Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jako partner strategiczny i wykonawczy pomagamy wykorzystać potencjał Internetu do wsparcia działalności naszych Klientów. Zrealizowaliśmy z sukcesem.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jako partner strategiczny i wykonawczy pomagamy wykorzystać potencjał Internetu do wsparcia działalności naszych Klientów. Zrealizowaliśmy z sukcesem."— Zapis prezentacji:

1 Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

2 Jako partner strategiczny i wykonawczy pomagamy wykorzystać potencjał Internetu do wsparcia działalności naszych Klientów. Zrealizowaliśmy z sukcesem kilkadziesiąt projektów wspierając wiodące marki na polskim i międzynarodowym rynku. Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

3 Wyróżnia nas sposób pracy, dający Klientom pewność, że wyniki naszych działań w wymierny sposób przekładają się na efekty biznesowe. Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

4 Zespół jest współtworzony przez doświadczonych strategów marketingowych, co umożliwia pełne zrozumienie potrzeb marek i skuteczną sprzedaż grupie docelowej. Galileo było oficjalnym strategicznym partnerem przygotowań Polski do UEFA Euro 2012.

5 Jedyny w branży alians z firmą badawczą daje nam dostęp do 30-tys
Jedyny w branży alians z firmą badawczą daje nam dostęp do 30-tys. panelu badawczego, zapewniając tym samym mierzalne efekty naszych działań oraz wysoki poziom bezpieczeństwa biznesowego projektów.

6

7

8 Serwis informacyjny dla milionów kibiców, którzy przyjadą do Polski.

9 Twój osobisty plan wizyty w Polsce.

10

11 Powiedz komu kibicujesz i kiedy będziesz, a cały
serwis dopasuje się do Ciebie. Kilkoma kliknięciami stworzysz swój osobisty plan pobytu w Polsce. Dzięki aplikacji mobilnej, będziesz miał go zawsze przy sobie.

12 kilkaset pozytywnych opinii w mediach polskich i zagranicznych pozycjonujących rozwiązanie, jako najlepsze w historii imprez sportowych.

13

14 Najsłynniejsze polskie muzeum.

15 Umożliwić osobom, które nie mogą przyjechać do Muzeum, doświadczyć emocji tam panujących.

16 Miejsce w Internecie, w którym przenika się świat Muzeum i emocje Powstania.

17

18 Dzięki interaktywnej kamerze,
przenieś się do Muzeum i poczuj jego unikalną atmosferę. Każdy z eksponatów jest okazją do przeniesienia się w przeszłość, przeżycia tamtych wydarzeń i poznania ich bohaterów Skorzystaj z powstańczej wikipedii i dołącz do współtwórców Muzeum.

19 500 000 odwiedzin przez pierwszy miesiąc

20

21 Woda Żywiec Zdrój.

22 Wesprzeć marketing szeptany akcji CSR „Żywiec Zdrój sadzi milion drzew”.

23 Sadzenie drzew przez inne osoby jest mało angażujące konsumenta.

24 Serwis dzięki, na którym będziesz mógł posadzić prawdziwe drzewo i dostać certyfikat własności od Lasów Państwowych.

25

26 Wejdź na Serwis i wybierz gatunek drzewa, które chcesz zasadzić dla siebie lub bliskich.
Na podstawie map Google wybierz miejsce, w którym Twoje drzewo ma rosnąć a my posadzimy je dokładnie w tym miejscu. Wydrukuj certyfikat lokalizacją GPS oraz z potwierdzeniem Polskich Lasów Państwowych, że stałeś się wyłącznym patronem drzewa.

27 200 tys. zasadzonych drzew, w tym 93 tys. dla znajomych,
ponad 50% wizyt bezpośrednich użytkowni

28

29 Słynna ogólnopolska akcja odpowiedzialności społecznej.

30 Nakręć eko-filmik i przekonaj innych, żeby głosowali na Ciebie.

31 Zebrać 1.000.000 głosów bez budżetu medialnego.

32 Nauczmy uczestników marketingu wirusowego.

33

34 Wejdź do Centrum Promocji Filmowej.
Naucz się jak rozsławić Twoje dzieło w Internecie. Poznaj narzędzia i zostań ekspertem od promocji filmów w Internecie.

35 Zebrano: ponad 2.000.000 głosów bez budżetu reklamowego

36

37 Popularne ciasteczka dla dzieci.

38 Przekonać dzieci i rodziców do wspólnego spędzania czasu na serwisie marki.

39 Duża konkurencja w postaci innych serwisów z grami dla dzieci.

40 Spersonalizowany serwis, na którym czeka Twój wirtualny przyjaciel miś.

41

42 To jest Miś Lubiś. Pamięta Twoje imię, ważne dla Ciebie daty, i z każdą wizytą zna Cię coraz lepiej.
Zaproś przed ekran rodzica aby wspólnie skorzystać z gier… … nauczyć się nowych piosenek i poznać wartościowe zabawy.

43 250 000 użytkowników przez pierwsze 4 miesiące
17 minut średni czas wizyty 52% powracających użytkowników użytkowni

44

45 Serwis produktowy Dulux.

46 Zwiększenie roli serwisu produktowego w procesie zakupowym.

47 Serwis dostarczający inspiracji i narzędzi dających pewność wyboru.

48

49 Wejdź na Serwis i zainspiruj się.
Znajdź odpowiedni dla siebie produkt. Pomogą Ci w tym narzędzia on-line i aplikacje mobilne. Znajdź sklep, w którym możesz go najszybciej.

50 Wizyty: 100 tys./ miesiąc poza kampanią promocyjną Czas wizyty: 5 min

51

52 Żywiec Zdrój – nowa butelka litrowa.

53 Zaangażować w akcję promocyjną pracowników biurowych.

54 Jak wejść do najpilniej strzeżonych miejsc w Polsce i zaangażować ciężko pracujących ludzi?

55 Internetowe Mistrzostwa w gry biurowe pomiędzy pracownikami największych biurowców w Polsce.

56

57 Przenieś się z całym biurowcem na łono dzikiej górskiej przyrody.
Trenuj rzut laptopem na odległość i skoki z dachu, bo o 16.00 zaczynają się Wielkie Mistrzostwa … … podczas których rzucisz wyzwanie kolegom z Twojego biurowca w walce o wodne nagrody.

58 35% grupy docelowej z 82 biurowców objętych akcją
Zaangażowaliśmy osób co stanowi 35% grupy docelowej z 82 biurowców objętych akcją użytkowni

59

60 Kimberly Clark Bakoma Nestle Konwersja 82% Zasięg/post 7.000 Wirusowość 33% Tesco Szarpie Travel Barilla Zasięg w grupie 71% Wzrost sprzedaży 15% Wirusowość 64 %

61

62 Czy Ciebie też interesują efekty nie obietnice
Czy Ciebie też interesują efekty nie obietnice? Skontaktuj się z naszym działem New Business


Pobierz ppt "Jako partner strategiczny i wykonawczy pomagamy wykorzystać potencjał Internetu do wsparcia działalności naszych Klientów. Zrealizowaliśmy z sukcesem."

Podobne prezentacje


Reklamy Google