Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009."— Zapis prezentacji:

1 ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009

2 Jak wygląda absolutorium ?
Absolutorium składa się z kilku etapów: 1. Część powitalna – rozpoczyna się pieśnią Gaude Mater Polonia. W części tej swoje wystąpienia mają również JM Rektor, Dziekan Wydziału, przedstawiciel Stowarzyszenia Absolwentów oraz przedstawiciel Samorządu Studentów i oczywiście przedstawiciel Absolwentów.

3 Jak wygląda absolutorium ?
2. Część druga to część bardzo miła dla studentów, w tej części JM Rektor wraz z Dziekanem wręczają nagrody dla wyróżniających się studentów. BARDZO WAŻNA UWAGA: Studenci wyróżniający się pod względem średniej są brani pod uwagę przez Dziekana, gorzej jest ze studentami wyróżniającymi się w innych dyscyplinach np. Olimpiady poza uczelniane, organizacje studenckie np. NSZ, IASTE itp., najlepiej jakby takie osoby Dziekanowi zgłosili sami studenci.

4 Jak wygląda absolutorium ?
3. Trzecia część to 15-sto minutowy występ chóru kameralnego.

5 Jak wygląda absolutorium ?
4. Czwarta część to otrzymanie z rąk JM Rektora oraz Dziekana upragnionego Tableau absolutoryjnego lub karty absolutoryjnej.

6 Jak wygląda absolutorium ?
5. Pozostaje tylko pamiątkowe zdjęcie na podium oraz rzut biretem  Więcej zdjęć na

7 Pamiątki po uroczystości
TABELAU Tabelau zawiera zdjęcia pracowników dydaktycznych, wykładających na Waszych wydziałach oraz wszystkich absolwentów waszego rocznika z Waszego wydziału lub kierunku ( opcja do wyboru ). Przed sobą macie Tabelau z zeszłego roku, zawartość graficzną można oczywiście zmieniać w zależności od gustu i pomysłów, oczywiście jeżeli dany wydział chciałby to zrobić 

8 Pamiątki po uroczystości
Film DVD Profesjonalnie wykonany film z uroczystości, z nadrukiem na płycie offsetem oraz opakowaniem i okładką. Poza filmem z uroczystości na płycie znajduje się również krótki film będący swoistym spacerem po uczelni.

9 Pamiątki po uroczystości
Zdjęcia z uroczystości Aby każdy mógł sobie zrobić dowolną ilość odbitek oraz w celu uniknięcia uszkodzenia gotowych odbitek przez pocztę zdjęcia dostępne są na stronie internetowej przez cały rok czasu . Każdy z uczestników ma zagwarantowane co najmniej 3 zdjęcia, wręczenie tabelau, grupowe, rzut biretem.

10

11 DO WYBORU MAMY DWA PAKIETY :
ABSOLUTORIUM Uczestnictwo w absolutorium nie jest bezpłatne, musimy pokryć pewne wydatki związane z uczestnictwem w Absolutorium. Niektóre z kosztów są ogólne dla wszystkich bez względu jaki pakiet wybiorą, maksymalny czy minimalny, związane jest to z kosztem całkowitym danej usługi. Przykładem może być płyta DVD która kosztuje 14 zł, a jeżeli byłaby opcjonalnym wyborem kosztowałaby 25 zł. DO WYBORU MAMY DWA PAKIETY :

12 PAKIET PEŁEN: 14,40 zł 50,00 zł 6,00 zł 14,00 zł 4,00 zł 15,00 zł
Lp. Dotyczy : Koszt całkowity 1 - Zaproszenia na uroczystość - Obsługa 6 os (trzy dni uroczystości od 8 do dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Porządkowi 10 os (trzy dni uroczystości od 8 do dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Chór Kameralny - Konferansjer - Jedzenie i napoje dla osób pracujących przy absolutoriach + napoje i poczęstunek dla władz - Koszty organizacyjne (telefony,paliwo,wydruki kart studentów itp.) - Koszty przygotowania uroczystości ( osoby przygotowujące uroczystości od grudnia 2008 do czerwca 2009 oraz wysyłka DVD, około 5-6 osób) 14,40 zł 11 Tabelau 50,00 zł 12 Zdjęcia ogólne i szczególne umieszczone na serwerze Politechniki Poznańskiej 6,00 zł 13 Film DVD z uroczystości 14,00 zł 14 Toga 4,00 zł 15 Biret 15,00 zł 16 Czerwona długa róża w tym kwiaty na stół prezydialny 3,00 zł 17 Koszt wysyłki DVD pocztą ( wysyłka i koperta zabezpieczająca ) 18 Rezerwa ( zaokrąglenie ) 0,60 zł CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU PEŁNEGO 110,00 zł

