Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel"— Zapis prezentacji:

1 Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Billboard Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel

2 Co to jest billboard ? Najczęściej jest to duża oświetlona, tablica reklamowa, umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach, służąca do umieszczania na niej reklam.

3 Definicja billboardu. Billboardy w skrócie myślowym przedstawiają historię danej marki czy produktu. Traktuje się je jako elementy taktyczne kampanii reklamowych w żadnym razie nie powinien stanowić elementu strategicznego, ale jest na bardzo dobrej pozycji jako element wspomagający.

4 A więc co umieścić ? Na billboardach umieszczane są produkty i hasła reklamowe jednoznacznie informując, ze ludzie nie kupują jedynie dóbr, ale i satysfakcję. Fotografia stanowi rodzaj kodu, który mona uznać za pierwotny w systemach komunikacji.

5 Lokolizacja. W reklamie zewnętrznej bardzo istotny jest jej wymiar i skala. Niewątpliwie duży format daje większą siłę, dociera do większej ilości osób a z psychologicznego punktu widzenia dodaje ważności. Rozmiarem reklamy zewnętrznej są jednak przede wszystkim nietuzinkowe pomysły. Największe nie stanowi o najskuteczniejszym, ponieważ argumentem niezwykle ważnym w reklamie zewnętrznej jest jej lokalizacja. Środowisko, w jakim zostanie umieszczona mocno nacechowuje swoją przestrzenią wrażeniową i emocjonalną będąc wielkim atutem lub wskazując na porażkę.  

6 Główne zalety billboardu.
Głównymi zaletami jest nieprzerwany czas ekspozycji (24 godziny na dobę),  oraz nieograniczony kontakt z odbiorcą,  produkt, informacja widoczne są również nocą (przeszklone, podświetlone nośniki). Duże możliwości graficzne, szeroka grupa odbiorców,  oraz atrakcyjne lokalizacje  sprzyjają sprzedaży produktów.

7 Czym jest freeboard ? Freeboard - jest to jednostronna lub dwustronna, wolno stojąca tablica reklamowa, najczęściej oświetlona. Freeboardy umieszcza się zwykle wzdłuż arterii komunikacyjnych .

8 Cityboard… Jest to oświetlony, wolno stojący nośnik reklamowy. Podobnie jak freeboardy, umieszcza się je zazwyczaj w centrach aglomeracji lub przy arteriach komunikacyjnych.

9 Citylight… Jest to podświetlony panel reklamowy, wolno stojący lub montowany na ścianach i wiatach przystanków komunikacji publicznej.

10 Diapozon…  To plansza reklamowa pionowego formatu umocowana na metalowej konstrukcji zakotwiczonej w betonowej podstawie, niekiedy wyposażonej w krzesełka lub ławeczki. Diapozony często można spotkać na peronach dworców kolejowych.

11 Frontlight… Frontlight to reklama drukowana na winylu, posiadająca własne oświetlenie jest umieszczana na elewacjach budynków. Dzięki rozmaitym rozmiarom i proporcjom frontlight jest niezwykle atrakcyjny dla odbiorcy.

12 Megaboard… Megaboard największy ze stosowanych wolno stojących formatów outdoorowych podświetlona od zewnątrz i od środka.

13 Dziękujemy za uwagę :)


Pobierz ppt "Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel"

Podobne prezentacje


Reklamy Google