Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia wzrostu poprzez innowacje

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia wzrostu poprzez innowacje"— Zapis prezentacji:

1 Strategia wzrostu poprzez innowacje
Paweł Pisarczyk Prezes Zarządu

2 Plan prezentacji Prezentacja firmy Multimedia Smart Grid Strategia
Zespół

3 ATM S.A. ATM S.A. spółka teleinformatyczna Zatrudnienie
założona w 1994 r. od września 2004 r. notowana na GPW w Warszawie głównymi akcjonariuszami są założyciele spółki od 2006 r. z sukcesem buduje grupę kapitałową. Zatrudnienie ponad 165 pracowników ponad 450 w grupie kapitałowej.

4 Sieć ATM S.A. + Linx Telecommunications

5 Grupa Kapitałowa – ATM S.A. – wybrane dane finansowe

6 Grupa Kapitałowa ATM S.A. przed podziałem

7 Grupa kapitałowa po podziale (GK ATM S.A.)

8 Grupa kapitałowa po podziale (GK ATM SI S.A.)

9 .. gdy wiedza łączy się z pasją
ATM Software sp. z o.o. .. gdy wiedza łączy się z pasją

10 ATM Software sp. z o.o. Obszary działalności: produkty i usługi multimedialne, oprogramowanie dla Smart Grid, systemy do zarządzania procesami bezpieczeństwa, Podstawowym „aktywem” Spółki są utalentowani i pełni pasji pracownicy, którzy chcą zmieniać otaczającą ich rzeczywistość, Operator największego w kraju, internetowego systemu dystrybucji treści (ATM CDN), wiodący dostawca technologii dla telewizji internetowej, Realizator oprogramowania dla największego wdrożenia Smart Grid w Polsce (AMI dla Energa Operator), Strategią spółki jest rozwój i komercjalizacja innowacyjnych produktów technologicznych.

11 ATM Software sp. z o.o. – sektory działalności
Multimedia Operator największego w kraju systemu dystrybucji treści (CDN) Kluczowi klienci: TVN S.A. (tvnplayer.pl), Polsat S.A. (ipla), Kancelaria Sejmu, Kancelaria Senatu, Totalizator Sportowy, Multimedia S.A., Vectra S.A., TP S.A., … Smart Metering Autorskie oprogramowanie dla branży energetycznej Wdrożenie AMI w Energa Operator S.A. (docelowo 3,2 mln liczników energii elektrycznej) Bezpieczeństwo teleinformatyczne Realizacja projektu BZURA dla MON (zarządzanie procesami bezpieczeństwa) Audyty bezpieczeństwa Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa

12 ATM Software sp. z o.o. - historia
– powołanie Zespołu Oprogramowania Systemowego w Dziale Systemów i Sieci ATM S.A., – rozpoczęcie prac nad produktami dla telewizji internetowej, – przekształcenie Zespołu Oprogramowania Systemowego w Dział Rozwoju Nowych Technologii (R&D), – powołanie centrum badawczo rozwojowego dla GK ATM S.A. (CBR ATM-Lab sp. z o.o.), – przekształcenie DRNT (R&D) w CBR ATM-Lab sp. z o.o., 2007/2008 – pozyskanie dofinansowania (1.7M) na realizację produktów TeleArchiwum, MobileTV, DCS, /07 – transmisja Euro 2008 za pomocą ATM CDN, rozpoczęcie współpracy z Redefine (IPLA), – rozpoczęcie intensywnej sprzedaży produktów i usługi przez Pion Rozwiązań Biznesowych ATM S.A., – przekształcenie CBR ATM-Lab w ATM Software sp. z o.o., /10 – wybór ATM Software przez TVN jako jednego z dwóch dostawców usług multimedialnych, /12 – przygotowanie i złożenie oferty na system AMI (Smart Metering) dla Energa Operator S.A., – wybór oferty konsorcjum ATM przez Energa Operator S.A., – rozpoczęcie realizacji projektu AMI, /07 – rozpoczęcie współpracy z TVN (TVN Meteo, kodowanie), – wybór ATM Software jako firmy realizującej projekt BZURA dla MON. + =

13 Wyniki finansowe – wzrost przez innowacje (tys. PLN)

14 Telewizja internetowa / Multimedia

15 Tradycyjna dystrybucja multimedialna

16 Dystrybucja multimedialna nowej generacji

17 TV tradycyjna kontra TV internetowa
tradycyjna telewizja telewizja internetowa

18 Produkty i usługi multimedialne ATM Software

19 Wybrane usługi i produkty multimedialne
ATM CDN System dystrybucji treści wspierający internetowe przedsięwzięcia multimedialne (np. tvnplayer.pl, ipla.tv) ATM Storage Skalowalne, efektywne kosztowo, wiarygodne, sieciowe archiwum dla innowacyjnych aplikacji internetowych ATM ContentManager System zarządzania materiałami multimedialnymi wspierający procesy studia telewizji internetowej ATM LiveEncoder Wysokiej jakości koder Flash (H.264/AAC) zintegrowany z ATM CDN ATM WebPlayer Najpopularniejszy odtwarzacz Flash/Silverlight w polskim internecie)

