆ OTRZYMANYCH WYWIADÓW: ok. N =1020 dla każdej fali WAŻENIE: zgodnie z cechami społeczno-demograficznymi populacji PODSTAWA TABEL: N = 1000 dla każdej fali KWESTIONARIUSZ: Opracowany przez GfK Polonia PROWADZĄCY BADANIE: Elżbieta Marciniak; Łukasz Markiewicz;

4 Zawartość raportu ZAKUPY OBUWIA 2007
4 RAPORT: „ZAKUPY OBUWIA 2007” to zbiór informacji, które mogą być użyteczne dla producentów/ dystrybutorów obuwia: pokazuje zmiany w niektórych zwyczajach zakupowych obuwia i postawach Polaków do tej kategorii opisuje stosunek Polaków do bieżącej oferty obuwia Wskazuje na najczęstsze miejsca zakupu obuwia (sklep sieciowy, bazar, sklep sportowy, itd..) i ewentualne zmiany w częstotliwość zakupu obuwia w trendzie jak również sposobu zakupu obuwia (planowane vs. spontaniczne) wskazuje na najlepiej znane i najczęściej kupowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy marki obuwia (spośród: Adidas, Akira, Alberto Gozzi, Aldo, Alka, Ambra, Bally, Bata, Boti, But Hala, Camel Active, Cat, CCC, Chełmek, Converse, Criss, Deichmann, Dr Martens, Ecco, Fila, Gabor, Geox, Gino Rossi, Heavy Duty, Krisbut, Lasocki, Nike, Otmęt, Pollini, Prima Moda, Puma, Quazi, Reebok, Ryłko, Salamander, Scholl, Stella, Street Shoes, Syrena, Szuz Szop, The Athlete's Foot, Timberland, Vans, Venezia, Wojas) Zawiera tabelę rozmiarów noszonego obuwia wśród respondentów z określonych kategorii demograficznych (osobno dla kobiet i mężczyzn z różnych kategorii wiekowych) Wskazuje na deklarowany przez respondenta typ budowy stopy i ewentualne problemy ze stopami. Wskazuje na liczbę par obuwia posiadanego przez respondenta (łączną, oraz w rozbiciu na obuwie letnie, zimowe, jesienno-wiosenne) Wskazuje liczbę par butów zakupionych przez respondenta w ciągu ostatniego roku definiuje ranking najistotniejszych czynników branych pod uwagę podczas zakupu obuwia (spośród: moda; marka; jakość wykonania; fason; cena; kolor; materiał, z którego jest wykonane obuwie; wygoda; dopasowanie do noszonego ubioru) Edycja 2007 zostało dodatkowo wzbogacona o analizę segmentacyjną uczestników rynku obuwniczego i odzieżowego

5 Cena Cena raportu „ZAKUPY OBUWIA 2007” wynosi: 3 500 PLN + VAT
Cena obejmuje raport w języku polskim i angielskim dostarczany w wersji elektronicznej na płycie CD Raport obejmuje: Prezentację w Power Point, Tabele z kompletnymi danymi w Excel (tabele krzyżowe ze zmiennymi socjo-demograficznymi). Istnieje : możliwość zamówienia dodatkowych analiz (na wyłączność Zleceniodawcy) - ceny uzgadniane indywidualnie, możliwość zamówienia za dodatkowa opłatą raportów drukowanych w wersji polskiej i angielskiej (400 PLN za egzemplarz w wybranej wersji językowej) W przypadku jednoczesnego zakupu obu raportów „MODA W POLSCE 2007” oraz „ZAKUPY OBUWIA 2007” łączna cena wyniesie PLN + VAT za raporty dostarczony na płycie CD

