Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie."— Zapis prezentacji:

1

2 Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie

3 Jaki dostrzegamy problem?
1. Niechęć do pracy w McDonald’s rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu brak świadomości, że McDonald’s oferuje atrakcyjną pracę w młodym zespole 2. Niewiedza o jakości produktów przekonanie, że McDonald’s jest niezdrowy postrzeganie McDonalda jako fastfoodu brak przeświadczenia, że wykorzystywane produkty są smaczne i świeże

4 Jakie proponujemy rozwiązanie?
Wykorzystamy zasięg, narzędzia i potencjał reklamowy komunikatora GG!

5 Kim jesteśmy? Zasięg 6,1 mln realnych użytkowników
w tym: 1,5 mln w wieku 16-22 Narzędzia aplikacja w komunikatorze Potencjał reklamowy komunikat startowy banner w oknie kontaktów banner w oknie rozmowy skórka w komunikatorze Megapanel PBI/Gemius 11/2011; dane wewnętrzne GG

6 CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010)
Dlaczego aplikacja? CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Mechanizm działania: użytkownicy GG tworzą i wysyłają kartki świąteczne Efekt: ponad wysłanych kartek prawie ludzi skorzystało z aplikacji Więcej:

7 Propozycja aplikacji McDonald’s
Wariant 1. Gra „Zostań managerem restauracji” Użytkownik GG: chęć zabawy, potrzeba rywalizacji McDonalds: budowanie pozytywnych skojarzeń na temat pracy w restauracji Etap 1. Składanie kanapek (złóż jak najwięcej, jak najszybciej) Etap 2. Odbiór dostaw (ustaw jak najszybciej towar w magazynie) Etap 3. Zarządzanie grupą osób (przydzielaj zadania) Cena: PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

8

9

10 Propozycja aplikacji McDonald’s
Wariant 2. Konkurs „Stwórz własną kanapkę” Mechanizm: Zadaniem użytkownika jest stworzenie własnej kanapki Podkreślamy, że produkty McDonald’s są świeże i smaczne. Nagrody: Najciekawsza propozycja zostanie zrealizowana w jednej z restauracji McDonald’s. Cena: PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

11

12 1. Reklama w komunikatorze
Komunikat startowy rozmiar: 600x500 3.5 mln użytkowników dziennie 3,7 mln odsłon dziennie wiele możliwości kreacyjnych: spoty TV rich media Gry Cena: PLN RC / dzień

13 Reklama w komunikatorze
Baner okno kontaktów rozmiar: 300x60 4,2 mln użytkowników dziennie 13 mln odsłon dziennie Cena: PLN RC / dzień

14 Reklama w komunikatorze
Baner okno rozmowy rozmiar: 500x100 2,5 mln użytkowników dziennie 65 mln odsłon dziennie targetowanie (wiek, płeć, miejscowość, godziny) Cena: PLN RC / dzień

15 Reklama w komunikatorze
Skórka GG target: 16-22 zasięg: 1.5 mln użytkowników bardzo dobra widoczność klikalne elementy: - kierują na stronę aplikacji Cena: PLN RC / tydzień

16 Wycena 136 480 zł format reklamowy Forma emisji czas jednorazowo
miejsce reklamy Zasięg Odsłony Cena RC (działanie jednorazowe) rabat Cena net net Aplikacja (3 dni promocji w pasku aplikacji, tydzień pozycjonowania w katalogu aplikacji) FF 1 miesiąc Komunikator GG 80 000 63% 29 600 komunikat startowy XXL 1 dzień 90 850 33 615 Banner 300x60 59 000 21 830 Banner 500x100 44 400 Skórka 1 tydzień 1,5 mln (zasięg powiadomienia) 100 tys. (gwarant. liczba ustawień) 60 000 22 200 CENA netto rabat pakietowy 10% CENA pakietowa

17 Podsumowanie Dzięki niestandardowym formom reklamowym na GG dotrzemy do użytkowników w wieku z aplikacją dedykowaną McDonald’s Gra w komunikatorze pozwoli wzmocnić wizerunek McDonald’s jako przyjaznego pracodawcy Konkurs w komunikatorze pozwoli uświadomić młodych ludzi, że produkty wykorzystywane w McDonald’s są smaczne i zdrowe.

18 Zapraszamy do współpracy!
tel


Pobierz ppt "Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google