13 PAKIET MINIMALNY: Lp. Dotyczy : Koszt całkowity 1
- Zaproszenia na uroczystość - Obsługa 6 os (trzy dni uroczystości od 8 do dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Porządkowi 10 os (trzy dni uroczystości od 8 do dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Chór Kameralny - Konferansjer - Jedzenie i napoje dla osób pracujących przy absolutoriach + napoje i poczęstunek dla władz - Koszty organizacyjne (telefony,paliwo,wydruki kart studentów itp.) - Koszty przygotowania uroczystości ( osoby przygotowujące uroczystości od grudnia 2008 do czerwca 2009 oraz wysyłka DVD, około 5-6 osób) 14,40 zł 2 Zdjęcia ogólne i szczególne umieszczone na serwerze Politechniki Poznańskiej 6,00 zł 3 Film DVD z uroczystości 14,00 zł 4 Karta absolutoryjna 5,00 zł 5 Toga 4,00 zł 6 Biret 15,00 zł 7 Czerwona długa róża w tym kwiaty na stół prezydialny 3,00 zł 8 Koszt wysyłki DVD pocztą ( wysyłka i koperta zabezpieczająca ) 9 Rezerwa 0,60 zł CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU MINIMALNEGO 65,00 zł

14 INFO ORGANIZACYJNE 1. Pierwszym krokiem, aby zgłosić grupę dziekańską lub cały rok jest odebranie od Organizatorki kart studenta i starosty do wypełnienia w ilości sztuk odpowiadającej ilości studentów na listach z dziekanatu.

15 INFO ORGANIZACYJNE 2. W drugim etapie dajemy karty studenta do wypełnienia studentom na roku oraz zbieramy zaliczkę 50 zł od osoby w nieprzekraczalnym terminie do Również do tego terminu zwracamy wypełnione karty i zebraną zaliczkę wraz z wypełnionymi plikami elektronicznymi (wypełniajcie pliki starannie, ponieważ błędy w tabelau i nie tylko głównie spowodowane są błędami w plikach), które otrzymacie na ’a.

16 INFO ORGANIZACYJNE W między czasie możemy wykonać zdjęcia do tabelau. Zdjęcia te będą wykonywane w DS6 w Sali Konferencyjnej SSPP przez firmę wykonującą tabelau w okresie od do od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00. Grupę należy umówić na konkretny dzień, w innym przypadku punkt robienia zdjęć nie będzie otwierany. ZDJĘCIA DO TABLO: Możemy je zrobić na miejscu w DS6, co wiąże się z kosztem 20 zł lub dostarczyć do DS6 bądź do FOTOUSŁUGA ul. Szamarzewskiego 21 dwa zdjęcia wywołane w formacie dyplomowym.

17 TERMIN WYKONANIA LUB DOSTARCZENIA ZDJĘĆ UPŁYWA 28.02.2009 !!
INFO ORGANIZACYJNE PILNUJCIE STUDENTÓW, ABY WYKONALI WSZYSTKO JAK NAJSZYBCIEJ. WY BĘDZIECIE MIELI MNIEJ ROBOTY A ONI UNIKNĄ KOLEJEK DO ZDJĘCIA. PAMIĘTAJCIE IŻ TABLO W TEJ FIRMIE ROBI RÓWNIEŻ UAM I AE ORAZ WIELE INNYCH UCZELNI !!! ZADBAJCIE O TO ABY KAŻDY, NAWET OSOBA, KTÓRA NIE CHCE TABLO, POSZŁA DO ZDJĘCIA BĄDŹ PRZYNIOSŁA WŁASNE – WY GO PRZECIEŻ TAM CHCECIE MIEĆ ! TERMIN WYKONANIA LUB DOSTARCZENIA ZDJĘĆ UPŁYWA !!

18 INFO ORGANIZACYJNE 3. Do dnia należy dostarczyć drugą ratę wpłaty w wysokości 60zł lub 15zł (wpłaty drugiej raty nie dotyczą osób, które wpłaciły od razu całość).

19 INFO ORGANIZACYJNE 4. Jeżeli dotrzymacie terminów to już od 1 stycznia będziecie mogli odbierać birety dla waszych grup dziekańskich. 5. Najdalej w połowie maja, po konsultacjach z Dziekanami, zostanie dokonany podział na uroczystości, poznacie wtedy dzień i godzinę Waszej uroczystości. Po tej informacji będziecie mogli przyjść odebrać zaproszenia zarówno dla rodziny jak i dla waszych profesorów. Ilość zaproszeń dla rodziny wynosi od 3 do 4, zaproszenia gwarantują miejsca siedzące, oczywiście można zaprosić więcej osób, lecz może się tak zdarzyć, że będą stali 


Pobierz ppt "ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009."

Podobne prezentacje


Reklamy Google