20 ATM CDN Bazuje na oprogramowaniu ATM DCS (Distributed Caching System) Węzły zlokalizowane w punktach wymiany ruchu i połączone pierścieniem światłowodowym Efektywna kosztowo dystrybucja plików i strumieni multimedialnych z wykorzystaniem różnych protokołów Wykorzystywany przez wielu klientów w Polsce - tvnplayer.pl, ipla.tv, lotto.pl, mmtv.pl, … Największy system dystrybucji treści (CDN) w polskim internecie – ponad 60 Gbps ruchu, ponad równoczesnych sesji

21 ATM Storage Archiwum (w formie usługi) dla aplikacji internetowych (w szczególności multimedialnych) Działa w oparciu o oprogramowanie ATM Objects (rozproszony system plików) Skalowanie w dziedzinie wydajności i pojemności Różne interfejsy: systemy plików (FUSE, IFS), REST Obecnie około 0.7 PB pojemności surowej

22 ATM Storage

23 Model błędu dla rozproszonego archiwum
„Fault model for distributed archive system” R. Jurkiewicz, P. Pisarczyk, J. Weglinski, R. Wawrzusiak, K. Bielen, CGW’07

24 Wyniki analizy C (TB) D N CAPACITY (TB) MTTDL2(years) MTTDL3(years)
1 2 10 1 364 3 6 30 151 484 100 148 4 200 37 57 978 300 16 17 178 49 1 000 14 45 135 2 000 3,75 5 641 3 000 1,66 1 671 6 000 0,83 834 20 000 0,15 45 13 631

25 InternetTV w liczbach – kodowanie materiałów (1)

26 InternetTV w liczbach – kodowanie materiałów (2)

27 InternetTV w liczbach – storage w GB

28 Smart Grid

29 Smart Metering Inteligentne opomiarowanie (ang. Smart Metering) posiada następujące cechy: automatyczne przetwarzanie, transmitowanie, zarządzanie i wykorzystywanie danych pomiarowych, zarządzanie układami pomiarowymi, dwukierunkowa komunikacja pomiędzy układami pomiarowymi i aplikacją centralną, dostęp do aktualnych i czytelnych informacji na temat zużycia dla odpowiednich podmiotów i posiadanych przez nich systemów, włączenie z konsumentami energii, obsługa usług zwiększających wydajność zużycia energii i systemu energetycznego (generowanie, przesył, dystrybucja, a zwłaszcza zużycie końcowe). źródło: „Definition of Smart Metering and Applications and Identification of Benefits”

30 Projekty Smart Metering na świecie
Włochy Enel SpA ( ) – 27M układów pomiarowych Stany Zjednoczone: PG&E ( ) - 10M układów pomiarowych Oncor Electric Delivery ( ) – 3.4M układów pomiarowych Centerpoint Energy in Houston ( ) – 2M układów pomiarowych Duke Energy ( ) – 1M układów pomiarowych Austin Energy ( ) – 400K układów pomiarowych Hiszpania Endesa ( ) – 13M układów pomiarowych Holandia: Eneco ( ) – 1.9M układów pomiarowych

31 Projekt AMI dla EOP Projekt jest jednym z największych wdrożeń Smart Metering w Europie Środkowej i Wschodniej (3.2M układów pomiarowych) i pierwszym wdrożeniem na taką skalę w Polsce Zakłada się, że podobnie jak wdrożenie w PG&E, wdrożenie Systemu Aplikacyjnego przyniesie wymierne korzyści finansowe dla Energa Operator, a także przyczyni się do zwiększenie jakości obsługi klienta i umocnienia marki W realizacji projektu wykorzystywane jest doświadczenie ATM Software dotyczące realizacji systemów przetwarzających/udostępniających duże zbiory danych oraz implementacji protokołów sieciowych Efektywna realizacja projektu możliwa jest zaangażowaniu zespołu projektowego/merytorycznego po stronie Energa Operator Zakłada się, że doświadczenia wyniesione z realizacji projektu będą przydatne dla innych OSD i podmiotów działających na rynku energii w Polsce

32 Architektura Systemu Aplikacyjnego

33 System AMI (1)

34 System AMI (2)

35 System AMI (3)

36 System AMI (4)

37 Strategia

38 Co dalej? Rozwój i umocnienie tradycyjnych obszarów działalności: multimedia i Smart Grid Budowa kolejnego obszaru działalności (oprogramowanie do zarządzania procesami bezpieczeństwa) Budowa największego CDN w Europie Środkowej i Wschodniej Umocnienie i promocja marki ATM Software na rynkach zagranicznych

39 Zespół wiedza i doświadczenie – pomaga rozwiązywać najtrudniejsze problemy umiejętność wnikania w szczegóły – rzecz obca konkurencji dbałość o detale – niezbędna przy tworzeniu technologii pasja i ambicja – to ona popycha nas do działania i rozwoju kreatywność i samodzielność – oszczędza czas i zwiększa efektywność inteligencja – pozwala na wyciąganie właściwych wniosków konsekwencja i wytrwałość – warunek konieczny zwycięstwa świadomość własnych ograniczeń – podstawa dla racjonalnych decyzji szacunek dla innych – dzięki niemu jesteśmy zespołem indywidualizm i odwaga – pozwala na robienie rzeczy niezwykłych


Pobierz ppt "Strategia wzrostu poprzez innowacje"

Podobne prezentacje


Reklamy Google