6 Standardy jakości Standardy jakości w GfK Polonia 6
Każde badanie GfK Polonia realizowane jest wspólnie przez specjalistów z kilku działów naszej firmy. Struktura taka pozwala na wieloetapową kontrolę jakości realizacji, obróbki danych i analiz. Pracownicy wszystkich działów korzystają z wymiany wiedzy i doświadczeń oraz szkoleń w ramach grupy GfK (GfK Academy). Przedstawiciele GfK Polonia są członkami ESOMAR (World Association of Opinion and Marketing Research Professionals) międzynarodowej organizacji stojącej na straży rzetelności i poprawności metodologicznej badań prowadzonych przez zrzeszone firmy i agencje badawcze. GfK Polonia jest członkiem-założycielem OFBOR (Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku). Jednym z głównych celów OFBOR jest stanowienie i propagowanie standardów profesjonalizmu w procesie badania opinii i rynku oraz tworzenie warunków niezależnej i obiektywnej oceny przestrzegania tych standardów. GfK Polonia jest założycielem PKJPA i posiada certyfikaty PKJPA – Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (powstałego z inicjatywy OFBOR), który ustala normy jakości pracy w zakresie organizacji Działu Realizacji Badań oraz sieci terenowej, rekrutacji ankieterów i koordynatorów, ich szkolenia, nadzoru i koordynacji ich pracy, a także kontroli poprawności wykonanej przez nich pracy. Firmy członkowskie muszą przestrzegać przyjętych standardów we wszystkich realizowanych przez nie projektach. GfK Polonia przeszła pomyślnie audyt prowadzony przez francuski niezależny instytut CESP (Centre d’Etude des Supports de Publicite). Po wielu kontrolach, CESP uznał jakość procesów badawczych, prowadzonych w GfK Polonia, za satysfakcjonującą. Ocenie podlegały wszystkie procesy badawcze. GfK Polonia otrzymała w 2002 r. nagrodę “Best Practice Award” przyznaną przez holding GfK Group firmie posiadającej najlepsze doświadczenia w realizacji badań rynkowych w oparciu o nowe metodologie. 6

7 Specyficzne zabezpieczenia jakości projektu
7 Specyficzne zabezpieczenia jakości projektu Kontrola jakości dotyczy wszystkich etapów realizacji projektu: kontrola narzędzia, kontrola wprowadzania danych, kontrola logiczna zbioru, kontrola poprawności tabel wynikowych. Szczególną wagę przywiązujemy do kontroli narzędzi badawczych. Przed przystąpieniem do badania są one wielokrotnie sprawdzane przez pracowników merytorycznych działów biorących udział w realizacji badania. Każde z narzędzi jest ponadto testowane w czasie badań pilotażowych, realizowanych przed przystąpieniem do realizacji badania. Schematycznie, kontrola procesów związanych z realizacją jednego badana przedstawiona jest poniżej:. EDV: Kontrola ankiety BADACZ : Projekt BADACZ + EDV + REALIZACJA: Terminarz REALIZACJA: Przygotowanie próby Przygotowanie narzędzi bazy Szkolenie ankieterów Badanie w terenie DZIAŁ KONTROLI: ankieterów BADACZ + EDV: Opisanie Kodowanie i wprowadzanie Kształt kontroli zbioru REALIZACJA + EDV: „Czyszczenie” rozkładów Kształt raportu tabel Opis metod i wyników, wykresy BADACZ: Koncepcja analiz BADACZ + ANALITYK Analizy statystyczne a rekomendacji Prezentacja wyników

8 Dlaczego GfK Polonia? 8 Odpowiedź jest prosta: Ponieważ filozofia naszej firmy gwarantuje sukces naszych Klientów. Firmy muszą podejmować decyzje, a nasze badania pomagają im w podejmowaniu właściwych decyzji. Naszym celem jest dostarczanie informacji potrzebnych do podejmowania optymalnych decyzji marketingowych w przemyśle, handlu, usługach i mediach. Cel ten realizujemy dzięki temu, że: pomagamy rozwiązywać problemy naszych Klientów: dostarczamy nie tylko dane, ale również nasze wnioski i rekomendacje, jak można je wykorzystać mamy duże doświadczenie: pracownicy GfK Polonia posiadają szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie metodologii i realizacji badań marketingowych gwarantujemy wysoką jakość: najważniejsze jest dla nas zaprojektowanie odpowiedniej metodologii i skrupulatne przestrzeganie wysokich standardów realizacji badań i opracowywania danych jesteśmy innowacyjni: stosujemy innowacyjne narzędzia wypracowane w grupie GfK takie jak: GfK Ad*Vantage, GfK TARGET*POSITIONING, GfK LoyaltyPlus oraz GfK*PRICE CHALLENGER działamy globalnie: naszym Klientom możemy zaoferować przeprowadzenie badań w ponad 70 krajach na 5 kontynentach. Międzynarodowa sieć GfK gwarantuje wysoką jakość usług i te same standardy badań we wszystkich krajach.

