Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski."— Zapis prezentacji:

1 Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski

2 Cel pracy Dokonanie trójwymiarowej rekonstrukcji zniszczonych zabytków archeologicznych Przygotowanie animacji komputerowej w środowisku 3D, prezentującej efekty rekonstrukcji

3 Etapy tworzenia pracy Zbieranie materiałów referencyjnych Modelowanie
Teksturowanie Przygotowanie animacji komputerowej Montaż i postprodukcja animacji

4 Zbieranie materiałów referencyjnych
Wybór przedmiotów do rekonstrukcji Wykonanie dokumentacji fotograficznej Poszukiwanie dodatkowych materiałów

5 Zbieranie materiałów referencyjnych (1)
Wybór przedmiotów do rekonstrukcji Zniszczone, ale dające się zrekonstruować Efektowne przy wizualizacji Mogące wchodzić w skład wyposażenia ówczesnego wojownika

6 Zbieranie materiałów referencyjnych (2)
Wykonanie dokumentacji fotograficznej

7 Zbieranie materiałów referencyjnych (3)
Poszukiwanie dodatkowych materiałów

8 Modelowanie Przygotowanie materiałów referencyjnych do pracy w Cinema4D Techniki modelowania Symetria Lathe NURBS Loft NURBS Ponowne wykorzystanie wcześniej wykonanych modeli Składanie modeli z mniejszych elementów

9 Modelowanie (1) Przygotowanie materiałów referencyjnych

10 Modelowanie (2) Przygotowanie materiałów referencyjnych

11 Modelowanie (3) Techniki modelowania - symetria

12 Modelowanie (4) Techniki modelowania – Lathe NURBS

13 Modelowanie (5) Techniki modelowania – Loft NURBS

14 Techniki modelowania – ponowne wykorzystanie gotowych modeli
Modelowanie (6) Techniki modelowania – ponowne wykorzystanie gotowych modeli

15 Modelowanie (7) Techniki modelowania – składanie modeli

16 Teksturowanie Problemy Wyzwania Wykończenia i korekty
Wykonanie tekstur możliwie wiernie naśladujących cechy prawdziwych materiałów Nakładanie tekstur na wygładzane modele Wyzwania Mapowanie tekstur Wykończenia i korekty

17 Teksturowanie (1) Problemy
Słaba obsługa tekstur parametrycznych w Cinema4D Problemy przy wygładzaniu HyperNURBS

18 Teksturowanie (2) Wyzwania – Mapowanie UV

19 Teksturowanie (3) Wyzwania – Mapowanie UV

20 Teksturowanie (4) Wyzwania – tekstury parametryczne

21 Teksturowanie (5) Wyzwania – Łączenie materiałów

22 Teksturowanie (6) Wykończenia i korekty

23 Przygotowanie animacji komputerowej
Wykonanie otoczenia dla animacji Modelowanie sceny Oświetlenie Wykonanie poszczególnych scen Rendery testowe Nanoszenie poprawek Rendery docelowej jakości Głębia ostrości

24 Przygotowanie animacji komputerowej

25 Montaż i postprodukcja
Montaż scen w jedną animację Dodanie podkładu muzycznego Dodanie komentarza

26 Podsumowanie Co zostało zrealizowane?
Co nie zostało zrealizowane – dlaczego? Nabyte doświadczenie


Pobierz ppt "Łukasz Andrzejowski Rekonstrukcja zabytków archeologicznych z wykorzystaniem grafiki komputerowej w środowisku 3D Promotor mgr inż. Daniel Jaroszewski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google