Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Supermarkety i dyskonty

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Supermarkety i dyskonty"— Zapis prezentacji:

1

2 Supermarkety i dyskonty
Wybór Konsumenta – wyniki badań

3 Dlaczego supermarkety i dyskonty?
Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej W 2013 r. blisko 80% polskich obywateli dokonało zakupów w dyskontach W 2014 r. sklepy wielkopowierzchniowe wygenerują ponad 50% wartości sprzedaży osiągniętej na rynku artykułów spożywczych

4 Co najbardziej cenimy w supermarketach i dyskontach?

5 Najważniejsze kryteria jakimi kierują się konsumenci supermarketów i dyskontów przy zakupie produktów jakość produktów świeżych - 88% dobre oznaczenie produktów - 85% sprawna obsługa kasowa - 85% zróżnicowana oferta ogólna - 83% jakość produktów marki własnej - 83%

6 Kto najlepszy? Najbardziej cenioną marką przez konsumentów
w kategorii dyskonty jest BIEDRONKA. Badania wykazały, że marka ta jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku.

7 Ul. K.Żegockiego 4 Poznań Tel


Pobierz ppt "Supermarkety i dyskonty"

Podobne prezentacje


Reklamy Google