9 GfK Polonia 9 Instytut GfK Polonia jest powstałym w roku 1990 polskim oddziałem międzynarodowej grupy firm badawczych występujących pod wspólnym szyldem GfK. Grupa GfK to jedna z czołowych organizacji badań rynkowych, złożona z ponad 130 jednostek zależnych zlokalizowanych w 70 krajach, które łącznie zatrudniają ponad 7600 wysoko wykwalifikowanych pracowników i oferują pełen zakres usług badawczych. Ich łączny obrót wyniósł w 2005 roku 937 milionów EURO (2004: 672 mln EURO, 2003: 595 mln EURO, 2002: 559 mln EURO, 2001: 536 mln EURO), co dało firmie 5 miejsce w światowym rankingu ośrodków badawczych, a 3 w rankingu europejskim. Instytut GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących rynków dóbr konsumpcyjnych, business to business i usług. Za ich pomocą firmy działające na tych rynkach poznają zwyczaje, zachowania i preferencje konsumentów. GfK Polonia prowadzi dla swoich klientów wszystkie rodzaje badań marketingowych i sondaży opinii publicznej. Wykorzystuje przy tym zarówno znajomość polskiego rynku, jak całe zaplecze intelektualne i metodologiczne GfK Group - międzynarodowego holdingu, którego jest częścią. Instytut GfK Polonia w 2005 roku osiągnął 44,7 miliona złotych obrotu (2004: 38,5 mln złotych, 2003: 34 mln złotych, 2002: 28,7 mln złotych, 2001: 27,1 mln złotych), co daje mu trzecią pozycję na rynku polskim. W Europie centralnej i wschodniej grupa GfK posiada, w zależności od rodzaju badań, pozycję lidera lub wicelidera. Rozbudowane, skomplikowane współczesne rynki zmuszają ich uczestników do ciągłej obserwacji i analizy zachodzących procesów. To z kolei powoduje, że oczekiwania w stosunku do firm badawczych stale rosną. Spełniając stawiane przez klientów wysokie wymagania GfK Polonia stale poszerza swą ofertę przez wprowadzanie nowych oraz modyfikowanie dotychczasowych metod badawczych. Zmianom ulegają także sposoby prezentacji zebranych danych. Instytut GfK Polonia jako jeden z nielicznych na polskim rynku oferuje kompletny zestaw narzędzi badawczych pozwalający na zbadanie produktu lub usługi na każdym etapie cyklu ich rynkowego życia. W swojej działalności badawczej GfK Polonia przestrzega najwyższych standardów oraz kieruje się zasadami etyki sformułowanymi i zawartymi w kodeksach ESOMAR – European Society of Opinion and Marketing Research Professionals. GfK Polonia jest członkiem założycielem Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów.

10 Standardowe warunki kontraktu
10 Niniejsza oferta jest ważna przez 3 miesiące od dnia sporządzenia. Klient ma prawo do wykorzystywania i przetwarzania wyników wyłącznie na cele własne GfK Polonia zastrzega sobie prawo przekazywania wyników osobom trzecim ich przetwarzania oraz rozpowszechniania bez zgody Klienta Wyniki badania mogą być publikowane jedynie za zgodą GfK Polonia i z podaniem źródła danych Terminy płatności za wystawione faktury wynoszą 14 dni. GfK Polonia gwarantuje anonimowość swoich respondentów. Wyjątki od tej reguły wymagają szczegółowej umowy i uzyskania każdorazowo indywidualnej zgody respondenta. GfK Polonia gwarantuje, że wszelkie poufne informacje uzyskane w trakcie przygotowania i realizacji badania zostaną wykorzystane jedynie na rzecz realizacji tego badania.

11 W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
11 Jaga Sobczak Project Manager Custom Research Department FMCG Research & Consulting GfK Polonia Tel.:


Pobierz ppt "Zakupy obuwia 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA"

Podobne prezentacje


Reklamy Google